זריף מאיים: "סוף לנוכחות הממאירה של ארה"ב" - סרוגים

זריף מאיים: "סוף לנוכחות הממאירה של ארה"ב"

שר החוץ האיראני מוחמד ג'וואד זריף הגיב לחיסול של קאסם סולימאני באיום כנגד הנשיא טראמפ: "אתה עדיין רוצה להקשיב לליצנים שמייעצים לך על האזור שלנו? סוף הנוכחות הממאירה של ארה"ב במערב אסיה החל"

author-image
זריף מאיים: "סוף לנוכחות הממאירה של ארה"ב"
  שר החוץ האיראני מוחמד ג'וואד זריף (צילום: שאטרסטוק)

שר החוץ האיראני מוחמד ג'וואד זריף התייחס היום (שני) לראשונה לחיסולו של קאסם סולימאני, כאשר פרסם תיעוד של עשרות אלפי האנשים שהגיעו להלווייתו בטהרן. בדבריו שלח מסר מאיים לנשיא ארה"ב דונלד טראמפ וטען כי "סוף הנוכחות הממאירה של ארה"ב במערב אסיה החל".

"האם אי פעם ראית ים כזה של אנושיות, דונלד טראמפ?" שאל זריף, כשהוא מתייחס במרומז לנוכחות הדלה שנרשמה בטקס ההשבעה של טראמפ בוושינגטון בשנת 2017. "אתה עדיין רוצה להקשיב לליצנים שמייעצים לך על האזור שלנו? ואתה עדיין מדמיין שאתה יכול לשבור את כוח הרצון של האומה הגדולה הזו ושל עמה?".

עוד באותו נושא

בתו של סולימאני מאיימת: "לישראל צפוי יום שחור"

כאמור, הבוקר מסע ההלוויה של מפקד כח קודס האיראני קאסם סולימאני הגיע לטהרן, זאת לאחר שעבר לפני כן בעיראק ונמשך אמש בעיר אהוואז. את הטקס פתח המנהיג העליון של איראן, האייתוללה עלי חמינאי, שנשא תפילה לזכר בכיר הצבא – ואף פרץ בדמעות. לצידו של חמינאי עמדו נשיא איראן חסן רוחאני, חברי הפרלמנט ובכירי הצבא ומשמרות המהפכה. גופתו של סולימאני תובא לקבורה מחר בעיר הולדתו כרמאן.

בתו של סולימאני, זיינב, נשאה דברי הספד מול עשרות אלפי האנשים שהגיעו לאירוע, בהם תקפה את ארה"ב וישראל על החיסול של אביה. "גם לארה"ב וגם לישראל צפוי יום שחור בעקבות מותו" איימה. "טראמפ המשוגע, אל תחשוב שהכול נגמר בגלל החיסול של אבי. הלוויית המיליונים בעיראק ובאיראן היא מסר ברור עבור ארה"ב. הנהגת ההתנגדות באזור יכולים להפיל את המזימה של האויבים. משפחות החיילים האמריקנים במזרח התיכון יחכו בכל יום להודעה על מות ילדיהם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו