בתגובה לדגל: סרטון האיום של ממשלת איראן לטראמפ - סרוגים

בתגובה לדגל: סרטון האיום של ממשלת איראן לטראמפ

העיתון הרשמי של ממשלת איראן פרסם בטוויטר סרטון המאיים על הנשיא דונלד טראמפ, במסגרתו ציוץ הדגל המפורסם שלו נהפך לארון קבורה העטוף בדגל ארה"ב. בסרטון קראו ל"נקמה חריפה" על מותו של קאסם סולימאני

בתגובה לדגל: סרטון האיום של ממשלת איראן לטראמפ
  ציוץ הדגל נהפך לארון קבורה (צילום מסך)

המתיחות בין ארה"ב לבין איראן מגיעה למרחב האהוב על הנשיא דונלד טראמפ – הטוויטר. העיתון הרשמי של הממשלה האיראנית פרסמה הבוקר (שני) סרטון הפונה לטראמפ, בו עקצו את תגובתו המקורית לחיסולו של קאסם סולימאני והפכו אותו למסר מאיים במיוחד.

בסרטון נראה תחילה ציוץ הדגל האמריקני שטראמפ העלה לטוויטר בסוף השבוע כאישור ותגובה ראשונה לחיסול של מפקד כח קודס – אך במהרה הדגל "יוצא" מהציוץ של טראמפ והופך לארון קבורה העטוף בדגל של ארה"ב. גם מונה הלייקים המוכר מהטוויטר הופך למונה "הרוגים" שעולה במהירות למאות אלפים. הסרטון מסתיים בקריאה לציבור לשתף את הסרטון וקריאה ל"נקמה חריפה".

טראמפ עצמו צייץ בתגובה כי "הפרסומים הללו במדיה ישמשו כהבהרה מהקונגרס של ארה"ב, שאם איראן תתקוף אזרח או יעד אמריקני – ארה"ב תגיב במהירות ובמלוא העוצמה, וייתכן שגם באופן לא פרופורציונלי. התראה כזאת אינה נדרשת, אך ניתן אותה בכל זאת".

עוד באותו נושא

טראמפ מאיים: "סימנו 52 אתרים איראניים לתקיפה"

אתמול הנשיא האמריקני איים כי שירותי המודיעין סימנו 52 מטרות ברחבי איראן – ולא יהססו לתקוף אותם במידה ואיראן תגיב לחיסולו של מפקד כח קודס קאסם סולימאני. "איראן מדברת באומץ רב על סימון יעדים אמריקניים חשובים לתקיפה כנקמה על כך שפטרנו את העולם מהמנהיג הטרוריסט שלהם, שרק לאחרונה הרג אמריקני ופצע באורח קשה אנשים רבים אחרים. שלא לדבר על כל האנשים שהוא הרג במהלך חייו, כולל מאות מפגינים איראנים רק לאחרונה" כתב בטוויטר. "הוא גם תקף את השגרירות שלנו, ותכנן תקיפות נוספות במקומות אחרים. איראן לא עשתה דבר מלבד בעיות בשנים האחרונות".

"שהדבר (חיסולו של סולימאני – א"ב) ישמש כאזהרה – אנחנו סימנו 52 אתרים איראניים, המסמלים את 52 בני הערובה האמריקניים שנחטפו על ידי איראן לפני שנים. חלקם בעלי חשיבות גבוהה לאיראן ולתרבות האיראנית" הוסיף ואיים. "אם איראן תפגע באמריקנים או בנכסים אמריקניים, הם ייפגעו בעוצמה רבה מאוד. ארה"ב לא תסבול עוד איומים!". בהמשך הזהיר כי "ארה"ב הוציאה שני טריליון דולר על ציוד צבאי. אנחנו הגדולים והטובים בעולם, בפער! אם איראן תתקוף בסיס אמריקני, או כל אמריקני, נשגר חלק מהציוד הצבאי היפהפה הזה לעברם, ובלי להסס".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
0טראמפ
חקל תפוחים | 06-01-2020 13:56
חקל תפוחים מברך אותך עד 120 שנה להיבחר עוד 4 שנים מלאך אלקים יגן וישמור אותך
2
בריאות
סקנדי | 06-01-2020 18:04
רק בריאות טראמפ כל מילה בסלע