"תודה גברת": הברכה של טרנטינו בעברית. צפו - סרוגים

"תודה גברת": הברכה של טרנטינו בעברית. צפו

נאום הזכייה של כוכב העל קווינטין טרנטינו בטקס גלובוס הזהב בהוליווד, כלל גם כמה מילים בעברית להודיה לאשתו הישראלית ואם בנו, דניאלה פיק, שנשארה בתל אביב

"תודה גברת": הברכה של טרנטינו בעברית. צפו
  טרנטינו הזוכה הגדול בגלובס הזהב (צילום שאטרסטוק)

בטקס גלובוס הזהב שנערך הלילה (שני) בהוליווד, זכה איש הקולנוע הבמאי והיוצר קוונטין טרנטינו על פרס הסרט הקומי הטוב ביותר והתסריט הקומי הטוב ביותר בסרטו "היו זמנים בהוליווד״.

הטקס ה-77 נערך בבוורלי הילס בלוס אנג'לס שבקליפורניה, כשבמהלך נאום הניצחון על הבמה מול כל הכוכבים לא שכח טרנטינו להודות לאשתו דניאלה פיק, בעברית: ״תודה גברת, אי לאב יו״ פיק שנמצאת בהריון עם בנם המשותף נשארה לנוח בתל אביב.

השניים קיימו לאחרונה ביקור ארוך בישראל ונחו קצת מקו תל אביב-לוס אנג'לס לקראת הלידה הקרובה של יורש העצר. מביקור בפסטיגל בחנוכה, תפילה בכותל ובמסעדות בנמל תל אביב הם נתפסו בעדשת הפפראצי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
יישר כח לסרוגים
דוד | 06-01-2020 10:21
כל הכבוד לסרוגים על עידוד ההתבוללות תדע כל נעריה יהודיה שזו הפסגה להתחתן עם גוי ערל, ושהוא יזכה בפרס הגלובוס הוא יזכיר אותך בנאום, איזה מרגש!!!
2
תגורו בישראל ושיתגייר למען הבן שלכם בהצלחה
תשארי בתל אביב | 09-01-2020 0:39
הלוואי שעוד נשים יתחתנו גם עם בחורים צעירים ויפים מהווליווד זה רק יעשה טוב למדינת ישראל לא רק מפיקים מבוגרים יחסית ,טוב נו העיקר שהגברת מאושרת
יאללה סתום יא גזען פרימיטיבי
פיגיז | 09-01-2020 21:28
דביל