אסון המעלית | החברים נפרדו "פרח טהור בגן עדן" - סרוגים

אסון המעלית | החברים נפרדו "פרח טהור בגן עדן"

אלפים ליוו היום למנוחות את דין שושני וסתיו הררי ז"ל שנספו באסון המעלית המצמרר. אביו של דין: "מים רבים לא יוכלו לכבות את האהבה ונהרות לא ישטפוה, ונהרות שטפו אותם"

author-image
אסון המעלית | החברים נפרדו "פרח טהור בגן עדן"
  דין שושני ז"ל. צילום מסך פייסבוק

אלפי ליוו למנוחות את דין שושני וסתיו הררי ז"ל, שנספו באסון המצמרר במעלית ביתם שבתל אביב.

בני הזוג, בני 25, נלכדו במעלית המוצפת בביתם שברחוב נדב בשכונת התקווה, וצוותי ההצלה שאיחרו להגיע נאלצו לקבוע את מותם.

עוד באותו נושא

שלב אחר שלב: תחקיר אסון המעלית בתל אביב


14

דין וסתיו נקברו אחד ליד השנייה בבית העלמין ירקונים בתל אביב.

חבריו של דין, שהיה אחד מהבעלים של מסעדת מנצ'וק בתל אביב, הודיעו כי לא יפתחו את המסעדה עד להודעה חדשה.

"רק אור ואהבה הצפת לכל עבר"

אבין של דין ז"ל, ציון, ספד לבנו וסיפר על האמונה שמחזקת את המשפחה: "אנחנו יהודים ואנחנו מאמינים בקדושת הקדוש ברוך הוא.  מים רבים לא יוכלו לכבות את האהבה ונהרות לא ישטפוה – ונהרות שטפו אותם. נהרות של מים קרים שטפו אותם".

אביה של סתיו ספד לבתו הבכורה: "גאווה של אבא ואמא", אמר איציק ונפרד בצער: "איך אפשר להיפרד ולהגיד שלום לילדה היפה? את החיים שלנו, החמצן שלנו, אוהבים אותך יותר מאשר את עצמנו. תשמרי עלינו מלמעלה".

אחותו של דין, עדן, ספדה לו בלוויה: "אח שלי היקר, איך אפשר בכלל להתחיל לדבר עליך בלשון עבר? מיום שנולדת רק אור ואהבה הצפת לכל עבר, ועכשיו אנחנו קשורים לנצח".

האסון המצמרר פקד את המשפחה ביום הולדתה של עדן: "יום הולדתי הוא יום מותך", אמרה, "אני שמחה על זה שהיית באמת מאושר בשבועות האחרונים ואמרת לי שאתה מגשים את החלום שלך".

על הזוגיות עם סתיו  סיפרה אחותו של דין ז"ל שרק לפני כמה חודשים עברו לדירתם החדשה בשכונת התקווה: "עשיתם לכם בית מתוק ועניו בדיוק כמוכם, אהבתם לארח אנשים ולשמח אותם, ועכשיו אתם נקברים ביחד, ביחד לנצח נצחים".

על זוגתו סתיו, ספדה עדן: "נכנסת לחיים שלנו צנועה ושקטה ועם הזמן התגלתה דמות של בחורה מקסימה ומהממת, כמה אהבה הייתה ביניכם. אני בטוחה שנפרדתם מהחיים בחיבוק משותף, ואתם הולכים יחד מחובקים בדרככם האחרונה, אוהבת אתכם עד כלות נשמתי".

"מסתכלים עלינו מלמעלה ומחייכים את החיוך הטהור והאוהב שלכם"

מוקדם יותר  הבוקר, כתבה אחותו של דין, עדן, בחשבון הפייסבוק שלה: "תודה לכולם על כל החיזוקים, אין מילים לתאר את גודל הבור שנפער בלב של כולנו. הוספתי את התמונה האחרונה ששלח לי באמצע סרוויס שלו במנצ'וק שכל כך אהב. אוהבת אותך אחונה".

דין שושני ז"ל. צילום מסך פייסבוק

בן דודו של דין, דין חזן, כתב אתמול (מוצ"ש) בחשבון הפייסבוק שלו: "בצער רב ויגון שאין לתאר אני מבשר על מותו של בן דודי האהוב דין שושני, בשר מבשרי, אהוב ליבי, שנהרג היום (ביחד עם אהובתו סתיו המקסימה 😢) באסון המעלית בשכונת התקווה. פרח טהור שאלוהים החליט שהוא רוצה להנות מנוכחותו היפה בגן עדן. אוהב אותך בן דודי האהוב. אמשיך לשאת את שמך בגאווה ובאהבה כי זה מה שהיית, גוש אהבה מושא לגאווה. נוח בשלום אהוב שלנו 💔 אוהב אותך לנצח".

חברתה של סתיו, ניב בן יהודה, כתבה ההבוקר בחשבון בפייסבוק שלה:  "ילדה טהורה, ילדה שכולה לב. איך נקטף הפרח הכי יפה בגן?הפרח הכי אהוב בגן. השקנו במספיק מים, טיפלנו באדמה. אז איך? איך אפשר להמשיך מכאן.. בלעדייך בלי האור שאת מכניסה בלי החיוך והעיניים הכובשות שלך שרק מי שמביט לעברך מתאהב. את כל כך אהובה ואי אפשר לעכל ולהבין איך דווקא במשפחות הכי טובות. משפחה שלא ידעה צער מעולם. משפחה שרק חייכה ושמחה. פתאום להתחיל חיים חדשים. כשאתה רק רוצה ללחוץ על המתג שמכבה את הרגשות. פשוט לא להרגיש יותר את הכאב. להעלים אותו. ולקוות שאת שם למעלה וטוב לך שאת ודין מחובקים ואוהבים. מסתכלים כעלינו מלמעלה ומחייכים את החיוך הטהור והאוהב שלכם.ת היה נשמתם צרורה בצרור החיים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
דרוש מוקד שיקבל אך ורק פניות על לכודים
מזהה | 06-01-2020 0:02
בסיכון מוות . לשמור את הקווים רק למטרה זו. פונים לעזרה מסוג אחר יופנו למוקדי הצלה אחרים. כך נאפשר לקהל הודעות להצלת חיים מיידית