בקרוב בארץ: החלה המכירה המוקדמת לגלקסי פולד של סמסונג

בקרוב בארץ: החלה המכירה המוקדמת לגלקסי פולד של סמסונג

חברת סאני, המשמשת כיבואן הרשמי של סמסונג בישראל, החלה במכירה המוקדמת למכשיר ה"גלקסי פולד" המתקפל שצפוי להגיע בקרוב לחנויות. בשלב הזה תאריך ההשקה הרשמי עדיין לא ידוע

בקרוב בארץ: כמה יעלה הגלקסי פולד בישראל?
  בקרוב בישראל. מכשיר הגלקסי פולד של סמסונג (צילום: יח"צ)

המכשיר המהפכני בדרך: חברת סאני, המשמשת כיבואן הרשמי של מכשירי סמסונג בישראל, החלה היום (ראשון) את המכירה המוקדמת למכשיר ה"גלקסי פולד", שצפוי להגיע בקרוב לחנויות בארץ. עם זאת, בשלב הזה עדיין לא ידוע תאריך ההשקה הרשמי למכשיר.

עוד באותו נושא

יש תאריך: סמסונג תציג את הגלקסי S11 בפברואר

הסמארטפון הייחודי מכיל מסכי מגע בשני הצדדים, כאשר ניתן לקפל את המכשיר ולעבור מהשימוש במסך הראשי למשני. גודלו של המסך הראשי הוא 7.3 אינץ', אך כאשר הוא סגור ניתן להשתמש במסך קטן יותר, בגודל 4.6 אינץ' שנמצא בצדו האחורי. הקיפול נעשה באמצעות מנגנון צירים נחבא עם מספר גלגלי שיניים משולבים.

אלו שנרשמים למכירה המוקדמת מתבקשים לשלם "דמי הרשמה" בסך 499 ש"ח – סכום גבוה משמעותית מדמי ההרשמה שנגבו בעבר למכשירי סמסונג, שעמדו בעבר על כ-200-300 ש"ח. המחיר המלא של המכשיר יעמוד על 7,999 שקלים, כאשר כל אלו שירכשו את המכשיר במכירה המוקדמת יקבלו גם כיסוי ייעודי וכן אוזניות אלחוטיות של סמסונג. הסיבה העיקרית לעלות הגבוהה היא הטכנולוגיה המתקדמת במנגנון הקיפול והמסך הגמיש, אשר הופכים את עלות הייצור ליקרה יותר מאשר סמארטפון בעל מסך רגיל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו