אקוניס על אסון המעלית: "טרגדיה משורת מחדלים" - סרוגים

אקוניס על אסון המעלית: "טרגדיה משורת מחדלים"

השר אופיר אקוניס קרא לאסון המעלית בתל אביב "טרגדיה איומה", והאשים את ראש העיר רון חולדאי ב"שורה של מחדלים". במקביל נתניהו שלח תנחומים: "מביע זעזוע עמוק, נפיק לקחים" 

אקוניס על אסון המעלית: "טרגדיה משורת מחדלים"
  (צילום: סרוגים)

יום לאחר אסון המעלית בתל אביב, במסגרתו דין שושני וסתיו הררי נהרגו לאחר שנתקעו במעלית שהוצפה וטבעו למוות, השר אופיר אקוניס תקף הבוקר (ראשון) את ראש העירייה רון חולדאי והאשים אותו ב"שורה של מחדלים" שהובילו לאסון.

"מה שקרה בתל אביב זו טרגדיה איומה, משורה של מחדלים" אמר. "האדם העומד בראשות העירייה אשר מטיף השכם וערב את הממשלה ללא שימת הבדל בין האחריות הממשלתית למונציפלית, אשר בתחום סמכותו צריך לחשוב היטב היטב, קודם כל למנוע בעתיד אסונות מן הסוג הזה, ושנית לחשוב היטב היטב מה נדרש ממנו לעשות ממש בימים הקרובים".

עוד באותו נושא

הותרו לפרסום שמות ההרוגים באסון המעלית

במקביל, גם ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לאסון בדבריו בפתח הישיבה. "אני מבקש להביע זעזוע עמוק על דין יעקב שושני וסתיו הררי שנספו באסון המעלית" אמר. "שוחחתי עם גורמי הבטחון בניסיון ראשון לברר כיצד קרה הדבר, ולכנס פגישה כדי להפיק לקחים על מנת שמקרה כזה לא ישנה בעתיד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
בדיקה?
הגם שאול | 05-01-2020 11:38
ראש העיר אחראי לנזק שנגרם בגלל מזא חריג? באמת? יד לו שליטה מלאה או חלקית על מזא? והיכן כל המקושרים, שיש להם דיבור עם מי שנושא באחריות למזא חריג?
אקוניס ! המחדל הוא חילול שבת המוני ע'י חולדאי
מחלל שבת למות | 05-01-2020 12:09
השבת מתנקמת:
2
ראש העיר? לא הממשלה אחראית על שירותי הכבאות?
דביל | 05-01-2020 12:11
מה עם השר לביטחון פנים? מה עם שר הפנים?
אינספור פשלות במגזר שזה לא בא מכיסם.
לא בפרטי. | 05-01-2020 17:23
.
3
חולדאי והתרוצים
חיה | 06-01-2020 7:31
אם היה ברור מראש שמזג האוויר יהיה חמור ....מדוע לא הוקמו נקודות הצלה/שליטה/התרעה בשכונות הידועות כבעייתיות. היה יותר הגיוני שמי שנמצא במצוקה כלשהי בימים הגשומים יתקשר למוקד שכונתי ושהמוקד השכונתי יוכל לנווט את כוחות הכיבוי ואחרים לארועים הכי מסכני חיים. במקום שכל המערכות של שרותי החרום יקרסו בבת אחת