דני דיין לבנט: "לא נפתלי, ציפי ממש לא עדיפה על ביבי" - סרוגים

דני דיין לבנט: "לא נפתלי, ציפי ממש לא עדיפה על ביבי"

המתפטר הטרי מראשות מועצת יש"ע, דני דיין, מתייחס לאמירתו של יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, בעת ששימש כמנכ"ל המועצה לפיה לבני עדיפה על ביבי. "זהו בדיוק חוסר שיקול הדעת שממנו אני חושש" אמר דיין שעבורו הבחירה ברורה "להצביע מחל". צפו.

דני דיין לבנט: "לא נפתלי, ציפי ממש לא עדיפה על ביבי"
  מעדיף את נתניהו. דיין (פלאש90)

היו"ר הפורש נגד המנכ"ל לשעבר.

הליכוד ישראל ביתנו מפרסם הערב (ב') תשדיר תעמולה חדש בו מככב יו"ר מועצת יש"ע המתפטר, דני דיין.

בתשדיר הבחירות קורא דיין למצביעי הימין שלא לחזור על טעויות העבר, ולא לפגוע בראש ממשלה לאומי כי התוצאה היא עליית השמאל. דיין מציין בסרטון כי "ליכוד ביתנו חזק ימשיך את תנופת הבנייה ביהודה ושומרון. לכן עבורי התשובה ברורה, צריך להצביע מחל".

בנוסף מתייחס דיין לדברים שאמר נפתלי בנט, היום יו"ר הבית היהודי, ובעבר מנכ"ל מועצת יש"ע, בעת המאבק על מגרון. בנט אמר אז: "מי שנהג בבולדוזר בלילה הוא נתניהו עצמו, גם אם יתכחש לעניין אלף פעמים. הוא קורע קריעה על ארץ ישראל, ומאבד את הקהל הלאומי. מבחינתי הוא לא מנהיג המחנה הלאומי יותר. אנחנו מחפשים מנהיג אחר".

"אני יודע כבר מה יהיה התשדיר הכי בולט שנפיץ בבחירות: לבני טובה יותר מביבי. היא קשוחה יותר ממנו לעתים, היא נחושה יותר". אמר אז בנט לעיתון מעריב.

היום עונה דיין לבנט בתשדיר: "…לא נפתלי, ציפי ממש לא עדיפה על ביבי, זהו בדיוק חוסר שיקול הדעת שממנו אני חושש".

אלקין לבנט: תפסיק להתבכיין

בתוך כך תקף יו"ר הקואליציה ויו"ר המטה דתי לאומי בליכוד, ח"כ זאב אלקין, בעמוד הפייסבוק שלו את בנט על דברים שאמר באתר וואלה!

"נפתלי, תעשה טובה, תפסיק התבכיין ולזגזג. מי שבמשך חודש תקף את הליכוד שהוא לא מספיק ימני והבוקר זגזג והודיע שהבית היהודי זו מפלגת מרכז, שארץ ישראל השלמה אינה הדגל שלו, מי שלא מפסיק להאשים אותנו בירי בתוך הנגמ"ש והבוקר מרוב לחץ התחיל לירות בתוך הנגמ"ש של מפלגתו ותקף את אורית סטרוק ואת כצל'ה כימנים קיצוניים, כדאי לו להסתכל במראה לפני שהוא בא בטענות לאחרים."

"נפתלי, אתה צודק, אתה לא האויב שלנו, אתה כולה פוליטיקאי מתחיל שרוצה "להתנחמד" גם לימין וגם לשמאל ומרוב הזגזוגים מתחיל להלחיץ את עצמו. עשרות אלפים של אנשי כיפות סרוגות מרגישים בליכוד בבית, פועלים ונאבקים בתוכו, ומשפיעים על כלל ענייני המדינה. הם אינם זקוקים להגנה שלך, אתה זה שזקוק להגנה שלהם. מי שמאמין לא מפחד, מי שמפחד מזגזג".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
אם כל כך רע בימין אז למה ביקשת מחברי תקומה
יצחק | 14-01-2013 21:08
לתמוך בך במועמדות להיות חבר כנסת מטעם תקומה ורק כאשר ראית שאין לך סיכוי עכשיו אתה עובר לליכוד. מעניין מה הבטיחו לך בתמורה.
2
עזבו אתכם מבנט רק בן ארי זה ימין אמיתי
| 15-01-2013 9:52
בנט זה פרווה
3
דני דיין ואלקין - די לצביעות!!!!
שלומי | 15-01-2013 10:46
אכן, זכותו של כל אדם להביע את דעתו הפוליטית, אך לא בזה מדובר כאן. דני דיין טען בעצמו שלא ראוי שבתפקידו כראש מועצת יש"ע יתערב בפוליטקה. והנה, לפתע שבועיים לפני הבחירות נזכר דני דיין שעליו "להציל את המולדת" הכריז על התפטרות - אך ממשיך לכהן בתפקיד, ומיד רץ להפקת תשדירי הליכוד. די לצביעות!!!! ואחרון, העקיצות נגד בנט בתשדיר הן כל-כך רדודות שהן מכבדות את האומר. לו אכן היתה לך ביקורת עניינית על כך, היכן היית שלוש שנים? די לצביעות!!!! הצביעות הזו היא כנראה גישה כללית כיום בליכוד. כך גם אלקין שרק לפני חודשים התפאר בתמיכת הרב דב ליאור לקראת הבחירות המקדימות בליכוד ואף לאחר מעצרו של הרב ליאור הגיע לתמוך בו. היום בשביל להרוויח רבע מנדט הוא שותף להכפשה ופגיעה ברב ליאור. צבועים נמאסתם!!!!
4
רק בן ארי ואלדד כולנו מצביעים עוצמה לישראל
יואל מבוא חורון | 15-01-2013 18:27
לא להתפתות לבנט שכהוא ממש ביבי עם כיפה אף פעם בנט לא היה מקורב לזרם הדת"ל הוא בסך הכל מחפש מקפצה טובה לפוליטקה ומצא אותה על הגב של הציבור שלנו כולנו מצביעים לבן ארי למען שלמות ארצנו שלמות תורתנו ושלמות עמנו לא להתפתות לכל מיני ערוצי תקשורת כמו ערוץ 7 שמזדהים ותומכים אך ורק במי שמזרים להם כסף ומבטיח להם הבטחות ,שבמשך חודשים ארוכים מתעלים ממפלגתו של בן ארי ולא נותנים להגיב על אף כתבה עליו