כתב אישום הוגש נגד הסייעת של כרמל מעודה - סרוגים

כתב אישום הוגש נגד הסייעת של כרמל מעודה

הסייעת של כרמל מעודה, לירז נתן, תעמוד לדין מול כתב אישום שהוגש הבוקר לבית משפט השלום בפתח תקווה. בכתב האישום ישנם שמונה אישומים והוא מפרט תקיפות ילדים מחרידות ביותר

כתב אישום הוגש נגד הסייעת של כרמל מעודה
  פלאש 90

הפרקליטות הגישה הבוקר (ראשון) לבית משפט השלום בפתח תקווה כתב אישום נגד לירז נתן , שהייתה סייעת בגן של כרמל מעודה, "בייבי לאו", בגין 8 אישומים של תקיפת קטין.

על פי כתב האישום, במהלך עבודתה בגן, תקפה נתן 5 ילדים בגן בכך שהניחה רגליה על אחת הילדות, הצמידה את גופה למזרן וסטרה על ידה, נתן הוסיפה ושילבה ידיהם של הילדים בכוח רב, גררה אותם בחוזקה והטיחה אותם בעוצמה ברצפה, נתן הושיבה ילדים בחוזקה על כיסאות כשגב חולצתם מולבש על משענת כיסא כדי למנוע מהם לזוז – מה שגרם לאחד הקטינים להתפתל במשך 3 דקות כדי לקום מהכיסא, עד שהצליח להשתחרר מהכיסא אליו היה קשור.

עוד באותו נושא

כרמל מעודה מגיבה לסרטון: אם זו אני אז אני שטן"


10

המעשים המחרידים ממשיכים להיות מפורטים בכתב האישום. נתן העמידה ילדה כשפניה מופנות לקיר למשך מספר שעות, מבלי שתוכל להישען על משהו ובזמן שהילדה צפתה בשאר הילדים משחקים ואוכלים את ארוחת הבוקר שנמנעה ממנה, בנוסף נתן הכתה ילד עם מטלית ניקוי, אחזה בחוזקה בזרועו והטיחה אותו על מזרן, הכתה אותו בזרועו ומשכה את ראשו לאחור.

נתן תחבה בחוזקה פרוסת לחם לפיו של אחד הילדים, בנוסף גם הטיחה ילדה אל הקיר, גררה אותה והטיחה אותה על כיסא בעוצמה רבה, תוך שטלטלה אותה ואחזה בפניה בכוח, נתן משכה ילד בזרועו לקצה השני של החדר והושיבה אותו על הרצפה בחוזקה.

כאמור, נתן עומדת בפני כתב אישום תחת 8 אישומים, והפרקליטות הודיעה לבית המשפט כי במקרה של הרשעה יתכן ותדרוש עונש מאסר בפועל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו