הקרבן ה- 18: בן שנה נפטר ממחלת השפעת - סרוגים

הקרבן ה- 18: בן שנה נפטר ממחלת השפעת

תינוק בן שנה הובא ביום שני לבית החולים הדסה כשהוא ללא רוח חיים. לאחר בדיקה נמסר מבית החולים כי "התינוק נפטר ככל הנראה מסיבוך של מחלת השפעת"

הקרבן ה- 18: בן שנה נפטר ממחלת השפעת
  צילום אילוסטרציה: Hadas Parush/Flash90

מגפת השפעת.

תינוק כבן שנה נפטר ביום שני האחרון בבית החולים 'הדסה' כתוצאה מסיבוך של מחלת השפעת. הוא הובא לבית החולים כשהוא ללא רוח חיים.

מבית החולים הדסה נמסר: "תינוק כבן שנה פונה לבית החולים ביום שני כשהוא ללא רוח חיים וצוות הרופאים קבע את מותו. מתוצאות הבדיקות שבוצעו על ידי צוות בית החולים עולה כעת, כי התינוק נפטר בביתו ככל הנראה מסיבוך של מחלת השפעת".

בבית החולים מציינים כי "התינוק ומשפחתו לא חוסנו", וכי המידע נמסר להורים ולמשרד הבריאות.

זה הילד הרביעי שנפטר מהווירוס והקורבן ה- 18 השנה. בשבוע שעבר נפטרו נערה בת 14 ותינוקת בת שנה.

עוד באותו נושא

בהלת השפעת: מה עושים במקרה של רשלנות רפואית?

בבית החולים שיבא בתל השומר קבעו אתמול (חמישי) את מותו של גבר בן 40, זאת לאחר שחלה במחלת השפעת ואושפז בבית החולים למשך כמה ימים כשהוא במצב קשה. בנוסף, ילדה בת 9 מאשדוד מאושפזת במצב קשה מאוד גם כן לאחר שחלתה בשפעת.

על פי הדיווחים, הגבר שנפטר הועבר לפני כשבועיים לבית החולים שיבא מבית החולים אסף הרופא, וזאת בעקבות סיבוך של המחלה. כתוצאה סבל מכשל בתפקוד הלב, וחובר למכשיר "אקמו" שנועד להחליף ולדמות את פעילות הלב והריאה. כאמור, למרות המאמצים של צוותי הרפואה בשבוע האחרון, היום נאלצו לקבוע את מותו.

עד כה אושפזו 133 חולים קשים, מתוכם 35 אושפזו רק בשבוע האחרון. מספר המאושפזים השנה גבוה יותר בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה שעברה (57) ולפני שנתיים (108), אך מנגד מספר הנפטרים משפעת נמוך יותר מאשר מספר הקרבנות בשנים האחרונות – כאשר נרשמו 20 קרבנות בתקופה המקבילה בשנה שעברה ו-51 באותה תקופה לפני שנתיים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו