סמוטריץ' בתפקיד האם במשפט שלמה: גם לי גם לכם לא יהיה

סמוטריץ' בתפקיד האם במשפט שלמה: גם לי גם לכם לא יהיה

הקמפיין של סמוטריץ' מלא מילים גדולות, אבל נדמה שהוא מכסה על דבר אחד, עלבון. נכון סגרו לו הסכם מאחורי הגב וזה לא יפה, הסיבה כנראה שהיה חוסר אמון וצד אחד הקדימו במעשה כזה את הצד השני. הגיע הזמן לעשות את המעשה הנכון ולהתחבר

בצלאל כמו במשפט שלמה: גם לי גם לכם לא יהיה
  צילום חיים גודלברג/ סרוגים

תסלחו לי, לא קונה את כל ההצגה הזו של סמוטריץ'. פשוט לא. במועד א' הוא התייצב והתריע שהציונות הדתית נמחקת, שהבית נמחק, ועכשיו מה? אם היה הוא בראש ואחריו הרב רפי והרשימה הייתה מתייצבת כשאנשיו היו מקבלים מה שהוא רוצה ובן גביר במקום השביעי, או שמיני, הכל היה בסדר. לא היינו שומעים על הטיטאניק שאין מה לעלות עליה לפני שהיא טובעת.

עוד באותו נושא

חגית משה: הופכים כל אבן שתהיה מפלגה ציונית דתית


13

גם הקמפיין הקודם מתאחדים עכשיו רבים אחר כך– לאן נעלם? הרי מה טוען סמוטריץ'? שצריך לעשות רשימה חדשה ופריימריז פתוחים- ונגיד שהוא צודק? שעון החול הולך ואוזל, אז מה? שוברים את הכלים ולא משחקים? באיזו עוד מפלגה יצאו לבחירה מחודשת של הרשימה? היחידים שערכו פריימריז היו הליכוד ורק לראשות הרשימה, כי סוגיית ביבי או לא ביבי וכתבי האישום- היא כמעט היחידה שעל הפרק במערכת הבחירות הזאת, מה שבאמת מהווה סכנה למפלגות שמימין לליכוד.

אני די סקפטי לגבי מיזם הפריימריז הפתוחים. הרי בצלאל היה בברית עם איילת שקד שלא חברה לבנט זמן רב וניסתה יחד עם סמוטריץ' לבצע מהלך בבית היהודי להסרת הרב רפי פרץ, או לפחות לדחיקתו למקום נמוך יותר. האם אני חושב שהרב רפי פרץ מנהיג דגול? לא. אבל בשום מקום לא ניסו להחליף בצורה כה אגרסיבית את השחקנים, כפי שרוצה הציונות הדתית, כשכולם מקפיאים את המצב ורצים הלאה.

אלו שמות נוצצים היו מגרילים לפתע בפריימריז פתוחים שכאלה? את מי היו מוציאים מהשרוול? האמת לאחר נטישתם של בנט ושקד הייתה וועדה אליה נהרו מכל קצוות הציונות הדתית אנשים והם העמידו בראשה כוכב. יודעים מה שמו? הרב רפי פרץ.

נכון ימינה התפרקה והמצב שונה. אבל יש 2 אפשרויות על הפרק: או איחוד גדול, או חלוקה בין מפלגה אחת שמרנית ואחת ליברלית, ולכולם ברור באיזה צד צריך להיות סמוטריץ'. אין באמצע ואין שום פתרון אחר.

בצלאל נוהג כאן כמו האם במשפט שלמה. גם לי גם לך לא יהיה. עשו לי ברית מאחורי הגב? הפסדתי, אני מאיים שכולנו נטבע יחד. איפה הדיבורים הגדולים על הציונות הדתית? על אחריות לגוש הימין? כלאם פאדי. נשארו רק המילים.

האם אני מתלהב מהאיחוד עם בן גביר? לא ממש- אבל היה זה רה"מ השושבין של האיחוד הזה במועד א' ולא נראה לי שלסמוטריץ' יש רתיעה אידאולוגית עמוקה מהמהלך. האם לא צריך להתאחד גם עם בנט ושקד שוב? יכול להיות. אבל ברור לכל שההבדלים בין סמוטריץ' לרב רפי פרץ אינם קיימים, רבים גם לא מזהים שוני גדול כל כך בין איתמר בן גביר לבין השר בצלאל סמוטריץ'.

כל הקמפיין הזה שנועד לשדרוג, פוגע ומרחיק בינתיים מצביעים. אני מבין את העלבון של הסכם מאחורי הגב, אבל הוא הגיע בתגובה לחשד שבצלאל עצמו יעשה הסכם כזה עם איילת, או מישהו אחר מאחורי הגב של הרב רפי (אם היו אמון ושיתוף פעולה- הם היו חוברים יחד ראשונים, כפי שהדעת נותנת שצריך היה להיות מלכתחילה).

ועוד מילה לגבי הרב רפי- תחילה לעגו לו שאינו פוליטיקאי ושהוא לא מתאים כי כולם מסובבים אותו, עכשיו כשסובב את בצלאל מאשימים אותו שזה לא יפה וככה לא מתנהגים ושישאיר את המפתחות. חברים לפחות תהיו עקביים.

אז די עם משחק הצ'יקן הזה. הוא לא מועיל לאיש. לא למפלגות ולא לגוש. שבו יחד ותגיעו להסכמות.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
83 תגובות - 59 דיונים מיין לפי
1
סמוטריץ הוא גאוותן
חיים | 03-01-2020 8:38
לכן שום דבר לא יעזור.
בצלאל מזכיר את ההעלבויות של דוד לוי בזמנו
משה | 03-01-2020 13:31
דור הולך ודור בא...
ברור לכל שההבדלים בין סמוטריץ' לרב רפי פרץ אי
אלי פרידלנדר | 03-01-2020 12:01
ברור לכל שההבדלים בין סמוטריץ' לרב רפי פרץ אינם קיימים, רבים גם לא מזהים שוני גדול כל כך בין איתמר בן גביר לבין השר בצלאל סמוטריץ'. כל הקמפיין הזה שנועד לשדרוג, פוגע ומרחיק בינתיים מצביעים. אני מבין את העלבון
צריך לזכור:
מישהו | 03-01-2020 9:56
בניגוד לעוצמה יהודית, לסמוטריץ אין את אלה שלא יצביעו לאף אחד אחר. מצביעיו כנראה יגיעו לבית היהודי גם אם הוא לא ישובץ ברשימה. צר לי עליו, סך הכל לטעמי הוא לא רע אבל הוא איננו נטול תחליף.
בצלאל בפעם הקודמת אמרת שאסור "למרוט נוצות"!!!
אילת השחר | 03-01-2020 9:29
עכשיו אתה מארגן מריבות קולניות ומטביע את ספינת הציונות הדתית רק כדי שיהיה פריימריז. אבל אתה בעצמך מעולם לא נבחרת בפריימריז!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אז מה נזכרת עכשיו????????????????????????????
2
סמוטריץ שרף את כל הגשרים
דוד | 03-01-2020 8:43
כבר לא יעזור, גם אם הם יתחברו הם לא יעברו. הרב רפי צריך למצוא אלטרנטיבה אחרת לסמוטריץ.
פתרון ממשי
יוסף בן אליה | 03-01-2020 15:20
הפיתרון המושלם לשלום הבית היהודי המאוחד , 1-רפי פרץ , 2- תת אלוף במילואים מרדכי קהנא (משכמו ומעלה וגם אשכנזי וגם לא בעל מחלוקת כמו קורח וכל עדתו כי הקנאה-שנאה לרפי , התאווה לאיילת והכבוד מוציאים את האדם מן העולם גם אם הוא מוכשר ומיוחס כמו קורח) , 3- איתמר בן גביר , 4-מוטי יוגב , 5- סגן אלוף במילואים עם צל''ש הרמטכ''ל יוני שטבון , 6- אשכנזי , 7- עדות המזרח , 8-אשכנזי , למשפחותם לבית אבותם כמו בסנהדרין ריץ' רץ' לפי שבטים ודגלים וכמו בסנהדרין בלי נשים . כי מי שרוצה נשים , חילוניות ושונא שוויון עם ספרדים יש את הימין החדש .
סמוטריץ מעולם לא נבחר בפריימריז!!!!!!!!!!!!!!
יעקב | 03-01-2020 9:44
אז מה הוא קופץ עכשיו???????????????????????????
3
חותם על כל מילה
סטודנט | 03-01-2020 8:48
רק המסקנה, לא חייבים את סמוטריץ, הוא לא רוצה לרדת מהעץ, לא צריך לרדוף אחריו, יש שפע של אנשים מוכשרים שיכולים להחליף אותו
הבעיה היא
שלמה | 03-01-2020 10:20
שיש כנראה כמה מטומטמים שישרפו את הקולות שלהם בשביל הירבעם בן נבט הזה....
4
סמוטריץ שחצן יהיר מתנשא וגם נוכל לא קטן
שעיה | 03-01-2020 8:49
ממש תמצית החינוך של מוסדות בית אל בראשות משפחת מלמד שמובילים כבר שנים את הקו הזה
צודק בהחלט -אפשר לוותר על נציג מבית אל/מלמד
לשעיה | 03-01-2020 15:36
הגאווה והשגעון מעבירה את סמוטריץ על דעתו. בבלירות הראשונות הוא לא דאג שלא יעברו את % החסימה, מה פתאום כעת הוא החליט שלא יעברו % חסימה? למה? חשבתי את בצלאל לישר יותר - חבל !!
בדיוק!!!הוא מונע ע"י כנופיית בשבע ומשפחת מלמד
שלומי פלד | 03-01-2020 11:27
שם הפלגנות היא דרך חיים בית אל א בית אל ב ,הקינאה שלהם ברב שלמה אבינר השינאה שלהם לכל מי שלא כפוף לדעתם סמוטריץ בסך הכל חייל טוב של הכנופייה הזו שמנסה להפיץ את בשורת השינאה הקינאה והפלגנות שלהם והציבור דוחה אותם בשתי ידים ובכל הכוח. לכו מאיתנו תעלמו מהחיים הציבורים המשיכו להתנהל כמו כת סגורה תמשיכו להפוך את העובדים שלכם לאנשים חסרי מוח שמתנהגים כמו רובוטים ומגיבים בהערצה לכל ציוץ שלכם . לכו לכו ותעזבו את הציבור
5
מסכים עם כל מילה!!
יוסי | 03-01-2020 8:58
צודק ב100%
6
הפיתרון למשבר
דנה | 03-01-2020 9:04
להחזיר את אורי אריאל במקום סמוטריץ. הוא הגורם שיכול להציל את המצב.
רק לא זה-להחזיר את אריאל
לדנה | 03-01-2020 15:37
במשרד החקלאות - סבלו ממנו מאד כל החקלאים - אין טעם להחזירו !!!!
הפיתרון להחזיר את השר אורי אריאל
ליאת פרידמן | 03-01-2020 12:04
ברור לכל שההבדלים בין סמוטריץ' לרב רפי פרץ אינם קיימים, רבים גם לא מזהים שוני גדול כל כך בין איתמר בן גביר לבין השר בצלאל סמוטריץ'. כל הקמפיין הזה שנועד לשדרוג, פוגע ומרחיק בינתיים מצביעים. אני מבינה את העלבון. הפיתרון הוא השר אורי אריאל. יותר צנוע וכנה.
7
הכותב לא מבין בפוליטיקה
יוני | 03-01-2020 9:06
העובדות המרות הן שכנראה גם אם בצלאל מצטרף הם לא עוברים במתכונת זו, וכיון שכך, מפלגה שיש חשש כבד שלא תעבור, מוטב שזה יהיה ברורו לכולם מראש וכך ידעו להזהר ולא להצביע לה. (אפשר להתווכח מה עדיף, על זה אבל זה בהחלט שיקול הגיוני ואחראי). השאלה היא בוחרים להקשיב למה שהציבור אומר או להפריח ספקולציות באויר. זכור שגם בפעם הקודמת הם עברו די על הכסכס והמצב עכשיו (במיוחד לאור המהלכים האחרונים) נהיה הרבה יותר גרוע, עושה רושם שתומכי הבית היהודי משתמשים בהרבה טענות צודקות ומלומדות, אבל מהבעיה של אחוז החסימה הם קצת מתעלמים. צריך לזכור שישנה נוסחה פשוטה: לא יצביעו לך מספיק אנשים=לא תעבור את אחוז החסימה.
8
הבית היהודי משלם כסף לסרוגים עבור היחצ
Sus | 03-01-2020 9:11
אחרת אין סיבה אמיתי שרק באתר הזה הם מקבלים תמיכה וכל שאר הציונות הדתית מאוכזבת מהם
יתכן ואתה:
יצחק כהן | 03-01-2020 13:19
סמוטריץ? עוזי ברוך? עמנואל שילה?
סרוגים זה לא ערוץ 7
רחל אוחנה | 03-01-2020 9:23
בסרוגים נותנים את כל הצדדים ערוץ 7 ובשבע הפכו לפשקווילים של סמוטריץ המשרת את משפ מלמד
לסמוט יש את ערוץ7
דוד | 03-01-2020 9:21
כל היום תוקפים את הבית היהודי בלי לרחם.
9
צ
יהודי | 03-01-2020 9:19
הבחנה נכונה...אך זה לא נקרא אחרי הגב אחרי מה שעשה סמוטריץ לרב רפי בשבועות שלפני....
10
פשוט מביך מה נהיה מסמוטריץ הוא שקרן עלוב
יוסף | 03-01-2020 9:19
פעם הערכתי אותו עכשיו אני מבין שהוא אגואיסט כיסאולוג. אני מקוה ומתפלל שהוא לא יהיה באיחוד הזה הוא בן אדם הזוי.
11
מסכים עם כל מלה של כותב המאמר
אברהם אמר | 03-01-2020 9:20
צריף פשוט להפיץ המאמר הזה בכל קבוצות החברתיות בציבור שלנו. כל מלה כאן חצובה בסלע ומשקפת נכוחה את הצביעות הגדולה של סמוטריץ וחסידיו השוטים שגורמת לחבל בהצלחת הרשימה הדתית בבחירות הקרובות
12
די סמוטריץ תתבגר כבר
עופרה | 03-01-2020 9:20
ללא הקולות של עוצמה יהודית לא הייתה נמצא בכסא מעור שאתה יושב עליו .אז חלאס להיתבכיין.אמרנו לך חזור ושוב שללא עוצמה יהודית אין ממשלת ימין ואין מדינה יהודית.עכשיו תקח אחריות.
13
מי מעמיס את סמוטי?!
מוטי | 03-01-2020 9:21
בחור עדין נפש צנוע ולא מתלהם, בעל עבר צבאי עשיר ,הוא מוכן לוותר על המקום הראשון במפלגה שתארח אותו ולהסתפק במועט במקום השני ברשימה ותיק בכיר ממש המינימום שבמינימום בהתאם לתכונת הצניעות שכל כך מאפיינת אותו. הוא מתחייב להורות ל 100 רבנים בראשות רבני בשבע שיביעו תמיכה במפלגה שתארח אותו ויורו על חובה הלכתית לתמוך בה, בנוסף הוא מתחייב להורות לערוץ 7 להלל לשבח ולפאר את המפלגה המארחת ולהשפיל כל מפלגה אחרת. מיועד למפלגות מהירות החלטה וחסרות שיקול דעת. רלוונטי לבחירות הקרובות בלבד . לאחר הבחירות הוא כבר יחפש מפלגה מאחרת אחרת. אין שום רלוונטיות למצע המפלגה המארחת . הזדרזו הוא בלחץ
14
חותמת על כל מילה
רונית | 03-01-2020 9:38
בצלאל תתבגר
15
מי אתה חור יחזקאלי שתדבר על בצלאל?
סלח | 03-01-2020 9:42
הוא כתב שכותב
חיים | 03-01-2020 9:49
לסמוטריץ יש עשרות כתבי חצר, רבני תקציב וערוץ תעמולה מסריח.
16
תתאחדו כבר המשחקים האלה
רון | 03-01-2020 9:59
מבריחים מצהיעים כל יום שעובר במקום להתחיל קמפיחן טוב שיביא ל 5 מנדטים לפחות כמו בבחירות אפריל.
17
אירוח טכני עם ג' וש''ס למען מחנה הימין
יוסף בן אליה | 03-01-2020 10:13
במידה ו''הימין החדש אוהב הרפתקה ורץ לבד , אפשר חיבור טכני עם ג' וש''ס . כנגד בעיית אחוז החסימה . בג' אפשר לבקש מקום 7- ב.סמוטריץ , 9- מ.יוגב , 11- אשכנזי מעוצמה יהודית ו - מקום 13 - אשכנזי מנעם . בש''ס אפשר לבקש כבלוק טכני מקום שביעי , ר.פרץ , 9- א.בן גביר , 11- א. סופר ,ו13- דרור אריה .
18
סמוטריץ זה אותה השיטה של העסקונה האשכנזית איכ
סרוגים | 03-01-2020 10:13
סמוטריץ זה אותה העסקונה האשכנזית המנשאת בחוכמתה שהוא ורק הוא יש לו את השכל להבין איך נכון לחשוב , וילה עם סיפור הכיסוי של פריימריז, ממתי יותר מעניין את הציבור מי בראש יותר מימי יבחר לראש בפריימריז דווקא
19
כל מילה בסלע
שלמה | 03-01-2020 10:17
מי בראש? - ירבעם בן נבט ותלמידו בצלאל סמוטריץ. אכן איך שזה ככ שקוף מפתיע גם אותי.
20
ירבעם בן נבט המודרני
שלמה | 03-01-2020 10:19
מי בראש, מי בראש. מי בראש. אם לא אני אינני מעוניין.
21
סמוטריץ' צודק בכל מילה שלו אבל
אבי | 03-01-2020 10:24
לשרוף את המועדון בוודאי לא יהיה הפתרון הטוב. אם לא תישאר ברירה, הוא חייב להתאחד עם הבית היהודי ועוצמה יהודית גם אם זה יהיה מגעיל ומכוער. צריך למצוא דרך לפצות אותו ולהתאחד
22
כל מילה בסלע!
מיכאל | 03-01-2020 10:29
שיתחבר או שיפרוש מהחיים הפוליטיים!
23
שבוע שלם הוא מנסה להתאחד עם הימין החדש
זאב | 03-01-2020 10:36
אז מה הסיבה שהוא תוקף את הבית היהודי שאליו הוא לא רוצה לחבור?! שיודיע שהוא פורש מהחיים הפוליטים והבית היהודי ימצא אדם ראוי ובעל מידות טובות.
הימין חדש לעולם לא יקחו את סמוטריץ .כנסו...
יקי דורון | 03-01-2020 13:12
הם יודעים שאיפה שסמוטריץ נמצא מייד מתחילים לזהות את העקבות של משפחת מלמד בפלגנות סיכסוכים חתרנות והשאיפה לכס המנהיג והערבוב שלהם בכל נושא . הימין החדש מספיק פקחים להבין שאם הם רוצים לשרוד פוליטית באחדות ובמנהיגות איכותית אסור להם להכניס את סמוטריץ
24
עלה השתן לראש לסמוטריץ מחבריו העיתנואים
ליכודניק | 03-01-2020 10:36
ליבסקינד.חגי סגל.שירית אביטן.וכתבי ערוץ 7
25
סמוטריץ הוא נוכל גדול
יקי | 03-01-2020 11:27
אי אפשר להשתחרר ממנו, הוא כמו עצם בגרון של הציונות הדתית.
סמוטריץ מנסה רק להציל את כבודו העצמי שנפגע
Max | 03-01-2020 12:35
מעבר לזה לא מעניין אותו כלום .
26
גם עם סמוטריץ' - גבולי מאוד
שמחתי לעזור | 03-01-2020 11:30
במועד א עברו ב-18 אלף קולות. זה כולל רבים מאוד שהצביעו מכוח האנרציה טב, אחרי שנה לא ברור בכלל שהם יחזרו על זה. לא סתם ברוב הסקרים גם עם בצלאל המצב גבולי מאוד מאוד. במשפחה שלי שהיא מצביעי מפדל הארד קור - לפחות חצי חושבים ברצינות להצביע ליכוד. על בנט הם עדיין כועסים, אבל למפזל הם כבר לא יצביעו. אחרי שנה נפלה ההבנה שהמפדל מתה. נגמר. מכאן ברור שהכותב לענד טועה - בצלאל לא חייב לרוץ עם מפלגה שהוא מעריך, בצדק רב, שיש סיכוי גבוה מאוד שלא תיכנס לכנסת. אדרבה - אולי עדיף כך, כדי שלכולם יהיה ברורמ שלא עוברים, ואז הבזבוז יהיה פחות גדול.
סמוטריץ עם כנופיית בשבע שוים במקסימום 8,000
רעיה | 03-01-2020 12:17
קולות . אפילו בתוך המועצה מקומית בית אל כנופיית בשבע לא הצליחו להכניס את חנוך המועמד שלהם לראשות המועצה המקומית ואפילו לסיבוב השני הוא לא עלה. זה היה פאדיחה ענקית ומהדהדת לכל הכנופיה של משפחת מלמד
אם סמוטריץ היה מתחבר יפה הם היו עוברים.
חיים | 03-01-2020 11:48
עכשיו גם אם סמוטריץ יגיע, אין להם סיכוי. כולם מסוכסכים אחד עם השני והרבנים בוחשים בקלות.
27
זאת יכולה להיות שעת הגדולה של סמוטריץ
בן אברהם | 03-01-2020 11:39
סמוטריץ כבר גילה יכולות מדהימות בכל תחום, זאת יכולה להיות השעה הגדולה שלך מכל בחינה. ברור שרק הצטרפותך עשויה להציל את המצב. גלה מנהיגות שהוכחת שיש בך.
28
מאמר נכון
אחד העם | 03-01-2020 11:59
29
ברור לכל שההבדלים בין סמוטריץ' לרב רפי פרץ אי
אלי פרידלנדר | 03-01-2020 12:00
ברור לכל שההבדלים בין סמוטריץ' לרב רפי פרץ אינם קיימים, רבים גם לא מזהים שוני גדול כל כך בין איתמר בן גביר לבין השר בצלאל סמוטריץ'. כל הקמפיין הזה שנועד לשדרוג, פוגע ומרחיק בינתיים מצביעים. אני מבין את העלבון.
מה הקשר בכלל בין הרב רפי פרץ לבצלאל סמוטריץ??
ישראל בן שחר | 03-01-2020 13:08
הרב רפי פרץ מטובי בניה של הציונות הדתית טייס מסוקים קצין בחיל האויר תת אלוף רב צבאי ראשי תלמיד חכם הסמכה לרבנות איש חינוך ראש מכינה איש התיישבות ממש ציונות דתית בהתגלמותה לעומת בצלאל סמוטריץ שהתחזה לבן ישיבה כדי לדחות גיוס והלך ללמוד באקדמיה תואר ראשון במשפטים לפני גיוס התגייס בגיל 28 לשרות מינמלי כגובניק בקריה אחרי זה עבד בתנועת רגבים שגזלה כספים מרשויות מוניציפאליות במרמה לפי דוח מבקר המדינה כלומניק חסר עשיה צברית ואזרחית מה בכלל יש להשוות ביניהם
30
עזבו את סמוטריץ' ותצרפו את נעם.
יהודה | 03-01-2020 12:47
.
31
עוד מאמר של תומכי עוצמה
גל | 03-01-2020 13:03
תפנימו: הציבור מרגיש שגנבו לו את המפלגה! לא נתמוך במנהיגים שעושים דילים מלוכלכים שלא קשובים לרחשי הציבור ועסוקים רק בעצמם ובטובתם. נקודה.
טוקבק של תומך סמוט
חיים | 03-01-2020 13:36
אין לוגיקה בטיעון. מי גנב?! מבין שצריך שתי מפלגות חרדלית וליברלית על מנת להגיע ל61?!
גל זה שם חיבה של בצלאל סמוטריץ?
שפירא | 03-01-2020 13:28
לפחות תכתוב טיעון הגיוני ולא את השטויות שאתה פולט בימים האחרונים.
32
חותם על כל מילה
יצחק כהן | 03-01-2020 13:15
כתבת מאד יפה. העניין זה לא הפריימריז אלא עמדת נצחון לבצלאל. אישית אני חושב שבצלאל עדיף מרפי כיור אבל כמו שבצלאל עצמו אמר לבן גביר במועד ב שבפוליטיקה המקדים מנצח. בצלאל האם גם עכשיו אתה מוכן לקבל את הנורמה הזאת?! בצלאל, האמן לי, הורדת האף כעת תעזור לך מאד בהמשך.. בהצלחה!
33
לא הבנת
י | 03-01-2020 13:23
כשאמרו על הרב רפי שהוא לא פוליטקאי, התכוונו שאפשר לסובב אותו ולעבוד עליו, שהוא לא יודע לנצל הזדמנויות וכו, כי הוא לא משופשף. לא התכוונו שהוא לא יודע להיות נוכל. ומה שהוא עשה לא מראה שהוא עכשו פוליטיקאי אלא מתנהג בצורה נבזית.
למה נבזית?!
דוד | 03-01-2020 13:38
הוא חתם עם מפלגה נוספת. והשאיר 2 מקומות יותר טובים לאיחוד הלאומי. תנסה לבסס את הטיעון שלך על עובדות ולא על סיסמאות.
34
סמוטריץ רד מהעץ
יהונתן | 03-01-2020 14:04
י
סמוטריץ והגאווה לעולם לא נפרדו
איתי רקובר | 03-01-2020 14:38
איש שחצן רודף כבוד ושררה מהזן השפל ביותר זו התכונה הכי בולטת אצלו מאז הילדות שלו זו תופעה משפחתית אצל כל הסמוטריצים אף בעננים למרות שרובם ככולם כלומניקים גמורים
35
פעם ראשונה שאני שומע ניתוח כזה מדויק
נבו מצביע איחוד לאומ | 03-01-2020 14:19
בדיוק מה שאני חושב.
36
מדוייק!
ייא | 03-01-2020 14:21
מדוייק!
37
פתרון ממשי , תת-אלוף מרדכי כהנא במקום סמוטריץ
יוסף בן אליה | 03-01-2020 14:26
הפיתרון המושלם לשלום הבית היהודי המאוחד , 1-רפי פרץ , 2- תת אלוף במילואים מרדכי קהנא (משכמו ומעלה וגם אשכנזי וגם לא בעל מחלוקת כמו קורח וכל עדתו כי הקנאה-שנאה לרפי , התאווה לאיילת והכבוד מוציאים את האדם מן העולם גם אם הוא מוכשר ומיוחס כמו קורח) , 3- איתמר בן גביר , 4-מוטי יוגב , 5- סגן אלוף במילואים עם צל''ש הרמטכ''ל יוני שטבון , 6- אשכנזי , 7- עדות המזרח , 8-אשכנזי , למשפחותם לבית אבותם כמו בסנהדרין ריץ' רץ' לפי שבטים ודגלים וכמו בסנהדרין בלי נשים . כי מי שרוצה נשים , חילוניות ושונא שוויון עם ספרדים יש את הימין החדש .
38
ניכר שהמפלגה אינה מעניינת את כותב הכתבה
ימיו | 03-01-2020 15:39
בכל אסופת האנשים שמרכיבים את איחוד מפלגות הימין יש רק אדם אחד שמרשים כפוליטיקאי ושווה את קולי וזהו סמוטריץ. רדיפת הכבוד של הרב רפי גורמת לי ולחברי לבחילה. אם אין פריימריז פתוחים פשוט לא נצביע להם. גם במידה וסמוטריץ יחבור
39
מי בכלל רוצה את סמוטריץ
מישהו | 03-01-2020 19:06
40
תכלס לבן גביר מגיע את המקום הראשון ותעשו חשבון פשוט
מישהו | 03-01-2020 19:08
הוא הביא 84 אלף קול, וכשהמפלגה הלכה ביחד עם פרץ וסמוטריץ הביאו ביחד כ160 אלף, זה אומר שבן גביר שווה יותר משניהם ביחד!
41
כל מילה בסלע
צודק | 04-01-2020 18:50
בלאגן מיותר
42
האויב של האויב שלי הוא החבר שלי
ש.א | 04-01-2020 19:11
זה מה שהוביל את הרב רפי פרץ ובצדק. סמוטי שונא את בן גביר וגם מרגיש עליונות על פרץ. ברור ששני האחרונים יתלכדו יחד ויראו לסמוטי תרגיל פוליטי פשוט. אבל סמוטי פתאום לאבי נעלבי . אין מה לעשות סמוטי: פעם אתה למעלה ופעם אתה למטה. קבל את זה
43
בצלאל תקשיב טוב
רן, עמק יזרעאל | 04-01-2020 19:36
אתה מדבר שצריך לעשות את מה שהציבור רוצה, אז הנה מה שרוב הציבור הדתי לאומי והתורני רוצה: (אני לא מדבר על כל מי שהצביע לבנט ושקד בסיבוב א', כי גם עכשיו הם יצביעו להם) שתחבור במיידית לרב פרץ ולבן גביר ותראו לו שאחדות זה בין אנשים שונים. כל הדיבורים שלך רק מורידים מערכך. זה מה שאחנו רוצים: חיבור!!!!! חרדלי ודתי לאומי שמרני יותר. הימין החדש כבר יסתדרו. שחרר אותם!! אם נראה שהסקרים מדאיגים, תמיד אפשר לעשות חיבור עם בנט או עם מישהו אחר למקסם קולות.
44
לאייש את המקומות באנשים טובים וראויים
ולרוץ | 04-01-2020 19:57
הציונות הדתית לא רשומה בטאבו על שם סמוטריץ
45
בעזיבתו הקולות ישארו בגוש
ג'סי | 04-01-2020 20:46
למה מתבכיינים על סמעטפונביץ'? הקולות שהיה מביא ישארו בתוך המפלגות הימין
46
מדיח סידרתי
נרקומן כבוד | 04-01-2020 20:47
חתרן בלתי נלאה.
47
לא מפחדים מהחתרן,נרקומן כבוד
שאפו לסרוגים | 04-01-2020 20:49
אתר שלא מפחד ממטר וחצי של יוהרה.
48
סמוטריץ יפעיל רבנים וספינים,תתכוננו.
כל מילה מדוייקת | 04-01-2020 20:52
רבנים פתאום מתפקדים לבית היהודי,ורוצים פריימריז,כי סמוטריץ פוקד עליהם,ושולט ברבנים עם תקציבים לישיבות,ושולט בכל מנהלי הכספים של הישיבות,שוחד אסור מדאורייתא.
49
מדוייק
משה | 04-01-2020 21:06
ממש ככה
50
מישהו שכותב מה שרציתי לשמוע!
סוף סוף | 04-01-2020 21:27
מסכימה עם כל מילה!!!
51
קשקשן! בן גביר ניסה לשחד את בצלאל וסורב
איתמר | 04-01-2020 21:40
עוד לפני שהוא בכלל ניגש לפרץ, שהוא כשלון נוראי ומסוכן שאתה מריץ לראשות הציונות הדתית בלי בחירות ובלי מנדט, כמו אצל ליברמן ולפיד. בצלאל ממש לא דרש לעצמו מקום עם אף אחד, מה התירוץ שלך למניעת בחירות דמוקרטיות לא הבנו?!
52
הצביעות- לא התפלצתם פה קודם מחיבור לכהניסטים?
לא יאומן | 04-01-2020 21:47
הכותב השמאלני עם העגיל וכיפת הצעצוע לא התפלץ קודם באתר החילוני הזה מחיבור עם הכהניסטים? כשמבטיחים כסא למנהיג הדגול פרץ (ואני בטוח שאין חלילה שיקול לא ענייני בגיבוי לתרגילים מלוכלכים וכפייה עצמית על הציבור) פתאום אין שום בעיה עם חבירה צמודה לכהניסטים והענקת 3 מקומות כולל בטופ לנציגיהם? איבדתם את כל הבושה פה או שנשאר משהו בכז?
53
התרגיל המסריח שאתה גאה בו הוא יוזמת בן גביר
לכותב | 04-01-2020 22:14
אם על זה גאוותך ואלו ערכיך וזה המנהיג שאתה רוצה לעצמך. בן גביר ניסה אצל בצלאל ולא הצליח ואז פנה לפרץ. ומי שמחליט החלטות במפלגה הוא אורבך לידיעתך, שהביא אותה עד הלום , אף כי לא נבחר עי איש. פרץ הוא דחליל בחלון הראווה אם אתה האחרון ששומע על כך.
54
אולי פשוט תדרוש מזוג הליצנים לרדת מהעצים???
נמאס | 04-01-2020 22:29
איזה משפט לא הבנתי על מה שח, אולי פשוט תדרוש מזוג הליצנים שחתומים על הדיל המסריח לרדת מהעצים שלהם, במקום לטנף כרגיל על סמוטריץ שלא אשם פה בכלום, אולי תעשו את זה במקום לדרוש מהמצביעים לסתום את האף, האזניים וכל היתר, ולהתייצב אחרי לא ראויים שלא מסוגלים ליייצג ולהצליח בכנסת????
55
"אחדות" היא לא תחליף לדמוקרטיה. לתשומת ליבך.
ולא שם קוד לדיקטטורה | 04-01-2020 22:32
ההאחזות בכסא והבריחה מהכרעת הבוחר היא מביכה .
56
ניתוח מדוייק
דן | 05-01-2020 0:28
בצלאל תן לרב רפי אשראי ואל תקפוץ מהר כפי שאתה רגיל סבלנות תשתלם
57
ניתוח מדוייק
דן | 05-01-2020 0:28
בצלאל תן לרב רפי אשראי ואל תקפוץ מהר כפי שאתה רגיל הסבלנות תשתלם
58
אלי ישי יכול בקלות להביא לפחות 40 אלף קולות
עידו | 05-01-2020 11:19
הרבה יותר מהקהל הקטן שסמוטריץ מביא. מכניסים את אלי ישי וסוגרים ת'סיפור.
59
סמוטריץ עשה עבודה מדהימה, הכי מוכר לציבור
חייב לרוץ | 05-01-2020 15:09
עקף בסיבטב את כל הפוליטיקאים החלודים של הציבור הדתי. היחיד שמוכר לכלל הציבור וגם אהוד אפילו מי שלא בדעתו מעריך אותו.