רשמית: רה"מ הגיש בקשת חסינות ליו"ר הכנסת - סרוגים

רשמית: רה"מ הגיש בקשת חסינות ליו"ר הכנסת

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיש באופן רשמי את בקשת החסינות ליו"ר הכנסת יולי אדשלטיין, בה נכתב: "כתב האישום הוגש בחוסר תום לב והשימוע לא נעשה בלב פתוח ונפש חפצה"

author-image
רשמית: רה"מ הגיש בקשת חסינות ליו"ר הכנסת
  צילום: הדס פורוש/ פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו פנה הערב (רביעי) ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין בבקשה לקבל את חסינות הכנסת. בבקשת החסינות נכתב בין היתר כי "כתב האישום הוגש בחוסר תום לב"

המכתב חתום על ידי עורכי דינו של נתניהו, מבקשים מהכנסת שתעניק לו חסינות מפני העמדה לדין. פרקליטי נתניהו טוענים כי חלק מהאישומים המיוחסים לו נעשו במסגרת תפקידו כראש ממשלה ומוסיפים כי השימוע לא נעשה 'בלב פתוח ונפש חפצה'.

עוד ניטען כי כתב האישום נעשה תוך אפליה בין רה"מ לבין אחרים, וכי ניהול ההליך הפלילי בשלב זה יגרום נזק של ממש בתפקוד הכנסת ובייצוג ציבור הבוחרים.

עוד באותו נושא

נתניהו מבקש חסינות: "עושים נגדי אכיפה בררנית"


27

ממפלגת כחול לבן נמסר הערב כי: "יו״ר הוועדה המסדרת, ח״כ אבי ניסנקורן, ייפגש ביום ראשון בשעה 13:00 עם יו״ר הכנסת, ח״כ יולי אדלשטיין, ועם יועמ״ש הכנסת, עו״ד אייל ינון, כדי לדון עמם על הקמת ועדת הכנסת ודיון בבקשת החסינות".

בתוך כך טל שנייד בגלובס דיווחה כי ישראל ביתנו תתמוך בהקמתן של כל הוועדות בכנסת, כולל ועדת הכנסת. שהיא זו שיכולה לאשר לנתניהו חסינות. ליברמן הצהיר כי כל חברי מפלגתו יתנגדו פה אחד לחסינות לנתניהו.

מוקדם יותר בהצהרה לתקשורת אמר נתניהו אמר: "נגדי יש תפירת תיקים, אכיפה בררנית, סחיטה באיומים של עדי מדינה, הדחת עדים, מבול של הדלפות פליליות ומגמתיות ושטיפת מוח ערב ערב כדי להסית נגדי ולעשות משפט שדה כדי להונות את הציבור" אמר. "בדמוקרטיה רק העם מחליט מי ינהיג את העם, מכל הסיבות הללו כדי להמשיך להוביל את ישראל להישגים אדירים בכוונתי לפנות ליו"ר הכנסת כדי לממש את זכותי, חובתי ולשיחותי להמשיך לשרת אתכם. רק אתם תחליטו".

יו"ר כחול לבן בני גנץ נאם אחריו ואמר: "מעולם לא תיארתי לעצמי שנגיע ליום שראש ממשלה יימנע מלהתייצב מול מערכת המשפט, שלא יהיה לו אכפת ממדינת ישראל, אלא רק לגורלו האישי. היום ברור על מה אנחנו נאבקים – נתניהו יודע שהוא אשם. מי שחושב שלא היה כלום כי אין כלום לא מפחד לעמוד בפני משפט".

בחדשות 12 ביקשו להזכיר לנתניהו את הדברים שאמר, על ציטוט ה"מה? מה פתאום?!" המפורסם: "דייקתי בדברי אז ואינני חוזר בי גם הערב, מה פתאום?! לא קידמתי שום חוק ולא שינית שום חוק. בכוונתי להתייצב בבית המשפט בכדי לרסק את כל העלילות המופרכות נגדי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
כיפה סרוגה מטמאים את עם ישראל בשחיתות ושפלות
מתנחל אבל ישר. | 01-01-2020 22:20
מטמאים מטמאים ומשחיתים את עם הקודש בשפלות בטומאה ובסחי של שוחד מרמה והפרת אמונים בחסות מתנחלים.
2
הבית היהודי - תומך בביבי -->אני מתבייש
ניסן | 01-01-2020 22:44
כי השוחד יעוור עיני חכמים - הפסוק נאמר על אנשי הבית היהודי
3
יש הזדמנות לראות איך נראה פרצוף של שקרן.
משקר לא רק כאן | 01-01-2020 23:48
תסתכלו טוב כשהוא מדבר ותראו מי הוא ראש הממשלה שלנו.
4
אם זה מה שניהיה מה״ימין״
אוהד | 02-01-2020 8:32
אני מצביע כחול לבן, מימלא רובם ליכודניקים
5
הבן אדם שקרן וכל מילה שיוצאת לו מהפה אינה
שלומית | 02-01-2020 17:12
אמיתית אני מקווה שלא יקבל חסינות וכן יקבל משפט הוגן והגון שבסופו ישלח לכלא זהו מקומו