לא רק סמוטריץ': הבית היהודי לוחצים על בנט להתאחד

לא רק סמוטריץ': הבית היהודי לוחצים על בנט להתאחד

הבית היהודי לוחצים גם על נפתלי בנט להתאחד עימם, ולא רק מפנים אצבעות כלפי השר בצלאל סמוטריץ' שמסרב לעשות זאת בשלב זה. המטרה: רשימת ימינה מורחבת

לא רק סמוטריץ:הבית היהודי לוחצים על בנט להתאחד
  (צילום: יונתן זינדל, הדס פרוש/ פלאש 90, פרץ - ללא קרדיט)

הלחץ שמופנה ליו"ר האיחוד הלאומי השר בצלאל סמוטריץ' לבוא ולהתאחד עם הבית היהודי הולך ומתגבר לקראת סוף השבוע כגם על יו"ר הימין החדש נפתלי בנט, במטרה לאחד את ארבעת המפלגות לרשימה אחת.

בקמפיין שיצא בעיתונות והאתרים המגזריים נאמר כי "שלטון הימין בסכנה", ובו קריאה לשניים "גלו אחריות, בואו והתאחדו".

המודעה שקוראת לבנט וסמוטריץ' להתאחד עם הבית היהודי ועוצמה יהודית

מהבוקר מתקיים קרב החלפת מהלומות, בין ראש רשימת עוצמה יהודית עו"ד איתמר בן גביר לבין יו"ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ' סביב קיום הפריימריז הפתוחים. אתמול הצהיר סמוטריץ' כי לא יצטרף למפלגה שתסתכן סביב אחוז החסימה, ודרש בחירות במרכז המשותף או סקר שיבדוק מי ראוי לאייש את הרשימה.

בן גביר הפריך את דבריו: "תשימו לב מה שהוא אמר לכם. פריימריז כן, אבל רק בינו לבין הרב רפי פרץ שאז הוא יודע שהוא יהיה ראשון. התחיל התהליך והם שלחו אלי את איתי גרנק, אחד מיוזמי המהלך, ויום לאחר מכן הם חזרו בהן לאחר שהבינו שעוצמה יהודית תגיע כנראה למקומות מאוד גבוהים. פתאום סמוטריץ' ושקד התחילו לדבר על פריימריז במרכז המפלגה".

בשבוע האחרון התגברו הלחצים של נתניהו על הימין החדש ואיחוד הימין לרוץ יחד, לפי שעה ללא הצלחה מיוחדת. הוא התקשר פעמיים לפרץ ושלח שליחים נוספים לעבר ראשי המפלגות האחרות, המטרה לקדם את האיחוד אך המפלגות לא מתרצות כרגע.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
15 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
לא לתת לנתניהו לדחוף את האף למפלגות הדתיות
סימבה | 01-01-2020 15:12
הגיע הזמן להעמיד את נתניהו במקומו . הוא שיך לליכוד בלבד ולא יתערב. מקווים שבנט וסמוטריץ מספיק חזקים עדן לעמוד בלחצים ובטרור של נתניהו.
כיפה סרוגה מטמאים את עם ישראל בשחיתות ושפלות
מתנחל אבל ישר. | 01-01-2020 22:35
מטמאים מטמאים מטמאים ומשחיתים את עם הקודש בשפלות בטומאה ובסחי של שוחד מרמה והפרת אמונים בחסות מתנחלים.
ברור שbb ישתה להם את הקולות, הוא תמיד צמא
זה לא נגמר? | 01-01-2020 18:33
Bb חייב להרגיש מלך ומעל כולם, כך הוא יכול לשחק את המשחק כמו שהוא רוצה. Bb חייב גם לרצות את החכים של הליכוד, אחרת יהיה שם מרד פנימי
ברמת העיקרון צדקת אבל מה לעשות
שלמה | 01-01-2020 17:34
התנהגותו הילדותית של הסמוט תביא אסון על כולנו. במצב כזה ביבי צודק צודק כי צריך פה מבוגר אחראי לעשות סדר.
2
סמוטריץ ילד כאפה
עצה טובה | 01-01-2020 15:46
תנו לסמוטריץ להתאבד בקפיצת מגובה האגו שלו.
לא להיגרר למחלוקות אישיות של הפוליטיקאים
דוד | 02-01-2020 2:37
הפוליטיקאים מבקשים לגרור את הציבור לתוך המחלוקות האישיות שלהם. לא ניגרר!! מי שהצביע לאיחוד בסבב ראשון יצביע שוב לאיחוד ומי שהצביע לימין החדש יצביע להם שוב. ובנט יקח עוד קצת קולות מזהות וכחלון וככה נבטיח ששני המפלגות יעברו בעזרת השם.
סמוטריץ ברמת נתניהו, מנהיגות וכשרון לעניין
הרב פרץ קצת צניעות | 01-01-2020 16:30
בכל זאת סמוטריץ' מנוסה ובכיר ממך בפוליטיקה אתה סוגר דילים עם עוצמה ומשאיר לו מקומות ודרישות? זה לא עובד ככה.
3
מתי הציונות דתית האמיתית תבין מי זה ביבי ?
אריאל מבית לוי | 01-01-2020 16:36
מוכן לותר על ציונות למען מפלגות חרדיות אנטי ציוניות. שנו חזל טובל ושרץ בידו אצל נתניהו זה שותה שמפניה נסח, מעשן סיגר ולובסטר בידו. אולי הגיע הזמן לשוב לברית הישנה עם מפאי המודרנית כחול לבן. אמנם זה נוגד את תפיסת חזל אין הציבור בוחר לעצמו פרנס אלא עם קופה של שרצים תלויה על גבו, אלא שזה נכתב שההינו תחת שלטון זר רומאי.
Bb הגאוותן והיהיר אימץ לו מזמן דרכי הגויים
Bb מתיוון | 01-01-2020 18:39
Bb כזכור היה נשוי לגויה, ונתפס על חם נואף עם אשת איש. כמעט לא נתפס מעולם דובר דבר אמת. מדבר כימני ועושה כשמאלני. תחת חסות תוכנית טראמפ לא יהסס לעשות דיל עם השמאל והמרכז, כולל פינוי ישובים
4
תתאחדו
לוי | 01-01-2020 16:45
הדעה של הרבי מליובאוויטש שיהיה בלוק טכנאי של כמה שיותר מפלגות דתי חרדי ביחד כדי לא להפסיד קולות.לכן באמת אני חושב שכדאי שבצאצאל סמוטריץ וגם בנט יתאחדו ביחד אם בית היהודי ואני אומר אפילו אם אלי ישי ואפילו אם נועם אפשר אולי גם להוסיף אורן חזן .כדי שיהיה מקסימום של קולות לימין הדתי חרדי .וצריך לעשות את זה באופן שאין מישהו יותר מהשני אלא לחלק הכל בשווה .זה אפשרי וזה הדרך היחיד לנצח!
איחוד או לא, העיקר שישארו בחוץ
מיכאל | 02-01-2020 23:52
איחוד או לא, העיקר שישארו בחוץ
5
אחדות סביבנו.. כי כל האמת אצלנו
שמחתי לעזור | 01-01-2020 17:08
אם שוב החרדלים יקמבנו לעצמם מקומות בכנסת על הגב של נפתלי מצד אחד ובן גביר מצד שני, כשהם עצמם (הבית היהודי והאיחוד הלאומי) שווים שני מנדטים ביום טוב. אצביע ליכוד. לא נסבסד יותר בקולות שלנו את מי שמיישר קו עם החרדים בכל נושא שעומד על הפרק
6
חיבים ל ה ת א ח ד !
מודאג | 01-01-2020 17:30
סכנת שלטון השמאל
7
שבטי ישראל ונשיאהם
יוסף בן אליה | 01-01-2020 23:24
אצל החרדים יש ג' של שבטי אשכנז וש''ס של שבטי ספרד והמזרח ויש שיתוף פעולה מלא וכבוד הדדי ביניהם , בימין הדתי לאומי יכול להיות כנראה את הימין החדש משבטי אשכנז עם נפתלי , מתן , בצלאל ואולי גם מוטי , ו''הימין הספרדי'' של רפי , איתמר אופיר ודרור משבטי ספרד והמזרח , באשר לאחוז החסימה יכולים הימין החדש-אשכנזי ו''הימין הספרדי'' ליצור בלוק טכני בכבוד הדדי בשיטת הריץ' רץ' 1-נפתלי , 2 - רפי , 3- איילת , 4- איתמר , 5- בצלאל , 6- אופיר , 7-מתן , 8-דרור , וכן הלאה .במידה ו''הימין החדש האשכנזי מעדיפים הרפתקה שלריצה נפרדת , ה''ימין הספרדי '' יכולים לפני ריצה נפרדת לנסות אירוח טכני אצל ש''ס הספרדית כגון מקום שביעי לרפי , תשיעי לאיתמר , אחד עשר לאופיר (או מוטי יוגב) , שלושה עשר לדרור ,
8
סמוטריץ' יהיה ראש הממשלה הסרוג הראשון
יעל | 01-01-2020 23:53
שם מקומו