משולי רנד ועד רמי קלינשטיין: הפרויקט שמחבר אמנים לרבי נחמן מברסלב

משולי רנד ועד רמי קלינשטיין: הפרויקט שמחבר אמנים לרבי נחמן מברסלב

רמי קלינשטיין, שולי רנד, רון נשר ואמנים נוספים- צפויים לקחת חלק בפרויקט מוזיקלי חדש המבוסס על סיפורו של רבי נחמן מברסלב, שיצר האמן גדי פיינגולד. צפו בסינגל הכפול מהפרויקט

הפרויקט שחיבר את רמי קלינשטיין לרבי נחמן מאומן
  (צילום: יחצ)

מתחברים לרבי נחמן: רמי קליינשטיין, שולי רנד, רון נשר ואמנים נוספים- צפויים לקחת חלק בפרויקט מוזיקלי חדש בשם "אבדת בת מלך" המבוסס על סיפורו של רבי נחמן מברסלב שיצר האמן גדי פיינגולד.

"האלבום-הוא סיפור-מחזה שאני עובד עליו שנים", מספר פיינגולד ומסביר כי סיפורו של רבי נחמן יכול לגעת בכל אחד בהרבה כיוונים "הסיפור בעיניי מדבר על החיים כמסע אל עבר אוצר פנימי שקיים בכל אחד מאתנו. אוצר שאיבדנו ואנחנו מחפשים אותו כל חיינו."

 

הפרויקט המיוחד החל את דרכו לראשונה כמופע שעלה לפני כשנתיים ולאחרונה גם עלה בפסטיבל הפסנתר. הוא התפתח לאלבום שמלווה במופע, המשלב מוזיקה ומשחק המבוסס על סיפורו של רבי נחמן.

מתוך האלבום נחשף כעת סינגל בכורה כפול, שכולל שני שירים מהפרויקט: "לא מרגיש כלום", דואט של  גדי פיינגולד עם שאנן סטריט והשיר "זוכר אותך" בביצוע של פיינגולד.

באלבום לוקחים חלק אמנים אהובים בהם: שולי רנד, רמי קלינשטיין, רון נשר, שאנן סטריט וגדי פיינגולד.

 

גדי פיינגולד, הוא מוזיקאי מוערך והבעלים של אולפני פלוטו, העומד מאחורי הפקות ושיתופי פעולה עם אמנים רבים מן השורה הראשונה, החל את דרכו האמנותית כחבר להקת "הג'יגלס" המיתולוגית, כתלמיד בבית ספר רימון וכאמן מחפש משמעות.

את אלבום הבכורה שלו הוציא ב2016 ובו שיתף פעולה עם אביתר בנאי בשיר " לא תיפול רוחי" אשר זכה להערכה רבה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
שיר חדש
inon | 20-02-2020 14:33
יצא עוד סינגל מדהים של הפרויקט : כלוב של זהב...