נתניהו: "ניצחון שלי הוא ניצחון של המדינה" - סרוגים

נתניהו: "ניצחון שלי הוא ניצחון של המדינה"

בהצהרת ניצחון שקיים ראש הממשלה יחד עם שרי וח"כים בליכוד, אמר נתניהו: "זהו ניצחון כביר כי כמעט כל התקשורת התגייסה נגדי עם מפלגות השמאל, גם בהתמודדות זו"

author-image
נתניהו: "ניצחון שלי הוא ניצחון של המדינה"
  (צילום מסך מתוך פייסבוק)

ביום שלמחרת ההישג המוחץ בפריימריז לראשות הליכוד, כינס ראש הממשלה נתניהו הצהרת ניצחון יחד עם שרי וח"כים בליכוד. "זהו ניצחון כביר כי כמעט כל התקשורת התגייסה נגדי עם מפלגות השמאל, גם בהתמודדות זו".

ממטה הליכוד באייפורט סיטי אמר נתניהו: "נתתי את חיי למדינה, ניצחון שלי הוא ניצחון של המדינה. אני נלחמתי בשבילם והם נלחמו בשבילי, זהו ניצחון כביר כי התגברנו על מזג האוויר שלא הכניע את הליכודניקים, התגברנו גם על מפיצי הפייק סקרים והפייק ניוז שכבר עכשיו מנסים לגמד את הניצחון. זה הזמן להתאחד כדי להביא ניצחון סוחף לליכוד ולימין בחירות. רוב העם תומך בימין, ההכרעה הסופית בפריימריז הייתה הבעת אמון עצומה".

נתניהו עם הפנים לקמפיין הבחירות לליכוד אמר כי "במשך 11 שנים ארוכות הייתי צריך להיאבק במדיניות אמריקנית שהייתה עלולה לסכן את בטחוננו ועצם קיומנו נגד הסכם הגרעין. זה לקח 11 שנים ארוכות עד שהמדיניות האמריקנית השתנתה וכשזה זה קרה פעלתי מיד לקדם הישגים כבירים".

הוא טען כי מה שהשגנו בשלוש השנים האחרונות, היריבים שלנו לא היו משיגים בשלושים שנה. בשנים הקרובות אביא למדינת ישראל עוד הישגים היסטוריים שרק יכלנו לחלום עליהם.

הוא הציב רשימת יעדים, בהם בין היתר לקבע סופית את גבולנו, החלת ריבונות בבקעת הירדן וצפון ים המלח כמו גם החלת ריבונות על כל היישובים ביהודה ושמרון. בנוסף, להביא לברית הגנה היסטורית עם ארה"ב שתשמר את חופש הפעולה ולבלום סופית את איראן. בסוף ציין כי ירצה להביא לניהול יחסים, בריתות והסכמי שלום עם מדינות ערב.

לקראת הקמפיין הבא אמר כי "עכשיו הזמן להתאחד כדי להביא ניצחון סוחף לליכוד ולימין בבחירות. רוב העם תומך בימין ותומך בי לראשות הממשלה. ההכרעה הסופית והסוחפת בפריימריז הייתה הבעת אמון עצומה בדרכי – בדרכנו. אני מקבל אותה בהתרגשות, בתודה ובתחושת שליחות עמוקה. העתיד בידינו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
15 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
לשווא עשו מהפכה בצרפת כי המלוכה עברה לא״י
דוד | 27-12-2019 11:58
חשבתי שביטלו את זכותם האלוהית של המלכים, עד שקם בנימין הראשון, ממשיכו של לואי הארבע עשר
לא. העם טוב וישר. לא שוחד מרמה והפרת אמונים
מתנחל אבל ישר. | 27-12-2019 14:07
העם הוא טוב וישר. לא שוחד מרמה והפרת אמונים בחסות מתנחלים. וההצלחה של שוחד מרמה והפרת אמונים בחסות מתנחלים, לא מתאימה לעם קדוש.
ביבי המתוק ! הקב''ה אוהב אותך וגם העם היהודי
כל העם ועידו 2 | 27-12-2019 14:03
תאריך ימים על ממלכתך עד בוא משיח צדרנו
2
הסדרה מול חמאס ומלחמה מול רשויות החוק
ימין שפוי | 27-12-2019 12:16
אנחנו חיים בתקופה קשה, היוצרות התהפכו עושים הסכמים עם טרוריסטים ונלחמים בבתי משפט, נתניהו מחריב את ישראל והימין אומר אמן
3
אתה מעייף
המעניש | 27-12-2019 13:04
התקשורת זה התקשורת שם התקשורת התקשורת התקשורת ו.. השמאל. לא זוכר מתי פעם אחרונה היה ראש ממשלה שהתבכיין והתלונן כל כך הרבה כמו נתניהו. חוזק? הכי חולשה שבעולם. ניצחון שלך לא שווה ניצחון של העם אלא העם עבורך זה קצת פחות מ 1.5 מיליון מצביעים. כל השאר לא הצביעו ליכוד..
4
נתניהו הנוכל מבטיחים בולו בולו
שמעון לוי | 27-12-2019 13:25
מדברים פקה פקה . שקרן רמאי והמואשם השוחד מרמה והפרת אמונים .
צודק 100% זה לא נצחון למדינה -אלא הפסד למדינה
לשמעון לוי | 27-12-2019 14:51
המדינה הפסידה בזה שהעדר הצביע לביבי השמאלן שכל מה שמעניין אותו זה רק הישרדות ולאחוז בקרנות המזבח . שום הבטחה אינו מקיים, לא דואג לישובים השומרון ולא לשטח C שיעבור אלינו, לא למשרד הבריאות, העיקר שיש לו מטוס פרטי שבכסף הזה יכלו להציל את האסון במש' הבריאות וביתר משרדי הממשלה המסכנים .
5
נתניהו אנחנו אוהבים אותך
ה' איתך | 27-12-2019 14:55
חזק ואמץ, כי אתה תנחיל את הארץ. אמן
הנאשם ביבי
הג׳וקר | 28-12-2019 6:50
ראש ממשלה כושל , מערכת בריאות קורסת , מערכת חינוך מתמוטט , הוא רואה מחלפים ואנחנו רואים פקקים אינסופיים , כלכלה בגרעון ענק , 25% עניים והנאשם בהפרת אימונים , מרמה ושוחד בוכה שהתקשרת נגדו .... וזה אחרי שיש לו עיתון תעמולה , ישראל היום , ערוץ טלויזיה ערוץ 20 , חרב מעל הרשות השניה ובחישה של שנים בתאגיד ..... באמת מסכן .... ולא דברנו עוד על פרשת הצוללות , היועץ המשפטי מנע ..... אין בושה לנאשם הזה , יהרוס את המדינה כדי להשיג קואלצית חסינות , אכפת לו מהמדינה כמו מהשלג של שנה שעברה ומהעם עוד פחות ....
6
שקרן נישאר שקרן
אבי | 27-12-2019 17:39
בשנת 96 במעגל עם דן שילון הבהרת בשיא היהירות שמי שלא מצליח לעשות ב-4 שנים לא יעשה. ואתה תקצוב כהונה לשתי קדנציות. ותראה את עצמך עכשיו. משקר לציבור במצח נחושה. גם עם כתב אישום גם לא מקיים הבטחות. ואתה תיהיה המנהיג באמת? עבריין אבל מאלו הקטנים. מעדיף עם צריך עבריין ראש ממשלה. ישנם טובים ממך מולנר אבוטבול וגואריש. אתה פשוט הזוי והזוי מי שמקשיבלך ותומך בך.
ביבי
גברת | 27-12-2019 23:53
בדיוק צודק.ביבי כמו כל העבריינים.מילה זו לא מילה.מה שאמר לגבי אחרים לא קביל לגביו.הוא רוצה מלוכה עד סוף ימיו.שרה לא מוכנה לצאת מבלפור .אז היא חייבת להשאר שם.לקבל את התנאים הכי טובים.מטוס פרטי.תקציב בלתי מוגבל.כל הנאות החיים האפשריות.כל אנשי הליכוד כמו עדר.נסחפים אחריו.מהללים אותו .על כל השקרים שלו.נקווה לשינוי בבחירות הקרובות.
7
העם עם נתניהו!!!
ענת | 27-12-2019 18:14
העם עם נתניהו!!!
8
א.ו
א.ו | 28-12-2019 8:04
אתה ממש לא המדינה,אתה לא מייצג מעל חצי מהמדינה,אתה מייצג את עצמך משפחתך והבייס שלך בלבד.אפילו לא חלק גדול בליכוד
9
פשיטת רגל
יל | 28-12-2019 9:36
ביבי אם ראש ממשלה כמוך המדינה פשטה רגל
10
האמת שלנו
ימינה | 28-12-2019 12:34
אחים שלי, הכי חשוב שתדעו ותזכרו. החרדים פועלים שנים ביחד עם סתו שפיר שהיא הבובה של ארגוני השמאל הקיצוניים ביותר, נגד העברת כספים לצהל ולחיילים שלנו. החרדים בגלל שאינם משרתים והיא בגלל רצונה להשמיד את המדינה. יצירת קשר או בלוק עם החרדים, כמוה כבגידה בעם ישראל. לא לחרדים שלא משרתים ורק עושים עצמם כלומדי תורה. הם לא לומדים תורה. בטלנים בני בטלנים.