150 שנה לבלנסטון | מצבא אוסטרליה לחתונות ושבתות - סרוגים
צרכנות, שווה לדעת , תוכן שיווקי

150 שנה לבלנסטון | מצבא אוסטרליה לחתונות ושבתות

הנעל שכבשה את המגזר חוגגת 150 שנה עם קמפיינים בכל העולם. איך הנעל ששימשה את החיילים האוסטרליים במלחמת העולם הפכה להיות נעל לשבתות וחתונות? יצאנו לבדוק

בשיתוף ווישוז
150 שנה לבלנסטון | מצבא אוסטרליה לחתונות ושבתות
  צילום באדיבות בלנסטון

בלנסטון (Blundstone) – המותג האוסטרלי שכבש את הציבור הישראלי בכלל ואת המגזר בפרט, חוגג 150 שנה להיווסדו – והחגיגות מתחילות לא סתם בישראל.

המותג הושק לראשונה בישראל בשנת 1998, וישראל מובילה בעולם במכירות פר-נפש לאחר אוסטרליה.

70 מדינות מ-6 יבשות עתידות לחגוג את הצלחת המותג עם קמפיינים מיוחדים.

לכל אחד ואחת מאתנו יש את הסיפור שלו איך הוא הגיע לנעל, אם מאחיו הגדול, מהחברה באולפנה, ואיך אותה נעל יכולה לשמש גם ליום-יום וגם נחשבת אלגנטית ומהודרת לשבתות ולחגים.

עוד באותו נושא

עכשיו: מבצעים והנחות על כל מותגי בלנסטון

בלנסטון: פיצוח ה-DNA ישראלי

יצאנו לבדוק עם זוהר בנזינו, מנהלת השיווק של רשת weshoes היבואנים והמפיצים של בלנסטון בישראל. על הפיתוחים, על החגיגות וגם על תחרות הסיפורים עם פרס כספי ע"ס 10,000 דולר. כן, גם אתם יכולים לקחת חלק בתחרות העולמית ולנסות לזכות.

ישראל תהיה המדינה הראשונה שתחגוג כחלק מרצף אירועים בינלאומי לחגיגות 150 לבלנסטון. מה זה אומר על החוזק של המותג בארץ?

"בלנסטון עשתה כברת דרך משמעותית בארץ, מעל שלושה מיליון ישראלים כבר רכשו את הנעליים. באוסטרליה קוראים למגף של בלנסטון-  "אוזי בוטס" (המגף האוסטרלי), בחו"ל אפשר כבר לזהות ישראלים לפי הבלנסטון שלהם".

"יש משהו בעיצוב, בנראות שהוא מעין פיצוח DNA ישראלי, יש משהו שבמותג הזה שנגע בלב של הישראלי, באופי של הצבא והטיולים וכאשר אנחנו אוהבים, אנחנו אוהבים מכל הלב וזה נהפך לסיפור הצלחה משגשג.

בניגוד להרבה מותגים שמאמצי פרסום ושיווק בנו אותם, בלנסטון נבנה מלמטה, מהרגליים, מפה לפה, והוא מותג שמאופיין בכך שפרץ מהפריפריה למרכז, במקום להיפך".

ישראל במקום השני במכירות בעולם פר נפש – מה עושה את המותג לישראלי כל כך אל מול המתחרים בעולם?

"העיצוב של הנעל, הפרקטיות עם הלולאות שמסייעות להכניס את הנעל מגיל שנתיים ועד גיל בגרות בקלות ובנוחות. עיצוב פשוט, לא מתחכם, יוניסקס, בגובה העיניים, מתאים לכל שעות היום ולמגוון רב של שימושים, עבודה, טיולים ויציאות. בלנסטון הם למעשה הג'ינס של עולם ההנעלה".

על התפחות המותג, מספרת בנזינו כי במקור, נעלי בלנסטון יוצרו לעבודה, למטיילים וחיילים: "הנעליים שימשו את החיילים האוסטרליים בשתי מלחמות העולם והיו ידועות כנעליים עמידות וחזקות. עם הזמן השתכללו והתחילו להתאים לעוד פלחים של האוכלוסייה".

"כיום באוסטרליה", מוסיפה בנזינו, "הדגמים שמוגדרים כדגמי עבודה עדיין מהווים רוב במכירות, בעוד שבשוק בינלאומי, מחוץ לאוסטרליה, דגמי האופנה מהווים את רוב המכירות".

מבצעים והנחות על כל מותגי בלנסטון באתר היבואן הרשמי | לחצו כאן >>

עבודה, חתונות ושבתות. צילום: Aharon Krohn/Flash90

האם בלנסטון ממשיכה להתפתח ולהתאים את המותג לדרישות? נראה עוד חידושים בקרוב?

"בלנסטון הוא מותג שמתחדש כל הזמן צפויות עוד הרבה הפתעות בעתיד שאנחנו לא יכולים לדבר עליהן עדיין אבל מה שבטוח הוא שהמותג לא עוצר לרגע!".

ובכל זאת דוגמא?

"אחת מהדוגמאות של הכיוונים שבלנסטון הולכים אליהם, הוא פיתוח דגמים שמתאימים במיוחד לנשים או לגברים; אמנם במקור המותג הוא מותג יוניסקס, אך מתוך הבנה שקהלים רבים מצטרפים למשתמשים בו, המגוון גדל ועימו גם דגמים שמיועדים לנשים – מגוון צבעים, עדינים יותר ועם עקב, וכן לגברים – חרטום מרובע וכדומה".

מה סוד הקסם של הנעל? לכאורה פשוטה אבל גם מאוד חגיגית זו זמנית?

"בלנסטון הוא מותג איכותי, אך עממי, שמתאים לכולם. הוא מאוד נוח, בין השאר בשל מערכת ה-SPS שמותקנת בסוליות ומחלקת את משקל הדריכה וההליכה על שטח גדול יותר וכך מקלה מאוד על כאבי רגליים ומאמץ. בלנסטון הוא מותג שנותן ערב רב למחיר – הנעל מחזיקה מעמד שנים רבות ונעשה בה שימוש מגוון ורב ביותר".

"תכונות אלו, בין השאר, מאפשרות לבלנסטון להיות נעל, שמתאימה למגוון גדול מאוד של לקוחות שמעריכים את השילוב שבין איכות, נוחות וכושר עמידה".

ולבסוף: תחרות הסיפורים לרגל חגיגות ה-150 "סיפורים על ניצחון, על עבודה קשה ועל יצירתיות" – כיצד משתתפים בתחרות עם הפרס הכספי ע"ס 10,000 דולר?

"זאת תהיה תחרות עולמית וסופר עוצמתית. היא תחל בפברואר ויוכלו להשתתף בה אנשים מכל העולם. פרטים נוספים יגיעו בהמשך…"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
"מותג שנותן ערב רב למחיר"????
הרב פיינשמעקער | 05-01-2020 18:45
מעניין, לא ידעתי שערב רב זה משהו שקשור למחירי נעליים.....
תשובה
בעיה | 07-01-2020 21:50
נראלי ערך רב