חשש לחייו: נער רכב על טרקטורון - ונסחף בזרם - סרוגים

חשש לחייו: נער רכב על טרקטורון – ונסחף בזרם

כוחות הצלה פתחו בחילוץ של נער שנסחף בשיטפון בירכא לאחר שרכב על טרקטורון עם חבר - שעדיין נעדר וטרם אותר. הטרקטורון הלכוד חולץ מהזרםהגשמים גם הובילו לקריסת קיר בנצרת ואונייה שנסחפה לחוף באשדוד

חשש לחייו: נער רכב על טרקטורון - ונסחף בזרם
  צילום: דוברות המשטרה)

מזג האוויר הקיצוני ממשיך להכות: נער בן 14 ככל הנראה נסחף הבוקר (חמישי) בשיטפון ביישוב ירכא שבצפון הארץ, לאחר שיצא עם חברו לרכב על טרקטורון. מצבו טרם התברר.

כוחות הצלה רבים, ביניהם שוטרים ומכבי אש, נמצאים בזירה ופתחו בחיפושים. מכבאות והצלה במחוז חוף נמסר כי "צוותי הכיבוי וההצלה פועלים לאיתור הנער שנעדר בוואדי בכפר ירכא".

לפי המידע שהתקבל, קיים חשש לחייו של הנער, אשר נצפה נסחף בשטפונות אל הואדי הסמוך לכפר ונותק קשר עין עמו. כוחות משטרה גדולים, בסיוע יחידות החילוץ של משטרת ישראל ולוחמי כב"ה סורקים את תא השטח וכוחות נוספים עושים דרכם למקום.

במקביל, במד"א דיווחו על טרקטורון שנסחף בזרם סוער בנחל סמוך לירכא והוצא לאחר שנלכד בזרם. במקום נערכות סריקות לאיתור הרוכב. ככל הנראה, הנער ביקש לחצות יחד עם חברו בטרקטורון את המעיין, כאשר החבר אותר וחולץ כשהוא פצוע במצב קל. מפקד האירוע רשף עופר חזן מדווח על זרימת מים חזקה באיזור.

עוד באותו נושא

מזג האוויר הסוער: קיר קרס בנצרת

האירועי הנוכחי מגיע כתוצאה ממזג האוויר הקיצוני שנרשם היום בישראל, שכבר גרם לנזקים אדירים בכל רחבי הארץ. מוקדם יותר דווח כי קיר קרס בשכונת סליזיאן בעיר נצרת קרס קיר בשל הגשמים הרבים, וכתוצאה הכביש הסמוך נחסם ונרשמו הצפות באזור. על פי הדיווחים נגרם נזק לרכבים שחנו במקום, אך אין נפגעים.

כוחות הצלה ממשטרת ישראל, כיבוי האש ומגן דוד אדום פועלים במקום לפינוי ההריסות ושוטרים מפנים את התנועה לדרכים חלופיות. במשטרת ישראל מבקשים שלא להגיע למקום ולאפשר לעיריית נצרת לסלק את המפגע בהקדם.

במקביל, אוניית משא שנשאה מלט נסחפה לחוף אורנים באשדוד, לאחר שככל הנראה איבדה שליטה בעקבות הגלים הגבוהים. האונייה אותרה על ידי עובדי איכות הסביבה של עיריית אשדוד שהיו בסיור בוקר. בנמל אשדוד ורשות הספנות והנמלים מנהלים את האירוע וחילוץ הצוות, תוך דאגה לשלומו. כמו כן, מפקחי המשרד נמצאים בשטח בסמוך לאונייה, ובשלב זה לא אותרה דליפת שמנים לים ולחוף.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אנו לקראת אחת התקופות הקשות בהיסטוריה שלנו
אחת | 26-12-2019 13:27
אנו לקראת אחת התקופות הקשות בהיסטוריה שלנו, לקראת חבלי משיח!!! וכולנו חייבים לחזור בתשובה תיכף ומיד.
2
נצרת
נועם | 05-12-2020 10:34
נצרת מקום קדוש לנוצרים
3
רמאללה
נועם | 05-12-2020 10:34
רמאללה מקום קדוש למוסלמים