(מילים ולחן: עומר אדם, נטע ברזילי, דורון מדלי, אבי אוחיון, אבשלום אריאל | עיבוד והפקה מוזיקלית: ינון יהל ואבשלום אריאל)
2 ענקי המוזיקה במפגש פסגה: עומר אדם ונטע ברזילי משקים הבוקר דואט חדש ומשותף: BEG. השניים עבדו על השיר החדש בשבועות האחרונים, כשהם כתבו והלחינו את השיר יחד עם דורון מדלי, אבי אוחיון ואבשלום אריאל. על העיבוד וההפקה המוזיקלית ינון יהל ואבשלום אריאל.
תגובות
רדוד חשבתי משהו טוב לכבוד חג החנוכה דווקא מזכיר לי את המתיוונים המודרניים של היום...