סער: "אפשר לעשות שינוי", נתניהו: "קורא לניצחון גדול" - סרוגים

סער: "אפשר לעשות שינוי", נתניהו: "קורא לניצחון גדול"

עם פתיחת ההצבעה, שני המועמדים בפריימריז קראו למתפקדים להצביע עבורם. נתניהו: "הבאנו הישגים כבירים, נתגבר על הרוחות בחוץ". סער: "מאמין שאנחנו יכולים לעשות שינוי"

סער: "אפשר לעשות שינוי", נתניהו: "קורא לניצחון גדול"
  נתניהו מגיע להצבעה

עם פתיחת הקלפיות להצבעה בפריימריז לראשות הליכוד, שני המועמדים – ראש הממשלה בנימין נתניהו וח"כ גדעון סער – קראו הבוקר (חמישי) למתפקדים לצאת ולהצביע, כשבדבריהם ביקשו את אמון חברי המפלגה.

עוד באותו נושא

הצביעו: מה יהיו תוצאות הפריימריז בליכוד?


9

הראשון מבין המועמדים שהגיע להצביע בעצמו היה סער, שהגיע לקלפי בתל אביב כשהוא מלווה בפעילים ותומכים המחזיקים מטריות בעקבות הגשם. "אני מאמין שאנחנו יכולים לעשות שינוי, להביא בשורה חדשה שעם ישראל מחכה לה ושהציבור החדש במדינת ישראל מחכה לה", אמר. "אנחנו יכולים לנצח היום, לצאת לדרך חדשה שתאפשר לנו להקים ממשלה חזקה ויציבה שתאפשר לנו גם לאחד את עם ישראל. אם לא נחולל את השינוי הזה, אנחנו עלולים להסתכן בממשלה של יריבינו הפוליטיים בעוד זמן קצר מאוד".

לא נרתעים מהגשם. תומכי גדעון סער (צילום: חיים גולדברג\סרוגים)

מנגד, ראש הממשלה קרא לבוחרים שלא להירתע ממזג האוויר הקיצוני. "רק בגלל הרוח שלכם נתגבר על הרוחות שבחוץ" אמר. "אל תתנו לתקשורת, לפייק-סקרים ופייק-סמסים שמסתובבים להשפיע עליכם. נראה לתקשורת ולשמאל שהם לא יחליטו בשבילנו. רק אנחנו נחליט להמשיך את ההישגים הכבירים שהבאנו למדינה. נצחון גדול בפריימריז הוא נצחון גדול בבחירות לכנסת".

עוד לפני פתיחת הקלפיות, במטה סער התלוננו על אי-סדרים חמורים. במטה טוענים כי ישנן קלפיות שנפתחו לפני הזמן בניגוד לחוק, ונאסר על משקיפים מטעם המטה של סער להיכנס. במטה הוציאו מכתב לוועדת הבחירות בנושא. במקביל, מטה נתניהו התלונן על הפצה של סמסים מזוייפים, שנשלחו כביכול מטעמו של ראש הממשלה וקראו למתפקדים "להביס את תומך הערבים ואשתו השמאלנית". בדבריהם הבהירו כי "רק סמסים מהמשתמש Bibi הם סמסים רשמיים מטעם המטה".

כאמור, הקלפיות נפתחו הבוקר בשעה 9:00 וייסגרו הערב בשעה 23:00. תוצאות ההצבעה צפויות רק מחר בבוקר. לאורך כל היום יוצגו שיעורי ההצבעה מחמ"ל הליכוד המרכזי שינוהל מכפר המכבייה, ואילו ועדת הבחירות של הליכוד תפקח על כל מהלך ההצבעה ועל ספירת הקולות, בשקיפות מלאה מול מטות שני המועמדים. במקביל, במהלך היום יעברו המועמדים בין אתרי ההצבעה השונים יחד עם הח"כים והשרים שבין תומכיהם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
ימני אמיתי שרוצה ממשלת ימין מצביע גדעון סער.
יוסי | 26-12-2019 11:07
סער התנגד לגרוש גוש קטיף והוא בעד ריבונות ישראלית ביוש מי שרוצה מדיניות ימין צריך להצביע לגדעון סער שמגדיל את גוש הימין.
כיפה סרוגה מטמאים את עם ישראל בשחיתות ושפלות
מתנחל אבל ישר. | 26-12-2019 12:32
מטמאים מטמאים מטמאים מטמאים מטמאים מטמאים ומשחיתים את עם הקודש בשפלות בטומאה ובסחי של שוחד מרמה והפרת אמונים בחסות מתנחלים.
2
איך הורסים מפלגה
מיכה | 26-12-2019 12:34
מעשיו של סער , הם ההתחלה של הרס המפלגה .
סער מציל את הליכוד
תומכת ליכוד | 26-12-2019 14:35
מעשיו של סער מצילים את המפלגה,ביבי מנסה רק להציל את עורו,,,,תתעוררו
חייבים להרוס אותה בגלל השחיתות הקשה.
נהנתניהו מושחתיהו | 26-12-2019 13:44
מי שמסכים לשלטון השחיתות, מעיד על עצמו.
3
התמודדות על הראשות זה בריא למפלגה ולמדינה
מסביב יהום הסער | 26-12-2019 12:51
אסור לאף ראש מפלגה לחשוב שהוא מלך ושהוא מעל כולם, לתמיד. אסור לראש לקפוא על השמרים ורק לקבל מחמאות כל הזמן
4
להחזיר את השפיות לישראל
די לביביזם | 26-12-2019 17:45
ביבי,נכון שיש כת מאמנים על עיוור עבורך! אתה אומר חושך בחוץ ויש אור יום ,אבל מאמינך רואים רק חושך... הכת הזו כמו מנהיג של כתות אחרות לא מבינים מה נכון ומה לא נכון. בעולם, כתות שפורקו רק בדיעבד מאמיניו השבויים הבינו את חומרת מעשיו של המנהיג שלהם . ביבי תן דוגמא, תתעלה על האופי המגעיל שיש בך, לך הביתה לקסריה. על מנת שמדינת ישראל תחזור למשפט ואהבת לרעך כמוך!!