גני ילדים ממלכתיים דתיים במקום גלריית ברבור - סרוגים

גני ילדים ממלכתיים דתיים במקום גלריית ברבור

עיריית ירושלים הודיעה כי ההליך לסגירת גלריית ברבור הגיע לסיומו ולקראת שנת הלימודים הבאה יעבור הנכס לגני ילדים. חגית משה: "'קול תורה וציונות ישמע במקום ברבורי השטנה של ברבור"

author-image
גני ילדים ממלכתיים דתיים במקום גלריית ברבור
  הפגנה בגלריית ברבור (Photo by/ Lior Mizrahi/Flash90)

הבוקר (רביעי) הודיעה עיריית ירושלים כי ההליך לסגירת גלריית ברבור הגיע לסיומו ולקראת שנת הלימודים הבאה יעבור הנכס לגני ילדים. עד כה הפעילה את המקום עמותת שמאל, השתמשה בנכס לפעילות שעסקה בין היתר בביקורת על חיילי צה"ל. כזכור במקום התקיים לפני מספר שנים טקס זיכרון משותף לחללי צה"ל ולמשפחות מחבלים.

חגית משה סגנית ראש העיר: "מדובר במהלך שהתחלתי להוביל עוד הקדנציה הקודמת, יחד עם ראש העיר הקודם ניר ברקת. אני עצמי הופעתי בבית המשפט באותו בוקר יום הזיכרון העצוב, שבו התקיים הטקסט המשותף לחיילי צה"ל ולהבדיל למחבלים. לצערי אז לא הצלחמו למנוע את הטקס, אבל הבטחנו שנפעל שנכנס עירוני ציבורי לא ישמש לפעילות נגד חיילי צה"ל והיום הגיעה התשובה".

לקראת שנת הלימודים הבאה יוסב הנכס לגן ילדים, שישמש את האוכלוסיה הצעירה של תושבי נחלאות. יצוין כי גם המבנים העירוניים הסמוכים לגלריה משמשים לגני ילדים.

על ההחלטה היום מסרה משה: "קול תורה וציונות ישמע במקום ברבורי השטנה של ברבור. אני שמחה שהמאבק שהייתי שותפה לו עוד מהקדנציה הקודמת הצליח ולכדנו שתי ציפורים במכה אחת. גם תוספת גנים חשובה וגם סגירת גלרייה שהתמחתה בפרובוקציות ופגיעה בשמה של ישראל, במסווה של חופש האומנות.

"במקום ברבור, אגף החינוך בראשותי יפתח שם גני ילדים עבור החינוך הממלכתי דתי. אדאג להאצת המהלכים בשטח לרווחת תושבי נחלאות", הבטיחה משה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מדהים
יעל וינשטין | 25-12-2019 14:10
יש כח לחגית משה .פועלת במרץ למען תושבי ירושלים. כל שבוע משהו אחר
2
מעולה!!! בשלב שני, להפוך לישיבה!
יופי | 25-12-2019 19:07
שועל
3
מצוין
אלכס | 26-12-2019 6:07