הטרגדיה בבני ברק | נתניהו לאלמנה "השם שוב ייתן" - סרוגים

הטרגדיה בבני ברק | נתניהו לאלמנה "השם שוב ייתן"

הטרגדיה המזעזעת בבני ברק | ראש הממשלה בנימין נתניהו שלח מכתב תנחומים לאלמנה רותי וייס שאיבדה את בעלה שהתמוטט ומת בזמן השבעה על בנם התינוק ישראל "השם נתן, השם לקח, והשם שוב ייתן"

הטרגדיה בבני ברק | נתניהו לאלמנה "השם שוב ייתן"
  צילום: באדיבות המשפחה

לאחר הטרגדיה הכפולה של רותי וייס, שבעלה יצחק התמוטט בשבעה על בנם התינוק ומת, שלח רה"מ מכתב ניחומים לאלמנה, שבוע לאחר האסון הנורא.

כזכור, לפני שבוע במהלך השבעה על בנם התינוק ישראל שנפטר במוות בעריסה, התמוטט האב הר' יצחק וייס וכוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו.

הזוג וייס חיכו 3 שנים עד שהצליחו להביא את בנם הבכור, ישראל.

עוד באותו נושא

טרגדיה כפולה: האב נפטר במהלך השבעה על בנו

"אין מזור על החיים הצעירים שנגדעו"

ביום חמישי האחרון שלח ראש הממשלה נתניהו מכתב ניחומים לאלמנה לאחר ששמע על סמיכות הזמנים "המצמררת" של האב והבן.

"אני מבקש להביע את כאבי העמוק על פטירתם בלא עת של התינוק ישראל ז"ל והבעל-האב יצחק מאיר ז"ל, הטרגדיה האישית והמשפחתית הכפולה זעזעה את הציבור הרחב במדינה שמשתתף באבלך הכבד".

"כששמעתי על פטירתם של ישראל ואיציק בסמיכות זמנים מצמררת, נזכרתי בביטוי התנכ"י 'וידום אהרון', ישנם מאורעות קשים שהם מעבר לתפיסתם של בני אנוש, ואנו עומדים מולם בדומיה. זוהי שעה של צידוק הדין – שתיקה, אמונה, גבורה ורוח".

"אין מזור על החיים הצעירים שנגדעו בעודם באיבם, ואני רק יכול לקוות שהשבר הנורא יתאחה בחלוף הזמן. השם נתן, השם לקח, והשם שוב ייתן".

טרגדיה כפולה: האב נפטר במהלך השבעה על בנו

שלושה ימים בלבד לאחר שבנו בן החצי שנה הובא למנוחות כתוצאה ממוות בעריסה, פקד את המשפחה אסון כבד נוסף כשאב המשפחה, האברך רבי יצחק מאיר וייס, התמוטט במהלך השבעה ומת.

כוחות הצלה ומד"א הוזעקו לבית האבלים שם ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות. הוא פונה לבית החולים 'שיבא' בתל השומר כשהוא מורדם ומונשם, אך כעבור זמן הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו.

לפי שעה סיבת ההתמוטטות של ויס אינה ידועה. ויס היה בוגר ישיבת מיר ברכפלד וסייע רבות במערכת הבחירות האחרונות ליהדות התורה. בן 31 היה במותו.

כזכור, ביום חמישי שלפניו נמצא בנו של מאיר ויס מחוסר הכרה בדירת המשפחה בעיר. צוותי רפואה פינו אותו במצב קשה לבית החולים 'מעייני הישועה' בבני ברק, והרופאים לקבוע את מותו.

האירוע התרחש ככל הנראה בזמן שבן החצי שנה שהה אצל המטפלת שלו. על פי הערכות גורמי הרפואה מדובר במוות בעריסה, אך המשטרה עדיין חוקרת את נסיבות המקרה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
עוד אהבאל
יונתן | 25-12-2019 18:29
זה כמו הבדיחה על דוד לוי.ראש ממשלה, עלאכ.מה אתה חושב.כמוך כל כמה שנים מחליף אישה.ידפוק.
2
הנאשם צבוע
בוזגלו לא טיפש | 25-12-2019 21:46
על כל טרגדיה עושה הון פוליטי
3
כמה צער תהיה נשמתם במנוחת עדן
אוראל | 27-12-2019 13:06
שלא תדעו עוד צער. אישה יקרה איזה אובדן צר לי צר לי בשבילך. תנחומיי
4
היו נשואים שנה אחת ולא 3
תיקון | 30-12-2019 20:29
תיקון