נקבע מותו של בן ה-11 שנקשר בערסל - סרוגים

נקבע מותו של בן ה-11 שנקשר בערסל

מעדויות ראשונות עולה כי הילד התנדנד בערסל בחצר ביתו, ובשלב מסויים החבל נכרך סביב צווארו. בני משפחתו הבחינו בו רק לאחר ששמעו אותו נחבט ברצפה

נקבע מותו של בן ה-11 שנקשר בערסל
  (צילום: הדס פארוש\ פלאש90)

טרגדיה בתל אביב.

הילד בן ה-11 שנחנק אמש (שני) מערסל בו שיחק בחצר בית בתל אביב, נפטר הלילה בבית החולים איכילוב בתל אביב לשם פונה על ידי פראמדיקים של מד"א שמצאו אותו מחוסר הכרה ופינו אותו לבית החולים תוך כדי שהם מבצעים הו פעולות החייאה.

מעדויות ראשונות של חקירת המקרה עולה כי ככל הנראה הילד התנדנד בערסל ובשלב מסויים, מסיבה שטרם ברורה החבל נכרך סביב צווארו, מבלי שאף אחד שם לב לכך. שניות לאחר מכן הוא נפל על הרצפה ובעקבות החבטה שמעו ההורים את המתרחש ורצו לעברו תוך כדי הזעקת כוחות ההצלה.

החובשים של מד"א יוסף נהון וגל סלהוב סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו ילד כבן 11 שוכב מחוסר הכרה בחצר הבית. ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ויחד עם צוות הניידת טיפול נמרץ הענקנו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן ותרופות ופינינו אותו במצב קריטי תוך המשך ביצוע פעולות החייאה לבית החולים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
משתתף בצער המשפחה,שלא ידעו עוד צער אינשאללה!
מחמוד אבו עמר | 24-12-2019 10:32
יהיה זכרו ברוך
2
כמה אסונות השם ירחם
כרמלה | 24-12-2019 10:57
3
הילד שנחנק בהרסלה
חכמת חיים | 25-12-2019 10:56
הבעיה במדינה שלנו היה מקראה נגמר באו נמשיך עלינו לעצור ולתקן את הקלול כדי שלאבה לא התבסר חס ושלום למראה נוסף לא ליאות עדשים