בשורות טובות: שיפור נוסף במצבו של אפרים רימל - סרוגים

בשורות טובות: שיפור נוסף במצבו של אפרים רימל

שלושה שבועות לאחר שנפצע קשות בתאונה בכביש 443, חל שיפור נוסף במצבו של אפרים רימל - והבוקר ילדיו הגיעו לבקר אותו בבית החולים. מצבו של איתי נותר ללא שינוי, והוא נותר מורדם ומונשם

author-image
בשורות טובות: שיפור נוסף במצבו של אפרים רימל
  צילום: באדיבות המשפחה

בשורות טובות: שלושה שבועות לאחר שנפצע קשות בתאונה בכביש 443, המשפחה הודיעה כי חל שיפור נוסף במצבו של אב המשפחה אפרים רימל. הבוקר (שני) ילדי המשפחה- לאה, עמיחי והראל רימל – באו לבקר את אביהם הפצוע, כשלדברי המשפחה "כולם שמחו להיפגש".

במקביל נאמר כי מצבו של איתי נותר ללא שינוי. הוא עדיין מוגדר במצב של סכנת חיים, כשהוא מורדם ומונשם. בני המשפחה קראו להמשיך להתפלל לרפואתו.

עוד באותו נושא

פרטים חדשים על אסון משפחת רימל

כזכור, בשבוע שעבר נחשפו פרטים נוספים על נסיבות התאונה מהם עולה כי הנהג נסע במהירות מטורפת והתנגש ברכב של משפחת רימל. על פי הדיווח של משה נוסבאום במהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 12, הנהג הפוגע, ששוחרר מאז התאונה, נעצר הבוקר שוב עקב ממצאים שהעלתה חקירת המשטרה – שמוכיחים כי נסע במהירות של יותר מ-170 קמ"ש בעת שהגיע לצומת ופגע בעוצמה ברכב המשפחה מנווה צוף.

בחקירתו בתחנת המשטרה קשר עצמו הנהג, טארק כורד בן ה-18, לממצאים החדשים ובהמשך השבוע צפויה הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום על "המתה בקלות דעת" – עבירה שהעונש עליה הוא עד 12 שנות מאסר.

בני המשפחה מבקשים להמשיך ולהתפלל עבורם: הַחוֹלים אפרים צבי משה בן שולמית צביה ואיתי יעקב בן צפורה בתוך שארי חולי ישראל

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו