עזה: מחבל חצה את הגדר, איים בסכין ונעצר - סרוגים

עזה: מחבל חצה את הגדר, איים בסכין ונעצר

לוחמי צה"ל הוקפצו אל עבר נקודה בגדר, שם זוהה חשוד שהתקרב אל גדר המערכת בדרום רצועת עזה, הם נתקלו במחבל שהניף לעברם סכין, הוא נורה, נעצר ונלקח לתחקור ראשוני

author-image
עזה: מחבל חצה את הגדר, איים בסכין ונעצר
  גדר רצועת עזה ארכיון ( Photo by Hassan Jedi/Flash90)

לפני זמן קצר היום (שני) זוהה חשוד שחצה את גדר המערכת בדרום רצועת עזה לשטח ישראל. לוחמי צה"ל שקפצו לנקודה זיהו כי החשוד מניף לעברם סכין, וירו לעברו. החשוד נעצר על ידי הלוחמים לתחקור ראשוני ופונה לקבלת טיפול רפואי.

זו פעם שנייה החודש שמחבל מנסה לחצות את גדר המערכת בעזה. בתאריך ה- 17.12 כלי טיס של חיל האוויר ירה לעבר מחבל חמוש שהתקרב לגדר המערכת ברצועת עזה לאחר שזיהו אותו התצפיתניות. לפי דיווחים פלסטיניים: המחבל נפגע וחוסל.

עוד באותו נושא

דיווח בסוריה: 3 איראנים נהרגו בתקיפה הישראלית

בסוף השבוע האחרון שוב ירו מחבלים רקטות אל עבר ישראל וצה"ל הגיב בתקיפה. ביום חמישי האחרון נשמעה אזעקת צבע אדום בכפר עזה. זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל. לא דווח על נפגעים או על נזק. היה זה השיגור השני בתוך יממה כשמוקדם יותר באותו לילה, קצת לאחר השעה 2:30 נשמעה אזעקת צבע אדום בישובים שדרות ואיבים. בתגובה תקפו כלי טיס של צה"ל תשתית תת-קרקע ומטרה ימית של ארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה ומתחם צבאי של ארגון הטרור בצפון הרצועה.

בתוך כך, בארגון הסורי לזכויות אדם טענו הבוקר (שני) כי לפחות שלושה אזרחים זרים, ככל הנראה איראנים, נהרגו בתקיפות שבוצעו אמש באזור דמשק ומיוחסות לישראל. על פי ההודעה, השלושה נהרגו מפגיעת טיל בין איזור סיידה זיינב לעקרבא, סמוך לבירת סוריה.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו