אמש (ראשון) בזמן הדלקת נר ראשון של חנוכה, התכנסה קהילת שארית יהודי אתיופיה בבית הכנסת 'תקוות ציון' באדיס אבבה, להדליק נר ראשון של חנוכה ולהתפלל לעלייה בקרוב לארץ ישראל. צפו בתיעוד
אתיופיה| צילום: (צילום: נעמי סעדה)
עוד באותו נושא
בין הנס והגבורה | איך חוגגים יחד כאלו הפכים?אור יזרעאלי

תגובות
לא מרגש ולא נעליים כל מי שנשאר שם הם גויים גמורים, שאבותיהם הציקו והתעללו שנים ביהודי אתיופיה, קהילת ביתא ישראל, והם נוצרים גמורים!!!! והם מהגרים הנה בחסות הסוכנות היהודית ותומכיה הרפורמים שמטרתם בחיים להרוס את מדינת היהודים שהם מראש גם לא תמכו בה ולכן מעל 80% (!!!) מהעולים לארץ הם גויים וגם מי שנשאר באתיופיה הם גויים. וכשהם עולים אנחנו מהמסים שלנו מממנים להם את סלי הקליטה ואחר כך הם נלחמים נגדנו וחוסמים כבישים, והגויים שבאו מאוקראינה ומרוסיה ומכל העולם נלחמים נגדנו ופורעים בבתי כנסת, ואנחנו שותקים ונותנים לזה לקרות. די להבלגה! המדינה הזו אמורה היתה להיות מדינה לעם היהודי, לא מדינה לכל האנטישמיים מכל העולם!