מנדלבליט מרוצה: "צעד אמיץ ומוערך" - סרוגים

מנדלבליט מרוצה: "צעד אמיץ ומוערך"

היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, שוחח עם המשנה לפרקליטת מחוז מרכז, עו"ד אורלי בן-ארי גינזברג בעקבות החלטתה לוותר על תפקיד ממלא מקום פרקליט המדינה: "צעד אמיץ"

author-image
מנדלבליט מרוצה: "צעד אמיץ ומוערך"
  (צילום: פלאש90)

היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, שוחח היום (ראשון) עם המשנה לפרקליטת מחוז מרכז, עו"ד אורלי בן-ארי גינזברג בעקבות החלטתה לוותר על תפקיד ממלא מקום פרקליט המדינה.

כזכור, אמש (מוצ"ש) האחרון הודיעה בן ארי כי החליטה לוותר על התפקיד בעקבות הסערה הציבורית והתנגדותו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט למינוי.

"נקלעתי שלא בטובתי למאבק בין כוחות גדולים שעלולים לפגוע פגיעה אנושה באמון הציבור במערכת" טענה בן ארי בפני מקורביה. "לכן אהיה המבוגרת האחראית ואוציא את עצמי מהסיפור הזה".

היום, כאמור, שוחח מנדלבליט עם בן ארי ומסר לה כי וויתורה על התפקיד הוא צעד מוערך ואמיץ. מנדלבליט אמר כי הוא מעריך את תרומתה הרבה לאכיפת החוק ואת מקצועיותה וכי ברור שאינו מטיל ספק ביושרה האישית שלה ובכוונותיה הכנות לקבל על עצמה את התפקיד.

מנדלבליט הדגיש בפני בן ארי כי עמדתו בנוגע למינוי ממלא מקום פרקליט המדינה אינה מושתתת על שיקולים אישיים כלשהם, אלא על עמדה משפטית עקרונית בנוגע לתהליך הנדרש לשם הבטחת העצמאות של מי שימלא את מקומו של פרקליט המדינה.

בן-ארי הבהירה ליועץ כי כפי שפירטה בהודעתה לשר המשפטים, ההחלטה לוותר על הכהונה כממלא מקום פרקליט המדינה נובעת מטעמים מערכתיים בלבד ולא מטעמים אחרים, ובשל דאגה לטובתה של פרקליטות המדינה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
אומץ זה לא להכנע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שפירא | 22-12-2019 18:39
אורלי היא אולי נחמדה, אבל לא אמיצה.
התודה של המנ-דלבליט מזכיר אותי את הסיפור הבא
ג'קי אברז'יל | 22-12-2019 23:37
במדינה רחוקה לפני המון שנים שרפו אנשים במשרפות אש ותלו אותם על העצים. התליין והשרפן היו מבקשים מהנידון לשריפה ולתליה להכנס למשרפה או להכניס ראש לחבל התלייה בסגנון כזה: ''בבקשה אדוני יכנס נא לחדר השריפה'' ! וכשהיה האיש נכנס לחדר, או לאחר שהכניסו ראש לתוך חבל התלייה היו אומרים לו השורפים או התליינים ''תודה לך אדוני' !!! אני לא זוכר באיזה מדינה זה קרה.
2
מה עם קלטות מנדבליט ?צעד אמיץ אם יתירו לפרסמם
דניאל | 22-12-2019 19:23
לא הירידה של אורלי צעד אמיץ מי כמוה יודעת מיזה די ניצן וחבל
3
הפיכה שלטונית בקצב מהיר
רמי | 22-12-2019 19:25
מה יקרה עם נתניהו יזוכה מהשוחד?
4
רק היא יודעת מיזה ניצן
נאור | 22-12-2019 20:14
חבל עליה
5
מרוצה ממה...... לא נוותר רוצים לדמוע את ההקלט
מי | 22-12-2019 21:07
ממה פחד מנדבליט המינוי נוא לשלושה חדשים..... ממה מפחד מנדבליט אנחנו רוצים לשמוע את ההקלטות לא נשקוט. משהו מסריח פה