אוחנה יתקפל? | "למברגר מתאים, לא שולל" - סרוגים

אוחנה יתקפל? | "למברגר מתאים, לא שולל"

בראיון הבוקר לכאן רשת ב' אמר השר אמיר אוחנה כי אינו שולל את מינויו של שלמה למברגר לתפקיד ממלא מקום פרקליט המדינה. כזכור, היועץ המשפטי לממשלה הודיע כי ניתן למנות רק את למברגר לתפקיד

אוחנה יתקפל? | "למברגר מתאים, לא שולל"
  חיים גולדברג/ סרוגים

בראיון לכאן רשת ב' הבוקר (ראשון) אמר שר המשפטים, אמיר אוחנה, כי הוא אינו שולל את מינויו של מועמד היועץ המשפטי לממשלה, שלמה (מומי) למברגר, כממלא מקום פרקליט המדינה.

אוחנה אמר: "מי שמחליט מי הוא האיש המתאים לתפקיד זה אני. למברגר מתאים, הוא ברשימה שלי ואני לא שולל את מועמדותו, רק אומר שההתנהגות הכוחנית הפסולה של גורמים מסוימים בפרקליטות וחוות הדעת של היועמ"ש, שבעיני היא חסרת סבירות באופן קיצוני, לא הועילו לסיכוייו".

עוד באותו נושא

השופט באמירה מקוממת: הצו חל רטרואקטיבית


33

לגבי החלטתה של אורלי בן ארי גינזברג לוותר על התפקיד בעקבות הסערה הפוליטית סביב מינויה, אמר: "הייתי מוכן להיאבק על המינוי הזה כי הוא נכון וצודק. היו לחצים מסוגים שונים, על חלקם אני יודע".

כזכור, בין שר המשפטים והיועץ המשפטי לממשלה ניטש קרב לגבי זהות ממלא מקומו של פרקליט המדינה היוצא, שי ניצן.

היועץ הודיע לשר כי הוא יכול למנות רק את למברגר לתפקיד, בעוד אוחנה החליט לראיין שורה של פרקליטים ובסופם החליט למנות לתפקיד את המשנה לפרקליטת מחוז מרכז, אורלי בן ארי גינזברג. כאמור, מינויה של בן ארי גרם לסערה בעולם המשפט ואף הוצא צו ביניים כנגד המינוי. אוחנה הודיע כי הצו אינו תקף היות ובן ארי מונתה לתפקיד רשמית ערב קודם שניתן. היועץ המשפטי לממשלה היה סבור שהצו יכול לקבל תוקף גם במידה והמינוי כבר התבצע, היום, לאחר הודעתה של בן ארי כי וויתרה על התפקיד, הודיע השופט מזוז כי תוקף הצו אכן חל רטרואקטיבית.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
9 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
נתניהו יודע
התמים | 22-12-2019 13:15
שעכשיו , כשבית הדין בהאג עלול לשפוט אותו - כדאי שתהיה פרקליטות חזקה ויועץ משפטי שמקבל גיבוי , ולא דחלילים שכל כישרונם הוא להתרפס בפני נתניהו ושלוחו אוחנה. איזו סיבה בכלל הייתה שלא למנות את למברבגר מלכתחילה ? למה לנסות למנות פרקליטה שלא הייתה כשירה להתמנות כפרקליטת מחוז ולהפוך אותה לפרקליטת מדינה ? מי שכשלה 3 פעמים להתמנות כפרקליטת מחוז - היא הכשירה להתמנות כפרקליטת מדינה ? מינוי כושל יגן על ישראל בבית הדין בהאג ? השתגעתם לגמרי ????
סתם שטויות
אבי | 23-12-2019 8:55
גם התובעת הכושית הארורה יודעת שאין לה קייס, אבל מה אכפת לה לעשות קצת רעש. מנדלבליט הטפש לא יעזור כי כבר ראינו כמה חוות דעתו המלומדת השפיעה על הניגרית המשמשת כתובעת.
2
כמו תמיד
חנטריש | 22-12-2019 13:52
הפרענקים הליכודניקים המטומטמים מקשקשים ולא מצליחים להזיז שום דבר כמו שהם רוצים. אתם כל כך טפשים וחסרי מוח ומגיע לכם שהשמאל שולט עליכם ומשפיל אתכם ביד רמה
למגיב חנטריש
התמים | 22-12-2019 14:57
ראשית, כדאי להתבטא בצורה מכובדת. איש עוד לא מת מכך שחלק כבוד לזולתו, גם אם אינו מסכים איתו. שנית, מי זה השמאל ששולט ביד רמה ? בכל עמדות המפתח יש אנשי ימין. למרות הלעז על מערכות החוק : רוני אלשייך הוא איש ימין שמונה על ידי ממשלת הימין, אביחי מנדלבליט הוא איש ימין שמונה על ידי ממשלת הימין, שי ניצן בא מהציונות הדתית ומונה על ידי ממשלת הימין. גם בבתי המשפט : בעשר השנים האחרונות, בוועדה למינוי שופטים שולטים אנשי הימין. רוב השופטים המכהנים היום מונו או קודמו בתמיכת נציגי הימין. גם במערכות ציבוריות אחרות, החל מהמוסד והשבכ וכלה במבקר המדינה ובמשרדי ממשלה מקודמים וממונים אנשי ימין. חלקם טובים וישרים - וחלקם פחות.
3
לא מתקפל! מקסימום מתכופך!
למה ככה? | 22-12-2019 16:14
יצא קצת הומו
4
הכלב בוגד באדונו.
איילה לבנה | 23-12-2019 7:44
אמיר אוחנה מתחיל להריח את מפלת אדונו וככלב הנאמן לעצמו בלבד מתחיל לפלס דרכו החוצה מהמפולת. מציעה לכולנו לזכור את נבזותו השחצנית ואת הרסנותו נגד מוסדות החוק .אין סליחה לאדם מסוגו.לא יחזור לשלטון.
5
אוחנה לאאא
רוני | 23-12-2019 8:22
אוחנה אל תתן יד לזה בשום אופן תכניס איש ימין זה בדיוק מה ששי ניצן ומנדבליט רצו
6
אסןר למנות את למברגר
אבי | 23-12-2019 8:52
ןלו רק כי הוא נתמך עי הרועץ המשפטי הארור ובגץ המקולל
7
זוועה
יוסי | 23-12-2019 9:17
מנדלבליט איש דוחה רמאי ומשת״פ של מושחתי הפרקליטות הזוועתית הזאת. צריך לפרק את המוסד החולה הזה ולהקים מחדש משהו שונה ואחר לגמרי. מנדלבליט, את עוכר את אזרחי מדינת ישראל. אתה מושחת ורקוב!!!