אמרו פרקי תהילים לשחרורה של נעמה יששכר - סרוגים

אמרו פרקי תהילים לשחרורה של נעמה יששכר

בשעה זו מתקיים הדיון בערעור של נעמה יששכר הישראלית הכלואה ברוסיה על גזר דינה המוגזם. אמרו גם אתם פרקי תהילים להצלחתה של נעמה בת יפה ולשחרורה המהיר.

אמרו פרקי תהילים לשחרורה של נעמה יששכר
  מתוך האלבום המשפחתי

בשעה זו מתקיים הדיון הגורלי בערעור של נעמה יששכר הישראלית הכלואה ברוסיה על גזר דינה המוגזם. אמרו גם אתם פרקי תהילים להצלחתה של נעמה בת יפה ולשחרורה המהיר.

עוד באותו נושא

דיון גורלי: נעמה יששכר מערערת על גזר הדין

מזמור ג

מִזְמוֹר לְדָוִד בְּבָרְחוֹ מִפְּנֵי אַבְשָׁלוֹם בְּנוֹ.

יי מָה רַבּוּ צָרָי רַבִּים קָמִים עָלָי. רַבִּים אֹמְרִים לְנַפְשִׁי אֵין יְשׁוּעָתָה לּוֹ בֵאלֹהִים סֶלָה. וְאַתָּה יי מָגֵן בַּעֲדִי כְּבוֹדִי וּמֵרִים רֹאשִׁי. קוֹלִי אֶל יי אֶקְרָא וַיַּעֲנֵנִי מֵהַר קָדְשׁוֹ סֶלָה. אֲנִי שָׁכַבְתִּי וָאִישָׁנָה הֱקִיצוֹתִי כִּי יי יִסְמְכֵנִי. לֹא אִירָא מֵרִבְבוֹת עָם אֲשֶׁר סָבִיב שָׁתוּ עָלָי. קוּמָה יי הוֹשִׁיעֵנִי אֱלֹהַי כִּי הִכִּיתָ אֶת כָּל אֹיְבַי לֶחִי שִׁנֵּי רְשָׁעִים שִׁבַּרְתָּ. לַיי הַיְשׁוּעָה עַל עַמְּךָ בִרְכָתֶךָ סֶּלָה.

מזמור ה

לַמְנַצֵּחַ אֶל הַנְּחִילוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד.

אֲמָרַי הַאֲזִינָה יי בִּינָה הֲגִיגִי. הַקְשִׁיבָה לְקוֹל שַׁוְעִי מַלְכִּי וֵאלֹהָי כִּי אֵלֶיךָ אֶתְפַּלָּל. יי בֹּקֶר תִּשְׁמַע קוֹלִי בֹּקֶר אֶעֱרָךְ לְךָ וַאֲצַפֶּה. כִּי לֹא אֵל חָפֵץ רֶשַׁע אָתָּה לֹא יְגֻרְךָ רָע. לֹא יִתְיַצְּבוּ הוֹלְלִים לְנֶגֶד עֵינֶיךָ שָׂנֵאתָ כָּל פֹּעֲלֵי אָוֶן. תְּאַבֵּד דֹּבְרֵי כָזָב אִישׁ דָּמִים וּמִרְמָה יְתָעֵב יי. וַאֲנִי בְּרֹב חַסְדְּךָ אָבוֹא בֵיתֶךָ אֶשְׁתַּחֲוֶה אֶל הֵיכַל קָדְשְׁךָ בְּיִרְאָתֶךָ. יי נְחֵנִי בְצִדְקָתֶךָ לְמַעַן שׁוֹרְרָי הושר הַיְשַׁר לְפָנַי דַּרְכֶּךָ. כִּי אֵין בְּפִיהוּ נְכוֹנָה קִרְבָּם הַוּוֹת קֶבֶר פָּתוּחַ גְּרוֹנָם לְשׁוֹנָם יַחֲלִיקוּן. הַאֲשִׁימֵם אֱלֹהִים יִפְּלוּ מִמֹּעֲצוֹתֵיהֶם בְּרֹב פִּשְׁעֵיהֶם הַדִּיחֵמוֹ כִּי מָרוּ בָךְ. וְיִשְׂמְחוּ כָל חוֹסֵי בָךְ לְעוֹלָם יְרַנֵּנוּ וְתָסֵךְ עָלֵימוֹ וְיַעְלְצוּ בְךָ אֹהֲבֵי שְׁמֶךָ. כִּי אַתָּה תְּבָרֵךְ צַדִּיק יי כַּצִּנָּה רָצוֹן תַּעְטְרֶנּוּ.

מזמור ו

לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת עַל הַשְּׁמִינִית מִזְמוֹר לְדָוִד.

יי אַל בְּאַפְּךָ תוֹכִיחֵנִי וְאַל בַּחֲמָתְךָ תְיַסְּרֵנִי. חָנֵּנִי יי כִּי אֻמְלַל אָנִי רְפָאֵנִי יי כִּי נִבְהֲלוּ עֲצָמָי. וְנַפְשִׁי נִבְהֲלָה מְאֹד ואת וְאַתָּה יי עַד מָתָי. שׁוּבָה יי חַלְּצָה נַפְשִׁי הוֹשִׁיעֵנִי לְמַעַן חַסְדֶּךָ. כִּי אֵין בַּמָּוֶת זִכְרֶךָ בִּשְׁאוֹל מִי יוֹדֶה לָּךְ. יָגַעְתִּי בְּאַנְחָתִי אַשְׂחֶה בְכָל לַיְלָה מִטָּתִי בְּדִמְעָתִי עַרְשִׂי אַמְסֶה. עָשְׁשָׁה מִכַּעַס עֵינִי עָתְקָה בְּכָל צוֹרְרָי. סוּרוּ מִמֶּנִּי כָּל פֹּעֲלֵי אָוֶן כִּי שָׁמַע יי קוֹל בִּכְיִי. שָׁמַע יי תְּחִנָּתִי יי תְּפִלָּתִי יִקָּח. יֵבֹשׁוּ וְיִבָּהֲלוּ מְאֹד כָּל אֹיְבָי יָשֻׁבוּ יֵבֹשׁוּ רָגַע.

מזמור כ

לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד.

יַעַנְךָ יי בְּיוֹם צָרָה יְשַׂגֶּבְךָ שֵׁם אֱלֹהֵי יַעֲקֹב. יִשְׁלַח עֶזְרְךָ מִקֹּדֶשׁ וּמִצִּיּוֹן יִסְעָדֶךָּ. יִזְכֹּר כָּל מִנְחֹתֶךָ וְעוֹלָתְךָ יְדַשְּׁנֶה סֶלָה. יִתֶּן לְךָ כִלְבָבֶךָ וְכָל עֲצָתְךָ יְמַלֵּא. נְרַנְּנָה בִּישׁוּעָתֶךָ וּבְשֵׁם אֱלֹהֵינוּ נִדְגֹּל יְמַלֵּא יי כָּל מִשְׁאֲלוֹתֶיךָ. עַתָּה יָדַעְתִּי כִּי הוֹשִׁיעַ יי מְשִׁיחוֹ יַעֲנֵהוּ מִשְּׁמֵי קָדְשׁוֹ בִּגְבֻרוֹת יֵשַׁע יְמִינוֹ. אֵלֶּה בָרֶכֶב וְאֵלֶּה בַסּוּסִים וַאֲנַחְנוּ בְּשֵׁם יי אֱלֹהֵינוּ נַזְכִּיר. הֵמָּה כָּרְעוּ וְנָפָלוּ וַאֲנַחְנוּ קַּמְנוּ וַנִּתְעוֹדָד. יי הוֹשִׁיעָה הַמֶּלֶךְ יַעֲנֵנוּ בְיוֹם קָרְאֵנוּ.

מזמור לה

לְדָוִד רִיבָה יי אֶת יְרִיבַי לְחַם אֶת לֹחֲמָי. הַחֲזֵק מָגֵן וְצִנָּה וְקוּמָה בְּעֶזְרָתִי. וְהָרֵק חֲנִית וּסְגֹר לִקְרַאת רֹדְפָי אֱמֹר לְנַפְשִׁי יְשֻׁעָתֵךְ אָנִי. יֵבֹשׁוּ וְיִכָּלְמוּ מְבַקְשֵׁי נַפְשִׁי יִסֹּגוּ אָחוֹר וְיַחְפְּרוּ חֹשְׁבֵי רָעָתִי. יִהְיוּ כְּמֹץ לִפְנֵי רוּחַ וּמַלְאַךְ יי דּוֹחֶה. יְהִי דַרְכָּם חֹשֶׁךְ וַחֲלַקְלַקּוֹת וּמַלְאַךְ יי רֹדְפָם. כִּי חִנָּם טָמְנוּ לִי שַׁחַת רִשְׁתָּם חִנָּם חָפְרוּ לְנַפְשִׁי. תְּבוֹאֵהוּ שׁוֹאָה לֹא יֵדָע וְרִשְׁתּוֹ אֲשֶׁר טָמַן תִּלְכְּדוֹ בְּשׁוֹאָה יִפָּל בָּהּ. וְנַפְשִׁי תָּגִיל בַּיי תָּשִׂישׂ בִּישׁוּעָתוֹ. כָּל עַצְמוֹתַי תֹּאמַרְנָה יי מִי כָמוֹךָ מַצִּיל עָנִי מֵחָזָק מִמֶּנּוּ וְעָנִי וְאֶבְיוֹן מִגֹּזְלוֹ. יְקוּמוּן עֵדֵי חָמָס אֲשֶׁר לֹא יָדַעְתִּי יִשְׁאָלוּנִי.

יְשַׁלְּמוּנִי רָעָה תַּחַת טוֹבָה שְׁכוֹל לְנַפְשִׁי. וַאֲנִי בַּחֲלוֹתָם לְבוּשִׁי שָׂק עִנֵּיתִי בַצּוֹם נַפְשִׁי וּתְפִלָּתִי עַל חֵיקִי תָשׁוּב. כְּרֵעַ כְּאָח לִי הִתְהַלָּכְתִּי כַּאֲבֶל אֵם קֹדֵר שַׁחוֹתִי. וּבְצַלְעִי שָׂמְחוּ וְנֶאֱסָפוּ נֶאֶסְפוּ עָלַי נֵכִים וְלֹא יָדַעְתִּי קָרְעוּ וְלֹא דָמּוּ. בְּחַנְפֵי לַעֲגֵי מָעוֹג חָרֹק עָלַי שִׁנֵּימוֹ. אֲדֹנָי כַּמָּה תִרְאֶה הָשִׁיבָה נַפְשִׁי מִשֹּׁאֵיהֶם מִכְּפִירִים יְחִידָתִי. אוֹדְךָ בְּקָהָל רָב בְּעַם עָצוּם אֲהַלְלֶךָּ. אַל יִשְׂמְחוּ לִי אֹיְבַי שֶׁקֶר שֹׂנְאַי חִנָּם יִקְרְצוּ עָיִן. כִּי לֹא שָׁלוֹם יְדַבֵּרוּ וְעַל רִגְעֵי אֶרֶץ דִּבְרֵי מִרְמוֹת יַחֲשֹׁבוּן. וַיַּרְחִיבוּ עָלַי פִּיהֶם אָמְרוּ הֶאָח הֶאָח רָאֲתָה עֵינֵינוּ. רָאִיתָה יי אַל תֶּחֱרַשׁ אֲדֹנָי אַל תִּרְחַק מִמֶּנִּי. הָעִירָה וְהָקִיצָה לְמִשְׁפָּטִי אֱלֹהַי וַאדֹנָי לְרִיבִי. שָׁפְטֵנִי כְצִדְקְךָ יי אֱלֹהָי וְאַל יִשְׂמְחוּ לִי. אַל יֹאמְרוּ בְלִבָּם הֶאָח נַפְשֵׁנוּ אַל יֹאמְרוּ בִּלַּעֲנוּהוּ. יֵבֹשׁוּ וְיַחְפְּרוּ יַחְדָּו שְׂמֵחֵי רָעָתִי יִלְבְּשׁוּ בֹשֶׁת וּכְלִמָּה הַמַּגְדִּילִים עָלָי. יָרֹנּוּ וְיִשְׂמְחוּ חֲפֵצֵי צִדְקִי וְיֹאמְרוּ תָמִיד יִגְדַּל יי הֶחָפֵץ שְׁלוֹם עַבְדּוֹ. וּלְשׁוֹנִי תֶּהְגֶּה צִדְקֶךָ כָּל הַיּוֹם תְּהִלָּתֶךָ.

מזמור קכא

שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי. עֶזְרִי מֵעִם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ. אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ. הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל. יי שֹׁמְרֶךָ יי צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ. יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה. יי יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ. יי יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם.

מזמור קכג

שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם. הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ. חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז. רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים.

אַחֵינוּ כָּל בֵּית יִשְׂרָאֵל הַנְּתוּנִים בַּצָּרָה וּבַשִּׁבְיָה הָעוֹמְדִים בֵּין בַּיָּם וּבֵין בַּיַּבָּשָׁה הַמָּקוֹם יְרַחֵם עֲלֵיהֶם וְיוֹצִיאֵם מִצָּרָה לִרְוָחָה וּמֵאֲפֵלָה לְאוֹרָה וּמִשִּׁעְבּוּד לִגְאֻלָּה הָשָׁתָא בַּעֲגָלָא וּבִזְמַן קָרִיב וְאִמְרוּ אָמֵן

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
9 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
אל תשכחו להגיד תהילים לזיכויה של סוחרת סמים
מריאן | 19-12-2019 11:59
עם יחסי ציבור מנופחים. ותבינו גם כמה מזינים אותכם בשקרים בעינינים אחרים.
השתילו לה הרוסים
אני | 20-12-2019 5:02
לא סחרה בכלום אפילו לא נכנסה למדינה שם כדי לסחור והתיק לא היה עליה כדי לסחור בו בקונקשיין
2
שלא תהיה כמו גלעד שליט
מלי | 19-12-2019 12:02
העם מתפלל מתגייס ביבי משחרר ובסוף יוצא לך נחש ארסי
3
שטיות.
יהווה | 19-12-2019 12:04
עדיף שתקראו ספר של האחים גרים לפחות תהנו יותר
4
על עניינה של העצורה
שמואל מר'וביץ | 19-12-2019 12:07
עם כל הנכון על מצבה הרע שניקלעה לו חבל שלא מדברים ומזהרים על הקלות דעת שבו אנשים מסתובבים עם סמים מכל סוג שהוא בכיסם וגורמים צרות לעצמם ולאחרים
השתילו לה הרוסים
. | 19-12-2019 20:44
זה לא שלה
5
תתפללו
אריאל | 19-12-2019 12:41
מי שקצת קרא ומבין במה מדובר יודע שהיא שם לא בגלל פשעה אלא בגלל פוליטיקות ויחסי כוחות בין רוסיה לישראל. גם מי שלא חובב סמים שישמור את הצדקנות שלו לעצמו ולשאר אני קורא להתפלל על אחותינו שבשבי הגויים.
6
הברחת סמים
ריאליסט | 19-12-2019 12:51
מצידי שתרקב שם לא נפלו אלה משום מקום היה מודעין אלה של בלדרית
7
קצת מהפלא של התהילים
. | 20-12-2019 5:00
ידוע שרשי תיבות וסופי תיבות וגמיטריות , יש שם מלא שמות קודש וכל פרק יש לו סגולה משלו , אבל בנוסף יש בתהילים מלא סודות קבלה מתוקים מדבש (מה שנקרא דְּבַ֤שׁ וְחָלָב֙ תַּ֣חַת לְשׁוֹנֵ֔ךְ) תהילים לד: מִֽי־הָ֭אִישׁ הֶֽחָפֵ֣ץ חַיִּ֑ים אֹהֵ֥ב יָ֝מִ֗ים לִרְא֥וֹת טֽוֹב׃ נְצֹ֣ר לְשֽׁוֹנְךָ֣ מֵרָ֑ע וּ֝שְׂפָתֶ֗יךָ מִדַּבֵּ֥ר מִרְמָֽה׃ ס֣וּר מֵ֭רָע וַֽעֲשֵׂה־ט֑וֹב בַּקֵּ֖שׁ שָׁל֣וֹם וְרָדְפֵֽהוּ׃ ביאור: ס֣וּר מֵ֭רָע הכוונה לסור מם רע שבשם ס-מ*ל של מלאך המות, שיהפך לשם סאל של שפע והגנה , כמו שיהיה בגאולה ובילע המות לנצח, כשבא ליוסף המלאך אמר לו: וַיִּשְׁאָלֵ֧הוּ הָאִ֛ישׁ לֵאמֹ֖ר מַה־תְּבַקֵּֽשׁ, שם מספר מה תבקש , של ויסע-ויבא-ויט , שמקודדים באופן יהי אור(יהי= ישר הפוך ישר , של 3 הפסוקים),אותו שם מספר מה של עב שמות , זה סאל , שם להגנה מייצר הרע ובו השתמש יוסף כנגד הקלי' של אשת פוטיפר, אז על ידי שהשם של אותו מלאך המות הופך לסאל כשמורידים את המם הרע, על ידי זה , וַֽעֲשֵׂה־ט֑וֹב, לגבי בַּקֵּ֖שׁ שָׁל֣וֹם וְרָדְפֵֽהוּ, בקש שלום עם ייצר הרע ולא להמיתו לגמרי , כי אין העולם מתקיים אם אין טיפת ייצר, שכן צריך פריה ורביה להמשך הקיום, אלא צריך שלום שהרע לא ייגבר על הטוב, בנוסף שלום על ידי חיבור יהוה ואדני , קבה והשכינה, שעל ידי שלום מכניע קלי' עשו , כי שלום אותו גימטריה של עשו , כי את זה לעמת זה עשה האלקים תהילים פרק קכג: שִׁ֗יר הַֽמַּ֫עֲל֥וֹת אֵ֭לֶיךָ נָשָׂ֣אתִי אֶת־עֵינַ֑י הַ֝יֹּֽשְׁבִ֗י בַּשָּׁמָֽיִם׃ .... כֵּ֣ן עֵ֭ינֵינוּ אֶל־יְהוָ֣ה אֱלֹהֵ֑ינוּ עַ֝֗ד שֶׁיְּחָנֵּֽנוּ ביאור: הַ֝יֹּֽשְׁבִ֗י בַּשָּׁמָֽיִם הכוונה: הַ֝יֹּֽ - שְׁבִ֗י בַּשָּׁמָֽיִם, שהרי יוד-הא-ואו זה גימטריה טל , כִּ֣י טַ֤ל אוֹרֹת֙ טַלֶּ֔ךָ וָאָ֖רֶץ רְפָאִ֥ים תַּפִּֽיל, והא אחרונה של הויה זה בחינת השכינה, ועכשיו אחרי חורבן בית שני, השכינה בגלות, שעל ידי: הַ֝יֹּֽ - שְׁבִ֗י בַּשָּׁמָֽיִם, רוצים שהיא תשוב לשמים, שכן רשום בחורבן: הִשְׁלִ֤יךְ מִשָּׁמַ֙יִם֙(זא) אֶ֔רֶץ(נוק'), ועכשיו רוצים שהיא תחזור לשמים לגבי: עַ֝֗ד שֶׁיְּחָנֵּֽנוּ, הכוונה עַ֝֗ד שֶׁיְּ-חָנֵּֽנוּ שהרי רשום: לְהַנְחִ֖יל אֹהֲבַ֥י  יֵ֑שׁ וְאֹצְרֹ֖תֵיהֶ֣ם אֲמַלֵּֽא, יש הכוונה שי עולמות ש עתיד הקבה ליתן לכל צדיק וצדיק, הכוונה: כי מכח חטא אדם ראשון נתמעטו ימי שנותינו, והוצרך למות אדם באותו יום (של הקבה-אלף שנה) עצמו, וחי רק תתקל שנה, וע' שנים הנותרים נתנו לדוד המלך ולדורות הבאים - זה שנאמר: ימי שנותינו בהם שבעים שנה... ולפי שנחסר מכל צדיק וצדיק התתקל שנה, לכך לתשלומין זה נותנין לו שי עולמות, דהיינו, תתקל מלאכים המשרתים לו, כ י מלאך הוא שליש עולם (בר סח, יב), והיינו, שתתקל מלאכים שהם תתקל חלקי עולמות, שהרי כל מלאך הוא שליש עולם, כשמחלקים אותם לשלש המנין עולה עולה שי, ונגד מלאכים הללו נאמר שכל צדיק זוכה לשי עולמות., שבגן עדן, אומרים שתלמידי חכמים יושבים ומבארים את התורה, ולכל אחד מהם יש לו שתי חופות, אחד של כוכבים ואחד של חמה ולבנה, וכן לכל חופה ס' פרגודים של 7 ענני כבוד. לפנים ממנה גן עדן ובה שלש מאות ועשרה עולמות שביארנו למעלה, לכן שבט יששכר הידועים כאוהבי תורה , קרואים ככה, כי יש-שכר שהוא שי, ושי גם בגלל ש טעם מספר שי עולמות נראה, לפי שעשרת הדברות יש בהן תרך אותיות שיוצא כתר (עליון). שכנגדן יש לו לאדם תרך עולמות, אלא לפי שהאדם נברא דו פרצופין זכר ונקבה , זה מתחלק לשניהם ויוצא שי עולמות