נתניהו על תפיסת המחבלים: "נגיע לכל מבקשי נפשנו" - סרוגים

נתניהו על תפיסת המחבלים: "נגיע לכל מבקשי נפשנו"

ראש הממשלה בירך על פעילות השב"כ שבה נתפסו המחבלים שרצחו את רנה שנרב הי"ד, והבהיר כי "ידה הארוכה של ישראל מגיעה לכל מבקשי נפשנו, והיא תמשיך לעשות זאת"

נתניהו על תפיסת המחבלים: "נגיע לכל מבקשי נפשנו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו שיבח הערב (רביעי) את כוחות השב"כ וצה"ל על פעילותם לחשיפת פעילי ארגון הטרור "החזית העממית", במסגרתה גם נתפסו המחבלים שביצעו את הפיגוע בדולב שבו נרצחו רנה שנרב הי"ד ונפצעו אחיה ואביה.

"אני מברך את השב"כ, את צה"ל ואת הימ"מ שלכדו את הטרוריסטים השפלים שרצחו את רנה שנרב ז"ל, ופצעו את אביה ואת אחיה" אמר. "ידה הארוכה של ישראל מגיעה לכל מבקשי נפשנו, והיא תמשיך לעשות זאת".

עוד באותו נושא

נתפסו רוצחי רנה שנרב: חלק מתשתית טרור רחבה


3

כזכור, הבוקר הותר לפרסום כי במסגרת פעילות של שירות הביטחון הכללי בשיתוף צה"ל ומשטרת ישראל שנערכה בחודשים האחרונים, נחשפה תשתית רחבה ומאורגנת של פעילי ארגון הטרור החזית העממית אשר ביצעה את פיגוע המטען בעין בובין, בו נרצחה רנה שנרב ז"ל ונפצעו אחיה ואביה. החקירה חשפה כי התשתית ביצעה פיגועי ירי נוספים ותכננה לבצע פיגועים משמעותיים נוספים בתקופה הקרובה. במסגרת הפרשיה נעצרו ונחקרו ע"י שב"כ כ-50 פעילים בהם גם בכירי מפקדת החזית העממית ביו״ש, ונתפסו אמצעי לחימה רבים שהיו ברשות הפעילים והוסגרו כתוצאה מהחקירות בשב"כ.

במסגרת חקירות השב"כ של העצורים בפרשייה, התקבל מידע שהוביל לאיתור ותפיסה של אמצעי לחימה רבים וקטלניים אשר שייכים לתשתית הטרור של החז"ע ביניהם: רובי M-16, רובי קלאצ'ניקוב, רובה גליל, רובה קארבין, מיני עוזי מאולתר, אקדחים, משתיק קול, חומרי דשן רבים המשמשים לבניית מטענים, נפצים, כדוריות ברזל למטען, ותחמושת מכל הסוגים. עוד אותרו מכשירי קשר, כוונות טלסקופיות וסוללה ניידת להפעלת מטענים.

חקירת חברי החולייה בשב"כ גם הובילה לכך שהמעורבים מסרו בפירוט רב אודות ההכנות שביצעו לקראת הפיגוע ואופן מימושו. מעדויותיהם עולה כי את איסוף המודיעין לקראת הפיגוע החלו חברי החוליה מספר שבועות טרם מימושו, כאשר הגיעו בהזדמנויות שונות לאזור המעיין על מנת לתכנן את המתווה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מנדלבליט+בג''ץ =ימח שמם
מנדלבליט בגץ ימח שמם | 18-12-2019 19:31
מנדלבליט+בג''ץ =ימח שמם