תיעוד מזעזע: תייר נורה למוות במהלך חופשה בארגנטינה

תיעוד מזעזע: תייר נורה למוות במהלך חופשה בארגנטינה

תייר בריטי נורה למוות בזמן חופשה בארגנטינה, לאחר שעבריינים תקפו אותו בכניסה לבית המלון בו שהה. מחקירת האירוע עולה כי התוקפים עקבו אחרי הקרבן מהרגע שנחת בשדה התעופה ועד שהגיע למלון

תיעוד מזעזע: תייר נורה למוות בחופשה בארגנטינה
  תיעוד מהרצח בארגנטינה (צילום מסך)

זעזוע בבירת ארגנטינה: תייר בריטי נורה למוות בסוף השבוע בזמן חופשה בבואנוס איירס, זאת לאחר שעבריינים תקפו אותו וניסו לשדוד אותו בכניסה לבית המלון. בנו של התייר, שהותקף גם כן, נפצע קשות באירוע והועבר לבית החולים.

עוד באותו נושא

אנטישמיות בארגנטינה: הרב הראשי הותקף בביתו


4

מחקירת המשטרה עולה כי הקרבן, מתיו צ'ארלס גיבארד בן ה-50, "סומן" על ידי העבריינים כבר בעת נחיתתו בשדה התעופה המקומי. העבריינים נסעו באופנוע ועקבו אחרי המונית שבה התיירים נסעו, עד שזו נעצרה מחוץ לבית המלון בשכונת "פוארטו מאדרו", הנחשב כאחד המלונות היוקרתיים בבואנוס איירס. תיעוד ממצלמות האבטחה של המלון הראה כי התוקפים קפצו על שני התיירים ברגע שהם יצאו מהמונית וניסו לשדוד אותם, אך נתקלו בהתנגדות מצד האב – וכתוצאה אחד העבריינים שלף אקדח, ירה באב ובבנו ונמלט מהזירה. מותו של האב נקבע במקום, בעוד שבנו נותר פצוע קשה.

קשה לצפייה: תיעוד מאירוע השוד בארגנטינה

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, זהותם של החשודים כבר ידועה למשטרה. עם זאת, בית המלון שבו התרחש האירוע סירב לשתף פעולה עם החקירה ולספק מידע כלשהו, ואף הכחיש שהקרבנות היו אמורים להתאכסן במלון.

האירוע הנוכחי הוא האחרון בסדרה של אירועים דומים ברחבי ארגנטינה, במסגרתם עבריינים עוקבים אחרי תיירים שמגיעים למדינה ושודדים אותם בכניסה לבית המלון שלהם – אך זאת הפעם הראשונה שבה אירוע כזה מסתיים ברצח של אחד מהקרבנות. כתוצאה, בתי המלון בבואנוס איירס קראו למשטרה להגביר את פעולתם כדי לעצור את התופעה, שלדבריהם התחילה כבר בנובמבר האחרון ורשמה עד כה לפחות שישה אירועים בחודש וחצי בלבד. בדבריהם אמרו כי התאחדות המלונות הזהירה בעבר את המשטרה על התופעה המסוכנת- אך נתקלה בהתעלמות מצד המשטרה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו