אתר הבית של המגזר הדתי
דואר אדום
זמני היום

זמני כניסת ויציאת שבת פרשת וישלח תש"פ

פָּרָשַׁת וַיִּשְׁלַח היא הפרשה השמינית של ספר בראשית, ושמה לקוח מהמילה הראשונה בפרשה: "וַיִּשְׁלַח יַעֲקֹב מַלְאָכִים לְפָנָיו, אֶל-עֵשָׂו אָחִיו, אַרְצָה שֵׂעִיר, שְׂדֵה אֱדוֹם" (פרק ל"ב, פסוק ד'). הפרשה מתחילה בפרק ל"ב, פסוק ד' ומסתיימת בפרק ל"ו, פסוק מ"ג

זמני כניסת ויציאת שבת פרשת וישלח תש"פ
  (צילום: שאטרסטוק)

פָּרָשַׁת וַיִּשְׁלַח היא הפרשה השמינית של ספר בראשית, ושמה לקוח מהמילה הראשונה בפרשה: "וַיִּשְׁלַח יַעֲקֹב מַלְאָכִים לְפָנָיו, אֶל-עֵשָׂו אָחִיו, אַרְצָה שֵׂעִיר, שְׂדֵה אֱדוֹם" (פרק ל"ב, פסוק ד'). הפרשה מתחילה בפרק ל"ב, פסוק ד' ומסתיימת בפרק ל"ו, פסוק מ"ג.

עוד באותו נושא

דקה על פרשת וישלח: מי שמאמין כן צריך לפחד. צפו

הפרשה משתרעת על תקופה של 23 שנה: ממועד המפגש בין יעקב לבין עשו, בעת שובו של יעקב מחרן לשנת מות יצחק. לפי רש"י, מכירתו של יוסף, שמופיעה בפרשה הבאה, פרשת וישב, התרחשה 12 שנים לפני מותו של יצחק המוזכר בפרשה, (ל"ה, כ"ט) ומכאן יוצא כי יש חפיפה של 12 שנה בין הפרשות, היינו, בין מכירת יוסף למות יצחק.

בפרשת וישלח יש 154 פסוקים (קליט"ה סימן), 1976 מילים, ו-7458 אותיות.

צילום: ערוץ מאיר

זמני כניסת ויציאת השבת

ירושלים

כניסת השבת: 15:58. יציאת השבת: 17:18

תל אביב

כניסת השבת: 16:17. יציאת השבת: 17:19

חיפה

כניסת השבת: 16:06. יציאת השבת: 17:16

באר שבע

כניסת השבת: 16:19. יציאת השבת: 17:21

חברון

כניסת השבת: 16:17. יציאת השבת: 17:19

גוש עציון

כניסת השבת: 16:16. יציאת השבת: 17:18

אריאל

כניסת השבת: 16:15 יציאת השבת: 17:17

אילת

כניסת השבת: 16:22 יציאת השבת: 17:24

צפת

כניסת השבת: 16:12 יציאת השבת: 17:14

אם בכתבה נמצאה טעות או פרסומת לא ראויה. דווחו לנו >
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
להיתחדש ברוח נבואות של נוסעים בזמן
כאילו הכל מוצה | 13-12-2019 1:28
הגנטיקה של הארועים רשומה בנו. הנה למשל נוצריי חגורת התנך הכל כך משונים. עד עכשיו אני לא מעכלת את מה שעשו. איך זה קרה שעלו על אחד מהסודות הכי גדולים בתנך ועוד לפנינו. הקימו שם מכונה תנכית והיתחילו ליסוע בין דפי התנך ומבעבעים מהנבואה. התשובה שלי גנטיקה תנכית זה שקרה להם. אביהם עשיו. והוא הרי אח תאום ליעקב. אז גם לעשיו היה בגנים מה שהיה ליעקב. אבל הדרך הזו לא היתאימה לו אלא אחרת. הם מרוב התנכיות שבהם וגדולת המאה 21 שמלאה בפנטזיה. והאזור שם ההזוי כמו תנכינו מלא לחות ורעידות משונות למינהם סופות שיטפונות. והאנרגיה הרצונית שבהם מהיותם כה תנכיים מלידה עד מוות אז בום .יצא מהם מפץ תנכי מדהים. זה מין אקספרימנט ניפלא גנטי תנכי כי המימוש זה פה למעשה. אז אותו דבר ארועי יעקב שעזב לגלות שמקבילה לאלפיים שנה וחוזר וצריך לעבור את מיכשול שרו של עשיו בשמים. אולי ניראה לי גם אנחנו ניצטרף ולא מוכנים ביכלל. איבדנו לגמרי את זהותנו אנחנו לא אנחנו.