אירוע ירי בניו ג'רזי: חמושים פתחו באש, 4 בני אדם נהרגו - סרוגים

אירוע ירי בניו ג'רזי: חמושים פתחו באש, 4 בני אדם נהרגו

כמה בני אדם פתחו בירי בעיר ניו ג'רזי מסופר כשר של הקהילה היהודית, שניים חוסלו ומתנהל מצוד אחר יורה נוסף. סך הכל ארבעה בני אדם נהרגו בהם שוטר ו- 3 אזרחים

author-image
אירוע ירי בניו ג'רזי: חמושים פתחו באש, 4 בני אדם נהרגו
  זירת אירוע הירי

שלושה חשודים פתחו בירי כבד מחנות כשרה בניו ג’רזי, שניים מהם חוסלו. עוד ארבעה בני אדם בהם שוטר ו- 3 אזרחים, ככל הנראה חרדים מחסידות סאטמר נהרגו במתקפה.

במקביל, מתנהל מצוד נגד יורה נוסף שקיים חשש כי הוא נמלט מהזירה. לפי רשת "ABC", הרקע לאירוע ככל הנראה פלילי בעקבות עסקת סמים שהסתבכה לאחר שהמשטרה נחשפה במהלך פעולה חשאית.

מושל המדינה אמר בתגובה לאירוע כי "מחשבותינו ותפילותינו עם הגברים והנשים של משטרת ג'רזי סיטי, ועם התושבים והתלמידים שנמצאים תחת הסגר". הנשיא טראמפ תודרך אודות האירוע ובבית הלבן מסרו כי הם עוכבים אחר ההתפתחויות.

האירוע התרחש סמוך לשעה 12 (שעון ארה״ב) וסמוך לשעה 21 (שעון ישראל) באזור מעורב של יהודים ושאינם יהודים כשבמקום ישנם מוסדות לימוד וחנויות כשרות. הירי בוצע לעבר חנות בבעלות חסידי סאטמר.

על פי דיווחים משם, תלמוד תורה סאטמר שנמצא ממש בסמוך, היה בהסגר מלא ותחת אבטחה כבדה מאד שעות ארוכות, לצד בתי ספר נוספים באזור.

דני דיין קונסול ישראל בניו יורק אישר כי "על פי מקורות בכירים עמם שוחחתי לפני דקות אחדות, התחושה היא שהאירוע בג׳רזי סיטי אינו אירוע טרור או פשע שנאה. יחד עם זאת, האירוע טרם הסתיים, המצב נזיל וכאמור בשלב זה מדובר על תחושה בלבד".

בקהילה מבקשים להתפלל עבור חיים בן לאה ומשה צבי בן בתיה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו