תמיכה מפתיעה של חגית משה: "זמן למפלגה אחת" - סרוגים

תמיכה מפתיעה של חגית משה: "זמן למפלגה אחת"

יו"ר הבית היהודי בירושלים יצאה במכתב לראשי הסניפים בקריאה לתמיכה באיחוד מלא עם מפלגת האיחוד הלאומי: "ההבדלים הקיימים לא מצדיקים בסיטואציה הנוכחית קיומן של שתי מפלגות נפרדות"

author-image
תמיכה מפתיעה של חגית משה: "זמן למפלגה אחת"

סגנית ראש עיריית ירושלים ויו"ר הבית היהודי בעיר, חגית משה, יוצאת במכתב לראשי הסניפים בבית היהודי בקריאה לתמיכה באיחוד מלא עם מפלגת האיחוד הלאומי. "בשעה זו, בקונסטלציה הפוליטית הנוכחית, אין עוד טעם לשתי מפלגות שמייצגות את אותו אלקטורט וההבדלים ביניהן מינוריים", כותבת משה.

מדובר בתמיכה משמעותית למהלך האחדות מכיוון הבית היהודי, כיון שמשה נחשבת לאחת מבחרי המרכז החזקים במפלגה, כשהוא מחזיקה בתפקיד הבכיר ביותר שיש למפלגה במישור המוניציפלי ומזוהה עם המנגנון הוותיק.

במכתבה משה מתייחסת לאירועים האחרונים שהובילו להחלטה לתמוך באיחוד בין מפלגות הבית היהודי והאיחוד הלאומי: "הפעילות בשני ראשים לאורך הקדנציות האחרונות והמשאים ומתנים בכל ערב בחירות, פגעו קשה בכוחה של הציונות הדתית ופגעה במפלגה תדמידית. אני ערה להבדלים בין המפלגות השונות ולעובדה כי עדיין כל אחת מהמפלגות מייצגת קהל שונה בציונות הדתית, אבל בסופו של דבר ההבדלים קטנים ולמרות חילוקי הדעות אנו מייצגים את אותו ציבור, שלמרות הגוונים השונים חש ציבור אחד. ההבדלים הקיימים, גם אם הינם חשובים, לא מצדיקים בסיטואציה הנוכחית קיומן של שתי מפלגות נפרדות".

"אין עוד טעם לשתי מפלגות", המכתב ששיגרה משה

וקוראת לראשי הסניפים במפלגה להצטרף למהלך המיזוג: "כיושבת ראש סניף ירושלים, יחד עם חברי הסניף, לקחתי על עצמי להוביל את הקריאה לאחדות מקרב חברי מפלגתו ואני קוראת לחברי להצטרף למהלך ולדרוש מהגורמים הנוגעים בדבר להיכנס מיד למו"מ מואץ, כדי לפתור את הקונפליקטים הקיימים ולמצוא את הנוסחה לאיחוד מלא של המפלגות".

בסיום מציינת משה כי "אני ערה לעובדה כי מפלגת הבית היהודי מונה סניפים פעילים ונציגים רבים בראשוניות המקומיות, כך שמבחינת השטח אנו נמצאים במצב שונה ממפלגת האיחוד הלאומי, אולם ניתן למצוא את הנוסחה לאחד את שתי המפלגות האלה לכדי מפלגה אחת, חזקה ומשמעותית".

עוד באותו נושא

הכנה לפריימריז: בכירי הבית היהודי האיחוד הלאומי נועדו


13

מוקדם יותר פרסמנו כי בישיבה שנערכה בין צוותי המשא ומתן של הבית היהודי והאיחוד הלאומי החליטו במפלגות לבדוק כעת היתכנות של מיזוג מפלגות מלא, ובדיקת הדרך לבחירת רשימה אחת, כולל קיום פריימריז פתוחים.

בישיבה הוחלט בין הצדדים לפעול בשני מישורים מקבילים: בתחילה בדיקה מיידית, מקצועית ומשפטית של מיזוג מפלגות מלא, הן מבחינה מנגנונית, והן מבחינת קביעת המוסדות של המפלגה המשותפת.

ובנוסף, כבר לבחירות הקרובות, בחינת הדרך הנכונה ביותר לבחירת רשימה אחת, מגוונת ומתאימה לציונות הדתית כולה כולל הכנת פלטפורמה לקיום פריימריז במידת הצורך.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
9 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
מבוגר אחראי
יעלי | 09-12-2019 21:00
סוף סוף משהו מבין שהכסאולוגיה חייבת להיפסק וצריך להתחיל לחשוב לטובת הציונות הדתית! חגית ישר כוח מנהיגה ראויה
לפני הבחירות מתאחדים, אחריהם מתפלגים
הגן היהודיהילכו | 11-12-2019 8:38
הילכו שניים יחדיו בלתי אם יפרדו?
2
מי זאת?
סליחה? | 09-12-2019 21:28
מי זאת הדודה הזאת ולמה היא נותנת עיצות?
וטשולנט כהלכה היא יודעת להכין?
יוסל'ה | 11-12-2019 9:08
דיבורים וברבורים יש בשפע...וכולם הולכים כברווזים בשורה אחרי bb וחלילו
בטח חברה של הכתבת
לא ברור, לא מוכרת | 10-12-2019 14:14
מהכתבה משתמע שהיא חברת מועצה בעיריית ירושלים, לא ברור למה היא נדחפת
אחת הדמויות הרציניות במפלגה הזאת. האישה שפויה
יעל | 09-12-2019 22:33
חייב מיזוג
3
חגית, למה נסגר??
בוארון אביחי | 09-12-2019 21:58
מיזוג זה מצוין
4
מי הסבא וסבתא האלה בתמונה?
מי הסבא וסבתא האלה | 10-12-2019 14:12
סבא עם זקן ארוך ולבן וסבתא עם ג'קט ישן... זה בקטע של הקריסמס? הם מחלקים מתנות? מה הקשר שלהם לפוליטיקה?
5
נגדיר מפלגה
אור | 11-12-2019 0:06
גוש. חתימות . תמיכה חוזרת ונשנית בנתניהו. גוש. מה היא עמדת ימין? נתניהו. מרבדי צלם בהתנדבות מוזמנים לחפש מחדש קיום. לפי התקופה האחרונה תתעלו ליד כחלון ופייגלין בספסלי הנמחקים.