לפיד על הבחירות בבריטניה: ג'רמי קורבין הוא אנטישמי וגזען

לפיד על הבחירות בבריטניה: ג'רמי קורבין הוא אנטישמי וגזען

חבר הכנסת יאיר לפיד בכנס שדולת הפרלמנטרים למען ישראל: ג'רמי קורבין הוא אנטישמי. ג'רמי קורבין הוא גזען. זו אפילו לא צורה חדשה של אנטישמיות, זהו בית ספר ישן, אנטישמיות רגילה, רק באמצעות תירוצים חדשים"

author-image
לפיד על הבחירות בבריטניה: קורבין הוא אנטישמי וגזען
  (צילום: אבי חיון)

חבר הכנסת יאיר לפיד בכנס שדולת הפרלמנטרים למען ישראל: ג'רמי קורבין הוא אנטישמי. ג'רמי קורבין הוא גזען".

עוד באותו נושא

סקר בחירות בבריטניה: קורבין עוקף את ג'ונסון

בפגישה עם עם 25 שרים וחברי פרלמנט מכל העולם שפתחו את יומם השני בכנס שדולת הפרלמנטרים למען ישראל, השיב לפיד באנגלית לשאלות חברי השדולה ועיתונאים זרים.

לגבי הבחירות הקרובות בבריטניה שם מתמודדים השמרנים בראשות בוריס ג'ונסון מול הלייבור בראשות ג'רמי קורבין: "בדרך כלל אתה לא אמור להפריע לבחירות במדינות אחרות, אבל במקרה זה אעשה חריג. ג'רמי קורבין הוא אנטישמי… זו אפילו לא צורה חדשה של אנטישמיות, זהו בית ספר ישן, אנטישמיות רגילה, רק באמצעות תירוצים חדשים. כולם צריכים לקחת זאת בחשבון כשנכנסים לתא ההצבעה כי גזענים הם גזענים וג'רמי קורבין הוא גזען".

עוד ציין כי "לנו וליכוד יש הסכמה מוחלטת על המאבק נגד הBDS וקונצנזוס מוחלט על רמת הגולן. ההבדלים בינינו לבין הליכוד הם בסוגיות פנים: שחיתות, אופן הקצאת תקציבים והמאבק בכפייה דתית."

כמו שצרפת לא תחלק את פריז – לא נחלק את ירושלים

לגבי ירושלים אמר ירושלים היא בירתה הנצחית של ישראל. אנחנו לא נחלק את ירושלים כי מדינות לא מחלקות ערי בירה כמו שצרפת לא תחלק את פריז ואנגליה לא את לונדון גם אנחנו לא נחלק את ירושלים. יש לנו זכות על המקום לחיות ולהחליט על גורלנו במדינה הזו".

עוד אמר לפיד: בשבילי הדבר החשוב ביותר הוא הביטחון של עם ישראל. כולנו זכורים ונושאים טראומה לאומית מההתנתקות. עשינו את כל מה שהעולם ביקש, ועדיין נורו טילים מהרשות מעל 15,000 רקטות לעבר הנשים והילדים שלנו. …לא ניקח החלטות המסכנות את ביטחונם של הילדים שלנו. אך איננו יכולים להתעלם מהעובדה שיש 2.9 מיליון פלסטינים ולנו  אין שום אינטרס לשלוט בחייהם ושום התנגדות לרצונם להגדרה עצמית לאומית. עלינו לבחון את כל האפשרויות תוך הקפדה על הסכנות".

25 שרים וחברי פרלמנט מכל העולם

כנס שדולת הפרלמנטרים למען ישראל מתקיים זו השנה השביעית. בכנס נוכחים 25 שרים וחברי פרלמנט מכל העולם, אשר פועלים בשדולה למען ישראל בפרלמנטים השונים במדינותיה במטרה לקדם סדר יום וחקיקה פרו-ישראלית. השנה מרכז הכנס עומד על ההחלטה האנטישמית של בית המשפט של האיחוד האירופאי לדרוש סימון של מוצרים יהודיים בלבד, שיוצרו ברמת הגולן, מזרח ירושלים ויהודה ושומרון. מטרת הקמת השדולה היא להיאבק בחקיקה אנטישמית ואנטי ציונית נגד מדינת ישראל ברחבי העולם.

בין חברי השדולה נמצאים בכנס שר חוץ של ונצואלה, נשיא גוואטמלה הנבחר, שר החוץ לשעבר של קרואטיה, שר הבטחון היוצא של רומניה, יו"ר ועדת חוץ ובטחון של מקדוניה, חבר הפרלמנט מהולנד ג'ול וורנון שיצא הראשון נגד ההחלטה על סימון מוצרים יהודים וחבר הפרלמנט בדרום קרוליינה, אלן קלמונס (Alan Clemons) אחד האנשים הקרובים לטראמפ.  בנוסף משתתפים בכנס חברי פרלמנט מאיטליה, פינלנד, שוודיה, רומניה, גואטמלה, קולומביה, סלובקיה דרום אפריקה, סיירה לאון, זמביה, פורטו ריקו, ליטא ועוד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
מענינת המומחיות באנטישמיות.........
לוחם חרדי | 09-12-2019 15:10
מומלץ: הבט במראה !
2
להיתחדש
כאילו הכל מוצה | 10-12-2019 0:59
אני דווקא רוצה בידוד רוצה שיבודדו אותנו כמו בתקופת גולדה בן גוריון . כי אנחנו זה לא אנחנו. הייתי מציעה למי שהיה כתב הבי בי סי דיויד אייק שאלפי רשימותיו נימצאים ביוטיוב ללכת לפרלמנט ומצביעה לעם הבריטי להצביע לו. הוא ניפלא חכם. כשהיה צעיר היה בבי בי סי ועזב ובשנים האחרונות הוא עצמאי בשטח וכתב חדשות אמיתי. העלה אלפי קליפים ביוטיוב שמדברים על מי שולט בעולם הלא זו הפירמידה עם הרבה השמות לה. דיפ סטייט שדו סטייט גלובליזם סיקריט סטייט .הוא חושף מתאר אותה. זו הישות שניקראת פירמידה שהיא כמו אום. נימצאת בארצות הברית והישתלטה על העולם כולו. מישם היא מיתפשטת על כל העולם כולל פה בארץ. היא כה מוזרה .אמריקה שהקימה אותה נתנה לה את כל אוצרותיה ומישתחווה לה. ואומרת לכי עם זה והישתלטי על העולם כולו. יש בה דברים גם לא הכי והמידע המדהים הניפלא שלו מסביר המון . כי לא מדברים על זה ביכלל לא בעולם לא פה. זה שילטון ניסתר עולמי שצרף אליו גם את השמנה וסלטה העולמית. הקים להם מועדון היכניס אותם לפירמידה. כל המדייה מקדימה בעולם ובארץ נימנעים מלדבר על כך. אז יש הוא הניפלא באלטרנטיבה שחושף והרבה מדבריו רלוונטים לנו ואלינו . שיהיה ראש ממשלה שהציבור הבריטי יבחר באיש חדשות אמת זה כראש ממשלה. החכם באדם. כל הקווליטי האכויות הבריטיות נימצאות באלפי סרטיו הנהדרים הניפלאים. שיציל את בריטניה מהשגעון המוזר הזה. ויביא חלה תכלית ועדנה, ויוציא מהבריטים את הטוב. הוא פשוט ניפלא. שילטון העולמי הזה אגב מסופר בפרקי הנביא דניאל שמספר שיהיה באחרית הימים. הקרן המשונה המוזרה עם העין ששולטת על עצומים שזה המילייה העולם. וכתוב שתיכנס לארץ פה וגם תשחית אותנו ועוד דברים. כתוב שהיא מרגיזה את אלוהים והוא נותן לה זמן מוקצב למכונה המוזרה הזו.
3
לרמה שלך הוא טרם הגיע
מרא דאתרא | 10-12-2019 9:56
אנטישמי פתולוגי שמדבר עברית.
4
איך זה שהנעל לפיד תמיד רק חוזר על הקונצנזוס?
אחד | 10-12-2019 10:13
לטיפש הזה בחייו לא היתה דעה על משהו חוץ מאיזה אספרסו הוא שותה. אפילו את השנאה היוקדת ליהדות וליהודים הוא ינק מאבא.
5
הלוואי ותזכה להתעורר, רדום שבוי, שכמוך.
אביגדור | 10-12-2019 10:24
ידוע הפתגם: יש אנטישמי, שיודע שהוא אנטישמי. ויש אנטישמי שלא יודע שהוא אנטישמי. ובעצם, הוא האכבר אנטישמי.
6
הפוסל במומו פוסל...
נאנאש | 10-12-2019 19:21
קשוט עצמך תחילה, המסרים של קורבין נגד היהודים באנגליה זה בדיוק התרגום לאנגלית של אותם מסרים של לפיד על הדתיים והחרדים כאן בארץ.