יהודה ולד: אין ברירה, צריכים מפלגה מאוחדת - סרוגים

יהודה ולד: אין ברירה, צריכים מפלגה מאוחדת

מנכ"ל האיחוד הלאומי התארח באולפן סרוגים בכנס מקור ראשון, ותקף את התנגדות ח"כ מתן כהנא לפריימריז פתוחים: "היינו שם, זאת מחשבה המוטעית שהם ירוצו לבד ויצליחו להושיע"

author-image

יהודה ולד, מנכ"ל האיחוד הלאומי, בראיון באולפן סרוגים שבכנס מקור ראשון על דרישת האיחוד הלאומי למיזוג המפלגות: "חייב להיות שינוי משמעותי".

מנכ"ל האיחוד הלאומי מתייחס לאפשרות לבחירות ואומר כי "בציונות הדתית מבינים שחייב להיות שינוי משמעותי להחזיר את המון הציבור והחזרת הקולות הבייתה".

לדבריו, מהלך מיזוג המפלגות למפלגה אחת גדולה הוא המטרה – והאמצעי להגיע לשם הוא לא משנה: "מפלגה אחת גדולה שתביא בשורה של אחדות והתחדשות בציונות הדתית לקראת הבחירות. עם רצון טוב אפשר לעשות זאת בטווח זמן קצר".

ולד מוסיף: "כולנו מבינים שאחד בלי השני אנחנו לא מצליחים, האיחוד הלאומי לא עבר את אחוז החסימה, הימין החדש – ראינו שהוא נפל והפיל את כולנו איתו, וגם הבית היהודי ואיתמר בן גביר ועוצמה. כולם רוצים להשפיע ולעשות טוב לעם ישראל – אין ברירה, צריכים אחדות אמתית".

עוד באותו נושא

מתן כהנא לסרוגים: נגד פריימריז פתוחים


15

בתגובה להצהרת ח"כ מתן כהנא, בימין החדש מתנגדים לפריימריז פתוחים, אמר ולד: "היינו שם, המחשבה המוטעית שלהם גורמת לנו להיכנס שוב לסחרור הזה. הוא חושב שהוא ירוץ לבד ויצליח להושיע".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
13 תגובות - 13 דיונים מיין לפי
1
כיפה סרוגה מטמאים את עם ישראל בשחיתות ושפלות
מתנחל אבל ישר. | 08-12-2019 17:39
מטמאים מטמאים מטמאים מטמאים מטמאים מטמאים ומשחיתים את עם הקודש בשפלות ובסחי של שוחד מרמה והפרת אמונים בחסות מתנחלים על בני ישראל עם קרובו.
2
השינוי המשמעותי זה להעיף את סמוטריץ לעזאזל
אישי ליהודה ולד | 08-12-2019 17:54
סמוטריץ שרימה את הצבא וניצל את דחיית הגיוס המוענקת לבני ישיבות לאחר שמצהירים שתורתם אומנותם כדי ללמוד תואר אקדמאי לפני הגיוס אינו ראוי לייצג את הציונות הדתית וכך התגייס בגיל 28 לשרות מינמלי לאחר שהשלים תואר ראשון במשפטים. אדון וולד אתה מוזמן לבדוק את העובדות ולהיווכח שזה האיש ואלו מעשיו על כך אין חולק הפעם חייבים שינוי מהותי ולתת מקום לאנשים ראויים שמייצגים את הציונות הדתית במיטבה בכל שדות העשיה בצבא ובאזרחות ולא מנוולים כמו סמוטריץ שחותרים ללא מעצורים להשתלט על הציבור בתחמון רב
3
מודעת דרושים סמוטריץ מחפש מפלגה שתעמיס אותו
לוי | 08-12-2019 18:15
בחור עדין נפש צנוע ולא מתלהם, בעל עבר צבאי עשיר ,הוא מוכן לוותר על המקום הראשון במפלגה שתארח אותו ולהסתפק במועט במקום השני ברשימה ותיק בכיר ממש המינימום שבמינימום בהתאם לתכונת הצניעות שכל כך מאפיינת אותו. הוא מתחייב להורות ל 100 רבנים בראשות רבני בשבע שיביעו תמיכה במפלגה שתארח אותו ויורו על חובה הלכתית לתמוך בה, בנוסף הוא מתחייב להורות לערוץ 7 להלל לשבח ולפאר את המפלגה המארחת ולהשפיל כל מפלגה אחרת. מיועד למפלגות מהירות החלטה וחסרות שיקול דעת. רלוונטי לבחירות הקרובות בלבד . לאחר הבחירות הוא כבר יחפש מפלגה מאחרת אחרת. אין שום רלוונטיות למצע המפלגה המארחת . הזדרזו הוא בלחץ
4
האיחוד הלאומי מפלגה קיקיונית חסרת בוחרים
פיני | 08-12-2019 18:35
אבל עושים רעש כאילו יש להם 20 מנדטים ביד אדון ולד תוריד קצת את החזה אל תנסה לחכות את בצלאל סמוטריץ אצלו השחצנות והחזה מתוח זה מלידה הוא נושם גאווה אוכל גאווה וישן גאווה
5
סמוטריץ עשה פיגוע בגוש הימין!
מוטי | 08-12-2019 18:48
עוצמה יהודית היא חלק מן הסיפור, ימינה בעצם הוויתה הזניחה את מרכז המפה הפוליטית לליברמן ולכחול לבן. במקום שהימין החדש התחבר לזהות, שקד בחרה באופציה הקלה עבורה באופן אישי, אך מזיקה בפן הגושי. ימינה הבינו תוכ מסע הבחירות שהם לא מצליחים להביא שום קהל חילוני, כל המנדטים שלהם מתבססים אך ורק על הציונות הדתית, ולכן תקפו את עוצמה יהודית בכל רשתות המדיה הדתיות ובמיוחד בערוץ 7. דווקא עוצמה יהודית הצליחה להביא קהל גדול של מאוכזבי ליכוד, זהותניקים לשעבר ועוד קהלים נוספים, אבל למפלגת ימינה היה אכפת רק מדבר אחד, שהם יקבלו מקסימום מנדטים ושעוצמה תיפול. ביום הבחירות מפלגת ימינה עשתה מארב מתוכנן הייטב לעוצמה יהודית. עוצמה יהודית עמדה על 160 אלף איש בסקרים, סמוטריץ מיפה את הקלפיות בהם יש מצביעים פוטנציאלים לעוצמה יהודית, הוא שלח לשם אנשים שלו שימשיכו את אותם מניפולציות הפחדה שעשה בכל מערכת הבחירות. -שמאלנים משקרים בסקרים.. איך נולדו 140 אלף כהניסטים וכו'... הוא גרם לפחד אצל האנשים... במקביל הוא רץ לנתניהו כבר בבוקר וסיפר לו שעשה מארב לעוצמה יהודית, נתניהו היסס וחיכה לתוצאות האמת, ברגע שהוא ראה שמר סמוטריץ באמת הצליח להזיק ממשית לעוצמה יהודית, נתניהו הצטרף אליו וקרא לא להצביע לעוצמה יהודית. לסיכום:מפלגת ימינה פגעה במרכז המפה הפוליטית.. מפלגת ימינה פגעה בקצה הימני של המפה הפוליטית. מפלגת ימינה ניהלה מערכת בחירות של פיל בחנות חרסינה והרסה את כל גוש הימין.
6
יש ברירה! תרוצו לבד וניראה מה אתם שווים
חחח | 08-12-2019 19:04
אין מה לדאוג לביזבוז קולות. לאורן חזן יש יותר מצביעים מלאיחוד הלאומי.
7
בואו תהיו גברים את והסמרטוט שלך ותרוצו לבד
גלעד ברון | 08-12-2019 19:40
ונראה אם אתם מצליחים להגיע ל 10 אלף קולות עם ה 100 רבנים השפוטים של סמוטריץ בראשות רבני ערוץ 7 קדימה בוא נראה אותכם, פתאום שבכל הסקרים אתם לא עוברים את אחוז החסימה אז ערך האחדות מפעם בכם ממש פלא פלאים הרי אם לסמרטוט שלך היה 6 מנדטים הוא בחיים לא היה מתאחד עם אף אחד
8
לאחד את סמוטריץ עם ליברמן
שלום | 08-12-2019 19:49
שיהרוס לו ואז יהיה לימין 61
9
שלא עוברים את אחוז החסימה פתאום אחדות
שר שלום | 08-12-2019 21:02
אדון ולד אתה חושב שכולם מטומטמים? בבחירות הקודמות הסמרטוטיץ שלך נדחף למפלגה של בנט ושקד ועכשיו שהוא מבין ששם הוא לא רצוי והוא לבד לא עובר את אחוז החסימה פתאום האחדות חשובה לו ממש צדיק גדול הסמרטוטיץ שלך איש האחדות הכל לשם שמים, תגידו את האמת שסמרטוטיץ חייב למצוא מקום לעצמו ולכן הוא מתחנן בעקיפים לבן גביר שיתאחד איתו
10
נתיב פלוס זה פרוייקט שלמי שיש לו שכל מינוס
אדיר נתניה | 08-12-2019 21:07
שר מטומטם אדיוט וחסר הבנה בסיסית בתחבורה צריך לעשות שינוי מהותי במיידי ולפטר אותו מתפקידו לאלתר
11
אין איחוד לאומי יש ימין חדש
יצחק | 08-12-2019 22:17
1
12
ולד עבד נרצע של האדון היהיר בצלאל סמוטריץ'
מטאור | 08-12-2019 23:30
סתם אחד שמתלקק עם האדון שלו בצלאל סמוטריץ
13
בנט וסמוטריץ הרסו את המפעל הציוני דתי
ליאורה | 09-12-2019 8:11
סרוג שפוי לא ילך עם הסמוטריצים המתנהגים וחושבים כמו תנועות ימין פאשיסטיות שסבלנו מנחת זרועם. בנט היאני דתי שבקושי יודע לקרוא עם רש״י ובליווי שקדיה המתיפיפת באולפנים - הולכים בכלל לליכוד החילוני ושם מקומם. רוב מוחלט של סרוגי ישראל אין לו נציגות - החרדלים מזמן אינם משלנו . ראו ערך טאו / דרוקמן/ אליהו/ אבינר, החבובות מהמרפסת הממלכתית. ביבי כבר הולך למשפטיו והכל יסתדר. בי בי מטורללים- לכו לחזונות שווא ותרדו מהמפה.