חגי סגל: "חלום חיי זה תקשורת מאוזנת ממש" - סרוגים

חגי סגל: "חלום חיי זה תקשורת מאוזנת ממש"

עורך מקור ראשון, חגי סגל, באולפן סרוגים שבכנס מקור ראשון, על הביקורת על התקשורת הימנית: "דה-לגיטימציה מקצועי", על יחס הציונות הדתית לנתניהו: "רבים חושבים שנעשה לו עוול"

עורך מקור ראשון מתייחס בראיון באולפן סרוגים למוסף שערך על ההיסטוריה בהטיית התקשורת ואומר: "כל מי שהאיר פנים לבגין בזמנו הפך להיות סוג של שופר".

על הביקורת נגד העיתונאות מהצד הימיני של המפה אומר סגל: "זה רצון לעשות דה-לגיטימציה מקצועי לאנשי ימין בתקשורת שאומרים להם 'אתם לא באמת עיתנואים, אתם משהו מסוג אחר'".

לדבריו, הדרך 'לרפא' את הביקורת היא בהבאת עוד עיתונאים מהימין: "הדמוגרפיה בסוף תלך לשם, חלום חיי זו תקשורת מאוזנת ממש".

סגל הוסיף על הדיון בציונות הדתית על התמיכה בבנימין נתניהו לאחר כתב האישום: "חלקים נרחבים מאוד בציונות הדתית חושבים שלנתניהו נעשה עוול, משוכנעים, שבסך הכך עשה מה שרבים וקודמים לפניו עשו, ולכן חלק גדול מהימין מתקומם נגד ההעמדה לדין של רה"מ בתיקים שעסוקים ביחסיו עם התקשורת"

לדבריו,"אם נלך לבחירות זה יהיה חלק גודל ממערכת השיקולים של הבוחר, וזה נכון. לי כואב הלב שבכלל הולכים לבחירות – אבל אם נגזר עלינו ללכת לבחירות זה טוב שהדבר הזה יהיה בראש סדר היום".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
שוק מסחרי
בולשביק | 08-12-2019 18:42
שוק חופשי. הקהל מצביע בשלט. 1% לערוץ 20. 20% לערוץ 12. תחרות זה מצויין מי שטוב מצליח להביא קהל. מי שמבריח קהל יכול לבוא בטענות רק לעצמו.
גם לך מיסטר סג'ל יש יד ברמיסת ביבי
עידו 2 | 09-12-2019 9:30
אם הימין ילך פייפן, לא תוכל לומר מיסטר סג''ל, ידי לא שפכה את הדם הזה. בערוץ הכנסת לא הגנת אף פעם על ראש הממשלה. אתה צבוע מדופלם. אבל אתה מוכרח לרקוד ''מה יפית'' אחרת תמות מרעב
2
עדיפה תקשורת בלי עיתונאים שהורשעו בפלילים
המחתרת היהודית | 08-12-2019 18:46
וישבו בכלא.
3
סגל חי בענני אדים עלובים
דניאל | 09-12-2019 8:17
ראשית, אתה מביא הביתה פרנסה מרווחי קאזינו- אין למקור ראשון זכות קיום עצמאית אלא מתרומות רווחי קאזינו, וגם זה יגמר . שנית, הבעיה אינה כתבי אישום אלא אפיוני אישיות פסיכוטיים שממש מנוגדים לתורת משה ולהנחיות חזל. תמיכה ביהודי שמתנהג כמו ביבי משולה לתמיכה בעובדי העגל המרקדים סביב דחליל מדומה. להיות מבטי בית כנסת ולתמוך בביבי - תרתי דסתרי. ראו ערך טאו ודרוקמן ש
4
שני ארגונים זרים מממנים את כל תקשורת הימין
רון | 09-12-2019 8:41
הקזינו של שלדון אדלסון וקרן תקווה שהוקמה על ידי ברנסטין מהמליארדים שגרף בעסקאות מפוקפקות בבורסה. מקור ראשון, ישראל היום, ערוץ 7, פורום קהלת, ארגון מידה, תכלת, מרכז שלם ... הכל נדחף על ידי שני ארגונים זרים שום דבר מזה לא שלנו הישראלים
תבדוק מי מממן את עיתון הארץ וכל ארגוני השמאל
מרא דאתרא | 11-12-2019 8:26
יהיו לך הפתעות.....
5
תמשיך לחלום - זה לא יקרה לעולם
מרא דאתרא | 11-12-2019 8:24
התקשורת בישראל היא חלק מהמפלגה. אתה ובעיקר הציבור הימני דתי חרדי צריכים להבין שיש להתנתק ממנה ולפתח תקשורת משלנו ורק כך יהיה איזון. אף גוף פוליטי כולל התקשורת לעולם לא יוותר מרצונו על כח אדיר בטח לא השמאל שאיננו מכבד את הדמוקרטיה וחופש הביטוי.