מירי רגב: לא ראוי לקיים את הבחירות בז' אדר - סרוגים

מירי רגב: לא ראוי לקיים את הבחירות בז' אדר

השרה רגב הודיעה על התנגדותה לקיום הבחירות בתאריך שנקבע, ז' אדר, בשל יום הזיכרון הממלכתי לחללי מערכות ישראל שמקום קבורתם לא נודע. רגב: "ביום הזה עלינו לזכור את חללינו שלא הובאו לקבורה"

מירי רגב: לא ראוי לקיים את הבחירות בז' אדר
  צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

השרה רגב אמרה היום (ראשון) כי אין זה ראוי לקיים את הבחירות ביום בו משפחות מציינות את יום הזיכרון הממלכתי לחללי מערכות ישראל שמקום קבורתם לא נודע. השרה שוחחה היום עם יו״ר ארגון יד לבנים, אלי בן שם, ואמרה לו כי היא פועלת לדחיית מועד הבחירות.

לדברי רגב ״אין זה ראוי לקיים את הבחירות ביום בו משפחות מציינות את יום הזיכרון הממלכתי לחללי מערכות ישראל שמקום קבורתם לא נודע".

עוד באותו נושא

ראשי הימין סיכמו על תאריך הבחירות|לו"ז פוליטי שבועי


5

רגב הוסיפה כי: "ביום החשוב הזה עלינו לזכור ולהזכיר את חללינו שלא הובאו לקבורה. בשם הממלכתיות ובשם המסר החשוב לפיו אנחנו לא שוכחים את יקירינו, אני קוראת לכל סיעות הכנסת לתמוך בדחיית מועד הבחירות ובכך למנוע פגיעה במשפחות השכולות.״

כזכור, ראש הממשלה נתניהו ערך אמש שיחת טלפון עם ראשי המפלגות בבלוק הימין הדתי, בה החליטו על לוח הזמנים הפוליטי עד לפיזור הכנסת ביום רביעי בחצות. בשיחה נקבע באופן סופי על הקדמת הבחירות בשבוע ל- 3.3.12, – ז׳ באדר תש"פ ואילו בקשת ראשי המפלגות החרדיות לדחות זאת לסוף החוד לא נענתה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
אפשר להקדים בשבוע.
מעולה | 08-12-2019 16:51
קדימה
2
ה"סרה"מירי רגב !!
אחד מהעם | 08-12-2019 18:25
חא,חא,חא עוד אחת שמקפדה לשמור על כל מה שחשוב לעם ישראל ,התנהלות משפילה לשחקנים ,לאמנים ותמכה העבריינים ונתינת פרסים למקורבים - נקווה שלאחר הבחירות לא נשמע ממנה יותר !!!
3
מירי רגב בושה
ארי | 08-12-2019 18:30
לא מפריע לה להשתתף בליכודיאדה באילת ביום הזיכרון (הבינלאומי) לשואה, אבל שזה מתאים פוליטית לפתוח פה על הבחירות זה בסדר. צבועה!
צודק במאה אחוז, בושההה
הדר | 09-12-2019 0:34
צודק במאה אחוז. בושה של שרה
4
נדחפת לכל חור
אבי | 09-12-2019 0:04
היי הלו...ניראה לך שהיו מקיימים את הבחירות ביום זה...
5
מעניין
עודד | 11-12-2019 19:18
לפזז בליכודיאדה באילת ביום השואה הבינלאומי לא היתה לגברת בעיה