חמאס: "ישראל ממשיכה בהסלמה ותישא בתוצאות" - סרוגים

חמאס: "ישראל ממשיכה בהסלמה ותישא בתוצאות"

לאחר גל התקיפות של חיל האוויר אתמול ברצועת עזה, ארגון חמאס מאשים את מדינת ישראל בהסלמה, ומאיים: "ההתעקשות של ישראל להמשיך להפציץ את ההתנגדות היא הסלמה מסוכנת"

חמאס: "ישראל ממשיכה בהסלמה ותישא בתוצאות"
  דדי פלד/ חדשות בטחון שדה

בארגון הטרור חמאס התייחסו היום (ראשון) לתקיפת חיל האוויר בעזה אמש בתגובה לירי הרקטות לעבר ישובי העוטף: "ההתעקשות של ישראל להמשיך את ההסלמה בעזה ולהפציץ את ההתנגדות היא הסלמה מסוכנת שלא יכולה להיות מובנת מאליה, ישראל צריכה לשאת בתוצאות".

עוד באותו נושא

תגובה לשיגורים: גל תקיפות של צה"ל בעזה


4

אלון דוידי, ראש עיריית שדרות, פנה הבוקר בחשבון הטוויטר שלו אל ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן בני גנץ בקריאה להקים ממשלת חירום בשל המצב: "רק מבצע נרחב בעזה יביא את השקט והביטחון לשדרות והעוטף. תתעשתו, תתאחדו ותקימו ממשלת חירום! חייהם של 80,000 תושבים שווים את המאמץ הזה מצדכם!"

כזכור, אתמול בערב זוהו שלושה שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל, כאשר לוחמי ההגנה האווירית יירטו את שלושת השיגורים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לאשה כבת 40 וילדה כבת 10 שנחבלו קל מאוד בגפיים (אם וביתה) ובגבר כבן 27 שנחבל גם הוא קל בזמן שעשו את דרכם למרחב המוגן. בנוסף טופלו ע"י צוותי מד"א עוד שני נפגעי חרדה.

בתגובה, מטוסי ומסוקי קרב של צה״ל תקפו מספר יעדי טרור, בהם מחנה צבאי של ארגון הטרור חמאס על כלל רכיביו: מחסנים, משרדים ועמדות שמירה. בנוסף, הושמדה עמדה צבאית של הכוח הימי של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר: "ארגון הטרור חמאס אחראי על הנעשה ברצועת עזה וממנה והוא יישא בהשלכות לפעולות כנגד אזרחי ישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו