3 רקטות שוגרו מעזה לעבר ישראל, כולן יורטו - סרוגים

3 רקטות שוגרו מעזה לעבר ישראל, כולן יורטו

אזעקת צבע אדום נשמעה ביישובי עוטף עזה, לאחר ששלוש רקטות שוגרו מרצועת עזה לעבר ישראל, כולן יורטו על ידי כיפת ברזל. 3 בני אדם נפצעו קל בדרכם למקלטים

3 רקטות שוגרו מעזה לעבר ישראל, כולן יורטו
  (צילום: עאבד ראהים חאטיב\פלאש 90)

שוב לא שקט בדרום: אזעקת צבע אדום נשמעו הערב (מוצ"ש) בשדרות וביישובי עוטף עזה. בתיעוד נראית רקטה אחת מעל העיר שדרות, ויורטה על ידי מערכת כיפת ברזל. עוד שתיים יורטו

מדובר צה"ל נמסר כי זוהו שלושה שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל, כאשר לוחמי ההגנה האווירית יירטו את שלוש השיגורים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לאשה כבת 40 וילדה כבת 10 שנחבלו קל מאוד בגפיים (אם וביתה) ובגבר כבן 27 שנחבל גם הוא קל בזמן שעשו את דרכם למרחב המוגן. בנוסף טופלו ע"י צוותי מד"א עוד שני נפגעי חרדה.

הירי הגיע במהלך אירועי הסיום של שבת ארגון בסניפי בני עקיבא ברחבי הארץ, כשהאירוע בשדרות הופסק בעקבות האזעקה. מדריכי האירוע הורו לחניכים "לשכב על הרצפה עם ידיים על הראש, ולא להילחץ".

יו"ר כחול לבן בני גנץ אמר בתגובה לירי כי "קיבלנו הערב עוד שלוש תזכורות מכיוון עזה לכך שאזרחי ישראל כולם, ותושבי הדרום, בפרט מצפים מאיתנו לעסוק בביטחונם. לא בספינים ולא ברכילות פוליטית. אנחנו נשנה את המציאות הביטחונית בדרום- נחזיר את ההרתעה שנתניהו מחק". גם ח"כ גדעון סער אמר כי "‏הירי מעזה הערב מעיד פעם נוספת על כשלון המדיניות מול עזה – גם התשה באמצעות ירי רקטות על ישובי הדרום וגם המשך ההתעצמות של החמאס והג׳יהאד האיסלמי. 'הסדרה' שתאפשר את המשך בנין הכוח של החמאס והג׳יהאד האיסלמי בעזה היא שגיאה אסטרטגית חמורה עליה תשלם ישראל בריבית בעתיד".

האזעקה מגיעה כחצי שעה לאחר שדובר הזרוע הצבאית של חמאס כתב בטוויטר כי "מה שקרה לאחרונה ועדיין קורה במסגד אל-אקצה – הפגיעות, ההתגרויות והצעדים החמורים נגד המתפללים וצוותי המסגד, מהווים הקדמה וסיבה לפיצוץ הבא בפני הכיבוש. זוהי הוספת שמן למדורה. האויב הציוני נושא באחריות המלאה להמשך הצעדים. הסבלנות שלנו על כך לא תימשך זמן רב". עם זאת, לא ברור האם יש קשר בין דבריו לבין הירי הנוכחי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אנחנו מחוייבים לרגיעה
ליאל | 07-12-2019 21:12
תפסיקו די
2
בנימין נתניהו זורק טילים על הדרום.
ליכוד | 07-12-2019 21:28
תפסיקו להצביע ליכוד אחינו בדרום. תצביעו רק לבן גביר ועוצמה יהודית
3
שה' ישמור אתכם יהודים אהובים!
מרא דאתרא | 07-12-2019 22:37
חזקו ואמצו לבבנו אתכם.