דרעי תוקף: "המצב פה לא נורמלי, הכל נקמנות" - סרוגים

דרעי תוקף: "המצב פה לא נורמלי, הכל נקמנות"

יו"ר ש"ס תקף את בכירי המערכת הפוליטית על מערכת הבחירות השלישית המסתמנת, וחשף כי נפגש עם נציגי כחול לבן במאמצי הרכבת הממשלה: "אין להם בעיה עם החרדים, רק עם נתניהו. המצב לא נורמלי, הכל נקמנות וחשבונות אישיים"

דרעי תוקף: "המצב פה לא נורמלי, הכל נקמנות"
  (צילום: יונתן זינדל\פלאש 90)

רגע לפני פיזור הכנסת והליכה למערכת בחירות שלישית, יו"ר ש"ס אריה דרעי תקף הערב (מוצ"ש) בחריפות את יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן. בראיון לחדשות 12 חשף כי

"מעולם לא היה כל כך קל להקים ממשלה כמו בסיבוב הזה. הכל היה על השולחן, היה את מתווה הנשיא, היה הכל ברור – אבל לצערי הרב יצאו הרבה שערות לבנות. אני הכי ותיק במערכת הפוליטית, ומעולם לא ראיתי מערכת בחירות כזאת, וזה מכה שכל ישראל מקבלת. זה עונש משמיים" תקף "המצב פה לא נורמלי. הכל נקמנות וחשבונות אישיים, שום דבר אחר לא עומד לפני אף אחד, כל אחד עושה חשבון של נקמה או מה יצא לי מזה. אין מפלגות, אין מסגרת תנועה. הכל אישי"

"ישבתי עם גנץ, אשכנזי ויעלון"

עוד חשף כי נפגש במסגרת מאמצי הקמת הממשלה עם נציגי כחול לבן. "אני ישבתי עם כולם שעות על גבי שעות. ישבתי עם גנץ, עם אשכנזי, עם בוגי יעלון, עם כל מי שיכול להניע את המערכת הפוליטית הזאת" אמר. "כולם מרשימים מאד – אלה רמטכ"לים שמסרו את נפשם למען המדינה, ואני לא מבין מה הולך. יש לכם מתווה שעוד חצי שנה גנץ ראש ממשלה, יש לכם הזדמנות לבנות גשר – והם לא עושים כלום! לכחול לבן אין בעיה עם החרדים, רק עם נתניהו ראשון ברוטציה. תצאו מזה כבר".

דרעי גם התייחס למשבר האמון בין נתניהו וגנץ: "אמרתי לכולם – אם גנץ ייתן תשובה חיובית, אני אתן את כל הערבויות שזה יתקיים, ואם זה לא יתקיים – אנחנו בש"ס נתמוך בגנץ" חשף. "יש דרכים לוודא שאם צד אחד לא מקיים את הדברים הצד השני לא ייפגע. או שגנץ יקבל החלטה לבוא למתווה, חצי שנה עם נבצרות, או יש דרך אחרת – ללכת לבחירה ישירה. אם כבר נגזר עלינו ללכת לבחירות – תוך 30 יום תהיה הכרעה ברורה וישר נלך להרכבת ממשלה. שהציבור יכריע מי ראשון ומי שני".

עוד באותו נושא

קרב דרעי ליברמן: "עולי חבר העמים לא עובדים ולא משלמים מיסים"


25

"אמרתי בכוונה את הדברים על עולי חבר העמים"

כשנשאל על היחסים בינו לבין ליברמן, דרעי אמר כי "לפני חצי שנה זה היה על חוק הגיוס ככתבו וכלשונו, ואחרי הבחירות כבר היו 5-6 תנאים נוספים. אני שומע על כך שליברמן מוכן להתפשר, ואני מאד אשמח אם יתפשר, אבל בנוסף לתיק הביטחון והקליטה הוא רוצה גם את תיק הפנים ווועדת הכספים".

צריך לבדוק למה מ-2015 אביגדור ליברמן עשה הכל להפיל את ממשלת הימין, וגם לשאול אותו אחר כך מה קרה כשנכנס לממשלה שקילל, ואז התפטר יום אחרי שמשה ליאון נבחר לראשות עיריית ירושלים" הוסיף לתקוף. עוד הבהיר כי "לא קרה שום דבר אישי בינינו. כולנו ידענו שהוא מייצג ציבור, אבל ידענו למצוא חיבור ואת המכנה המשותף כדי לעבוד ביחד. מאז הבחירות של אפריל הוא בהסתה נוראה נגדנו והופך אותנו לשק החבטות של הציבור".

דרעי גם התייחס לאמירותיו הקשות נגד ציבור הפנסיונרים ועולי חבר העמים בשבוע שעבר, ואמר ש"עשיתי את זה בכוונה כדי שגם לציבור של ישראל ביתנו יכאב קצת. אני לא מתנגד שיקבלו עזרה פנסיונית, אבל אמרתי רק את האמת – שהם לא עובדים ולא משלמים מסים – כדי שהם יבינו את הכאב ושיקשיבו לעצמם. אני מודה שזו הייתה אמירה קשה, אבל היא נועדה לזעזע את המערכת ולהגיד להם: תפסיקו להסית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
18 תגובות - 11 דיונים מיין לפי
1
כיפה סרוגה מטמאים את עם ישראל בשחיתות ושפלות
מתנחל אבל ישר. | 07-12-2019 21:04
מטמאים מטמאים מטמאים מטמאים מטמאים מטמאים מטמאים מטמאים מטמאים מטמאים ומשחיתים את העם היהודי בשפלות ובסחי של שוחד מרמה והפרת אמונים בחסות מתנחלים.
2
לא עובדים ולא משלמים מיסים
דרעי | 07-12-2019 21:25
דרעי, בדיחה טובה
קיבוצים
הדג | 08-12-2019 5:52
טוב שתדע, שכל הקיבוצים לא משלמים מיסים.
3
צודק אריה הפעם בכל מילה
עמיר | 07-12-2019 22:09
ליברמן אין לי מושג מה קרה לו
4
השתקם יפה מאז הכלא. כנראה יחזור לשם.
שרון | 07-12-2019 22:31
בושה שאדם כזה בקבינט.
דרעי, שילם את חובו לחברה, הכתם הוסר
אביגדור | 07-12-2019 23:17
הבעיה היא איתך, שאתה גזען, ואתה אדם רע מטבעך. קודם, חפש עבריינים חופשיים, שעדיין לא שילמו את חובם לחברה. אתה כנראה אוהב לשנוא, תבדוק למה....
הוא זכאי. הואשם על 4 סעיפים טיפשיים שזכה מ3 ב
יעלוש | 07-12-2019 23:08
העצימו אותם ומתוכם זוכה בהמשך משלוש מהם. וגם הרביעי היה טיפשי. לך תקרא קצת... לפני ההנפצות.. אתם אכולי תקשורת ומאמינים שההחרדים מושחתים.. מעניין ששום שמאלן לא קיבל תפירה כמו שבימין ואצל החרדים מקבלים תפירות תיקים על שטויות.. מחרטטים הפרת אמונים ,שוחד... . לשמאלנים מוותרים ומחליקים על כל דבר על בסיס קבוע. תפסיקו להאמין לתשקורת.... תהיו ביקורתיים קצת. שטופי מוח כולכם!!!!! תקראו תחקרו לא כל מה שאומרים לכם זה אמת. תקלטו!!! נאיביות לשמה!!!
5
ירושלים
ברברמן | 07-12-2019 22:40
דרעי צודק.. חכם!
6
תגובה מספר 1 פסיכופט
יק | 08-12-2019 1:25
אולי תצא לנו מהחיים מבינים שזאת ההברקה היחידה שלך בחיים.לא מבין למה המערכת נותנת לך במה חוזרת
למה ? הוא צודק. שוחד זה איכס'. מרמה זה איכס'
טוביה | 08-12-2019 9:15
זה לא מתאים לעם שאמור להיות אור לגויים...
7
דרעי מתבלבל
אני | 08-12-2019 5:13
כחול לבן אינה מוכנה לשבת תחת ראש ממשלה נאשם בפלילים. אין פה נקמנות, כדברי דרעי, אלא מוסריות וערכיות! חבל שהמפלגות הדתיות והחרדיות אינן מבינות את השפה הזו...
הוא מואשם בפלילים על דברים שלפיד וגנץ
ר. | 08-12-2019 7:14
בעצמם מלוכלכים בהם פי אלף, אבל אותם אף אחד לא חיפש. סיקור אוהד - לפיד אלוף במפגשים עם עיתונאים ועסקים מעין אלו. שוחד - ואיך נקרא למשכורות חינם שגנץ קיבל מחברת הי טק בתחום deep learning ו-big data, תחומים שהוא בכלל לא עסק בהם אי פעם? וכל זה במימון אוליגרך רוסי חבר של פוטין? אבל אותם אף אחד לא חוקר. כך שמשהו פה מלוכלך. האם מי שאמור להיות נאשם בפלילים אבל מאתרגים אותו, ראוי שיפסול את מי שנאשם בפלילים רק בגלל שחיפשו אותו בנרות????
קשקוש
הדג | 08-12-2019 5:53
חצי מהמדינה ואף יותר מעוניינת שזה כן יהיה ראש ממשלה, אז אל תקשקש. זו רק סיבה ותירוץ של שחור לבן בכדי לא להתקדם בחיים.
8
אריה דרעי
אלירז | 08-12-2019 6:52
אריה דרעי...אתה אומר שהכול נקמנות . ונואם בשביל לקבל עוד מנדטים. תפרק את הגוש . כאלו אתם תאומים סיימים כול כך חשוב לך תשלח את ביבי למשא ומתן. רק הליכוד בלי הגוש. ביבי נעל אותכם בכוונה. כדי ללכת פעם שלישית לבחירות . למה כחול לבן באה בלי גוש העבודה מרץ וכו'. אתה כול כך נקי כפיים תפרקו את הגוש. סתם לנאום. לא מאמינים לך. תעשה מעשה.
סמאלנים מטורללים רדו לנו מהקו.
נחמה | 08-12-2019 16:40
כל התשקורת הישראלית עומדת לרשותכם ,אל תטנפו לנו את אתר סרוגים.הסרחון שלכם נוטף מבין השורות.
9
דברת דרעי
יפה | 08-12-2019 6:57
קול אחד שפוי. סוף סוף נשמע
10
מתאים
אזרח | 09-12-2019 2:30
אם החרדים ברובם לא עושים צבא . למה הם משתלטים על הצבא . בכל פינה ..זה כמו טפילים שרוצים רק את שלהם בלבד ולהתרבות
11
דרעי
עמי | 09-12-2019 6:08
ומה עם החתרנות שלך על ישי לוי