נחשף: זהו השם לשבט החדש בבני עקיבא - סרוגים

נחשף: זהו השם לשבט החדש בבני עקיבא

באירוע השיא של שבת ארגון, הוכרז כי השם של השבט החדש הוא "סיני". השם נבחר במסגרת נושא חודש ארגון "מצווה ועושה", ומדגיש את החיבור להר סיני ששם ניתנה התורה

נחשף: זהו השם לשבט החדש בבני עקיבא
  (צילום: יונתן זינדל\פלאש 90)

"ואתם שבט הרא"ה, לא הרא"ה ייקרא שמכם כי אם… סיני יקרא שמכם" – זהו המשפט שייאמר הערב (מוצ"ש) בתום שבת ארגו לחניכים בכ-400 סניפי בני עקיבא ברחבי הארץ. במהלך הערב ייערך אירוע השיא של חודש הארגון של בני עקיבא, ב'שבת ארגון' – השבת מיוחדת שתלווה בפעילויות לחניכים לחבריא ב' ולבוגרים.

כאמור, לסרוגים נודע כי השם לשבט בבני עקיבא הוא "סיני", כשהשם נבחר כחלק מהנושא של החודש "מצווה ועושה", ומדגיש את החיבור להר סיני ששם ניתנה התורה. ההחלטה התקבלה בתחילת השבוע שעבר, בתום דיון והצבעה צמודה במליאת ההנהלה הארצית שהתכנסה בבית שמש.

ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך את חניכי התנועה לכבוד הרגע. "אני יודע שאתם פועלים ברוח הרב קוק, רוח שמוכרת לי משום שסבי והוא היה חברים קרובים מאוד והרב קוק הספיד גם את סבי" אמר בדבריו. "זו אותה הרוח ואותה המחויבות לנצח ישראל. אני מאחל לכם שתמשיכו לעשות כל מה שצריך לעשות כדי לקדם את נצח ישראל – עם ישראל בארץ ישראל ובמדינת ישראל".

עוד באותו נושא

ערב שבת ארגון | צפו: הח"כים הרימו לבני עקיבא

גם מזכ"ל בני עקיבא בירך את החניכים. "בחירת השם סיני היתה הטבעית ביותר ביחס לכך- בסיני- נכרתה הברית העמוקה בין עם ישראל לאלוקיו, ובסיני  אמרנו נעשה ונשמע וקיבלנו את המחויבות לדרך של חיי עשייה ואמונה. מסיני יצאה הקריאה במסע הארוך שלנו למפגש עם התורה בכל מרחבי החיים ובסיני גילינו כי כוחנו טמון בענווה ובפשטות" אמר. "בימים אלו נשמעים קולות של מחלוקת נוקבת בעם ישראל וברגע מיוחד זה אנו מבקשים לזכור את עוצמת המעמד בסיני בו חנה כל עם ישראל יחדיו: כל הגוונים וכלל הסגנונות עמדו כאיש אחד בלב אחד. לאור שמכם חברי שבט סיני אנו קוראים דווקא בימים אלו להוסיף ולבקש את האחדות והאחווה בין כל חלקי עמנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
אתם חצופים שפרסמתם לפני הזמן
חניך | 07-12-2019 19:59
אתר חצוף
כיפה סרוגה מטמאים את עם ישראל בשחיתות ושפלות
מתנחל אבל ישר. | 07-12-2019 21:06
מטמאים מטמאים מטמאים מטמאים מטמאים מטמאים וחצופים שמטנפים את עם הקודש בשפלות ובסחי של שוחד מרמה והפרת אמונים בחסות מתנחלים.