מבזקים

איראן לאו"ם: "נמשיך את תכנית הטילים הבליסטיים"

האיום האיראני נמשך: שגריר איראן באו"ם מאג'ד רוואנצ'י העביר הערב (חמישי) מכתב למועצת האו"ם, בו הבהיר כי טהרן מתכוונת להמשיך בפיתוח תכנית הטילים הגרעיניים שלה. בעקבות המכתב, שגרירי בריטניה, גרמניה וצרפת באו"ם קראו למזכ"ל אנטוניו גוטרש לדון בחוסר העקביות של איראן בהקשר של תוכנית הגרעין, כשלטענתם איראן פועלת בניגוד לקביעות מועצת הביטחון בעניין.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות