אופיר סופר ויהודה ולד מקדמים: קריאה לאחדות מצד הרבנים

אופיר סופר ויהודה ולד מקדמים: קריאה לאחדות מצד הרבנים

במהלך ביקור בשומרון של ח''כ אופיר סופר ביחד עם מנכ''ל האיחוד הלאומי, יהודה ולד הם נועדו עם רבנים ודמויות פוליטיות במטרה ליצור קריאה רבנית לאחדות. סופר: "לחדול מלדקדק דיקדוקים"

author-image
באיחוד הלאומי מקדמים: קריאה לאחדות מצד רבנים
  סופר עם הרב דודקביץ', יצהר

בכדי לקדם את האחדות בציונות הדתית, יו"ר סיעת הבית היהודי-האיחוד הלאומי, ח"כ אופיר סופר ביחד עם מנכ"ל מפלגת האיחוד הלאומי, יהודה ולד ביקרו היום (חמישי) בשומרון ונועדו עם רבנים ודמויות פוליטיות.

הנשיים התחילו בפגישה עם רבה של יצהר, הרב דודי דודקביץ' ולאחר מכן נפגשו עם הרב אליקים לבנון, רב השומרון וראש ישיבת אלון מורה ועם מנכ"ל מוסדות אלון מורה אליסף פרשן, כשהמטרה היא ליצור קריאה של הרבנים למען אחדות השורות.

סופר אף סייר ועקב מקרוב אחר בניית מתחם הקבע של הישיבה התיכונית חיצים שבניהולו של יהושע שרמן,שגם מנהל השטח של האיחוד הלאומי בבחירות.

נוף השומרון

לחדול מלדקדק דיקדוקים

לדברי סופר "צריכה להיות מפלגה אחת עם מנגנון אחד. פריימריז הוא הדבר הנכון, השאלה היא האם יש זמן לעשות זאת בזמן קצר. כולנו קרובים אידאולוגית וגם למדנו על בשרנו שצריך לחדול מלדקדק דיקדוקים בכל דבר קטן."

עוד קודם העביר סופר בישיבה התיכונית באלון מורה שיחה לתלמידים עם סיפורו הצבאי שהתרחש בשכם הסמוכה. ראש הישיבה התיכונית הרב אריאל שיוביץ בירך את סופר שיצליח ליצור אחדות, ואמר ש"ממנו ניתן ללמוד – הנהגה מהי". כזכור, סופר קיבל צל"ש מאלוף הפיקוד על תפקודו באירועי קבר יוסף בשנת 1996 שמה איבד את חבריו ופקודיו.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
מדוע קריאה לאחדות צריכה להגיע ממי שנמצא בקצה?
מספיק ודי | 05-12-2019 21:19
לא רוצים אחדות. רוצים ימין.
2
האיחוד הלאומי לא שווה רבע מנדט
עקיבא | 05-12-2019 22:56
ומתנהג כאילו הוא רוב הציבור מאיפה הגאווה והיהירות הזו באה להם? חבל שבמשפחת סמוטריץ לא מלמדים קצת צניעות
3
אלו אותם רבנים שתומכים בנאשם
שאלה | 06-12-2019 10:51
ראש הממשלה נתניהו?
4
סמוטריץ שולח את סופר לדאוג שהפעם יהיו200 רבני
אליקו | 06-12-2019 11:23
סמוטריץ משתמש ברבנים לצורכי עצמו והם עוד מאמינים שיש בו קורטוב של אמינות הם לא מבינים שהוא עובד רק בשביל עצמו כבודו ושחצנותו שלא יודעת שובע
5
זאת השעה להפטר מהפרזיטים!
בושה | 07-12-2019 16:58
האיחוד הלאומי מפלגה קקיונית וסחטנית בלי מצביעים שנדבקת כמו עלוקה לבית היהודי. רוצים איחוד? בואו להתמודד בפריימריז, ואם תבחרו, תהיו ברשימה. חבורת אפסים.
6
באיחוד הלאומי מחפשים מפלגה להתעלק עליה
זלמן רוזנטל | 07-12-2019 17:55
הם יודעים שהם לא שווים כלום לכן סמוטריץ הממזר שולח את אנשיו להעמיד פנים שהאחדות חשובה להם הרי אם היה להם 5 מנדטים הם לא היו מתאחדים עם אף אחד זה דוגמא לחינוך האחדות של מוסדות 7 שם כל האידאליים כשרים אך ורק אם הם מקדמים את האינטרסים האישיים שלהם האחדות היא מהם והלאה
7
אין אחדות עם סוחרי ארץ ישראל - גבעת האולפנה
120 מיליון שקל לפינ | 07-12-2019 18:15
אסור להתאחד עם אילו שבגדו בארץ ישראל וסחרו בה . קבלת 120 מיליון שקל מהממשלה לפינוי מרצון מגבעת האולפנה וסילוק ומכות לנערי הגבעות שהתבקשו על ידי הרב זלמן מלמד למסור את הנפש ולהגיע לגבעת האולפנה ,בזמן שסגר דיל לקבלת כספים לתמורה מפינוי מרצון. ארץ ישראל לא סוחררים באף מקרה !!
8
שסמוטריץ טינף פיו בארסיות ושנאה לעוצמה יהודית
בני דרמר | 07-12-2019 22:25
הם לא הלכו לרבנים. שסמוטריץ גרם לשינאת חינם כל הרבנים שתקו והיו אפילו כאלה מערוץ 7 שרק ליבו את השינאה . עכשיו שהם מבינים שהם בדרך לעוף מהכנסת פתאום האחדות חשובה לסמוטריץ . אדם דוחה רודף כבוד ומגעיל זה סמוטריץ