ערב שבת ארגון | צפו: הח"כים הרימו לבני עקיבא - סרוגים

ערב שבת ארגון | צפו: הח"כים הרימו לבני עקיבא

הח"כים מוטי יוגב ואופיר סופר בשירת המנון בני עקיבא. יחד עם מזכ"ל התנועה יאיר שחל ונציגים בצפון של תנועת הנוער והמפלגות, לקראת שבת ארגון

author-image
ערב שבת ארגון | צפו: הח"כים הרימו לבני עקיבא

ח"כ אופיר סופר, יו"ר סיעת הבית היהודי-האיחוד הלאומי בשיתוף עם ח"כ מוטי יוגב כינסו הערב את הנהלת מחוז צפון של בני עקיבא ואת נציגי המוניציפליים הצפוניים של המפלגה לישיבת עבודה.

מטרת הכינוס שבו נכח גם מזכ"ל בני עקיבא יאיר שחל, היתה להעמיק את שיתוף הפעולה בין תנועת הנוער הדתית לאומית לבין נציגי הציונות הדתית בכנסת.

כזכור,  לפני כשבועיים יזם ח"כ אופיר סופר ישיבת סיעה בהשתתפות חברי הנהלת התנועה שבה הוחלט לגבש תוכנית עבודה בין הסיעה לבין בני עקיבא.

ח"כ אופיר סופר, יו"ר הסיעה: "אני רואה ערך רב בפעילות בני עקיבא ויצירת הזהות והשייכות. ברוח הדברים האלו יזמתי לפני כשבועיים דיון בסיעה על שיתופי פעולה עם בני עקיבא ואף ביקרתי במספר סניפים. בעיני יש חשיבות רבה בקשר הרציף בין הנציגים המוניציפליים של המפלגה לבין הסניפים והמחוזות על מנת להדק את הקשר בין הצדדים. ברצוני לגבש תוכנית עבודה משותפת בין סיעת הבית היהודי-האיחוד הלאומי לתנועת בני עקיבא ואף להגביר את הפעילות."

ח"כ מוטי יוגב, מזכ"ל בני עקיבא בעבר:"ערב שבת הארגון שמחתי לפגוש במזכ"ל בני עקיבא, ברכז מחוז צפון וצוותו שיזמו פגישה עם נציגינו שבערים, על משימות בני עקיבא במחוז הצפון. בני עקיבא תנועה של עם, שחניכיה ובוגריה נרתמים לכל משימה לאומית וחברתית שנדרשת. כדי להגביר את כוחה של האידאה הציונית דתית, עלינו לחזק את שיתוף הפעולה בין התנועה הפוליטית של הציונות הדתית לתנועת הנוער של הציונות הדתית והערב עשינו צעד נוסף בכך."

יאיר שחל, מזכ"ל בני עקיבא: "חודש אירגון הוא חגה של הציונות הדתית כולה יש לנו חובה כולנו ביחד חברי הסניפים ונבחרי הציבור היקרים שלנו לפעול בכל הכח יחדיו לחיזוק דרכה של הציונות הדתית לחיזוק דרכה של תנועת בני עקיבא."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בני עקיבא
ליאון | 04-12-2019 23:25
קדימה בני עקיבא הידד במעלה השם עמכם
2
אבישי הרץ הרכז הכי תותח שיש לבני עקיבא
חג'דומט | 05-12-2019 11:49
מעריצים