חומש ללא מילים: "עוד השפעה של קמפיין ההדתה" - סרוגים

חומש ללא מילים: "עוד השפעה של קמפיין ההדתה"

תלמידי בית ספר ממלכתי בתל אביב הגיעו ל'טקס קבלת ספר תורה', וקיבלו ספר עם דפים ללא תוכן. בנוסף התברר כי אין מערכי שיעור בנושא. רוני ססובר: "עוד אחת מההשפעות של קמפיין ההדתה"

author-image
חומש ללא מילים: "עוד השפעה של קמפיין ההדתה"
  אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: יוסי זליגר/ פלאש 90)

רוני ססובר, מועמדת הימין החדש לכנסת ותושבת צפון תל אביב, הגיעה היום (רביעי) לטקס קבלת ספר תורה בבית הספר של של בתה בעיר מגוריה, אך לתדהמתה הספר אותו קיבלו התלמידים היה ריק.

ססובר כתבה בחשבון הפייסבוק שלה: "פתחתי את ספר הספרים העטוף ולתדהמתי כל דפיו היו חלקים וצחורים, נטולי מלל, או תוכן כלשהו! לא בריאת העולם, לא אברהם אבינו, לא יציאת מצרים… נאדא, כלום!"

"הכל היה כל כך הזוי" ה'חומש' שניתן לילדי בית הספר (מתוך הפייסבוק של רוני ססובר)

ססובר ניגשה למחנכת בשאלה לפשר הדבר ולתדהמתה הובהר לה כי בנוסף לכך שהתלמידים לא מקבלים ספרים עם כיתוב, אלא גם שלטענת המחנכות הן לא קיבלו מערכי שיעור בנושא ונאלצות לאלתר שיעורים כראות עיניהן תוך היעזרות באתר 929.

ססובר מסרה לסרוגים: "הכל היה כל כך הזוי. במקום תנ"ך, הביאו לילדים חוברת ריקה. לדעתי מדובר פה בעוד אחת מההשפעות של קמפיין ההדתה, אולי הורים הצליחו לשכנע לא לתת ספרי קודש. הילדים לומדים תורה שעתיים בשבוע, אבל בלי ספר וללא מערך שיעור, אנחנו תלויים לחלוטין בחסדה של המורה שתקשר את ילדינו אל מסורת האבות".

עד כה לא התקבלה תגובה ממשרד החינוך.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
העגלה הריקה
רחל | 04-12-2019 19:28
כמה עצוב שהורים מאפשרים למערכת החינוך לגזול מילדיהם חינוך יהודי
2
כפייה דתית
עמית | 06-12-2019 15:53
אין שום הדתה או כפייה. יש הקצנה חילונית שמנסה להשמיד את הסטאטוס קוו שקיים כבר שנים לכן כל פסוק שמופיע ליד חילוני זוכה לתגובה הדתה הדתה ומגיעים לאבסורדים כמו הכתבה הזאת