שרים ובוכים: האח ביקש ללוות את תמר ז"ל בשירה - סרוגים

שרים ובוכים: האח ביקש ללוות את תמר ז"ל בשירה

במהלך ההספד שנשא אבינועם פינגשטיין, אחיה של תמר ז"ל בשעה שליוו אותה למנוחת עולמים, הוא ביקש מהקהל להצטרף לשירת "תתן אחרית לעמך", שיר אותו למדה בערב יום כיפור האחרון

author-image
שרים ובוכים: האח ביקש ללוות את תמר ז"ל בשירה
  (צילום: פלאש 90)

במהלך ההספד שנשא אבינועם פינגשטיין, אחיה של תמר ז"ל בשעה שליוו אותה למנוחת עולמים, הוא ביקש מהקהל להצטרף לשירת "תתן אחרית לעמך", שיר אותו למדה בערב יום כיפור האחרון.

"לפני יום כיפור הכרתי לך את השיר 'תתן אחרית לעמך'", סיפר פניגשטיין האח כשהוא נחנק מדמעות. לקחתי אותך למכינה, וכל כך התלהבת מהשיר הזה. תהיה נשמתך צרורה בצרור החיים, אחותי האהובה".

על האחות העיד כי יש לה "תכונות האופי הבולטות- מנהיגות, ייחודיות, כריזמה, מקרינה עוצמה, חוזק וביטחון עצמי. דומיננטית, בעלת נחישות, אמביציה ומוטיבציות. כמה קשה תמיד המשכת. היית בעלת אומץ לב ושכל בריא". האו הוסיף כי היא "תמיד הייתה המנהיגה, יוזמת, יסודית ויצירתית – ותמיד רצית למצוינות, תמיד עם חברים. ליבה היה רחב, ידע ומסוגל לראות את האדם באשר הוא אדם. יחד עם זאת תמיד היית עקשנית, רצית להצליח ולא להיות מאחורה אלא מקדימה גם כשהיה קשה".

אביה משה ספד לה בדמעות: "היא תמיד הייתה שמחה, התגברה על קשיים ונלחמה בכל כוחה לסיים את לימודיה. היה לה כוח רצון מטורף, היא כל כך שמחה כשהתקבלה לשירות הלאומי, כשכל המטופלות במחלקה רצו אותה. אני מבקש את מה שתמר הייתה רוצה – שהאהבה תנצח, תאהבו אחד את השני".

עוד באותו נושא

"הייתה פרח": מאות מלווים למנוחות את תמר פניגשטיין ז"ל

תמר היא כל כך מלכה

בהמשך תיארה אותה האחות רעות כשהיא מתייפחת בבכי. "תמר היא כל כך מלכה, שהיא רצתה לשמור על כולנו – אבא, אמא, אחים, סבא וסבתא שאהבו אותה כל כך. כל כך אהבת להיות בשמחה ולשמוח עם כולם. לא אהבת את המסגרת, אהבת את החיים. כל כך פרחת, כל הזמן רצית שכולם יהיו בסדר, כל מי ששמע אמר לי כמה אהבה ושמחה היה לך. תמיד צוחקים איתה: מישהו נפל? צוחקים. ערב שבת? צוחקים. מתי שחיים בא – יהיה צחוקים. רצית לראות שכולם בסדר.

מלווים בדרכה האחרונה

תשמרי על כולנו מלמעלה, אני בטוחה שתעשי זאת מעולה. איך היית גיבורה- כל מכשול שהיה גבוה ולא יכלת לעבור, היית מוצאת דרך מסביב לעקוף אותו, גם לבד וגם עם אנשים. תשמרי עלינו מלמעלה, ותמסרי ד"ש לסבתא בת שבע והשאר. אני אוהבת אותך כל כך".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
תנוחמו מן השמיים
ליאורה | 06-12-2019 6:38
מסכנה
2
תמר .זזל
שרה רבקה ל | 10-12-2019 17:39
אנו כואבים עם המשפחה .ילדה של ישראל היפה .של נתינה . תתן אחרית לעמך . ז ה מה שביקשה . הגיע זמן הגאולה . תהא נשמת צרורה בצרור החיים. וניקח החלטות טובות .לעילוי נשמתה
3
תמר ז ל
שרה רבקה | 10-12-2019 17:41
אנחנו משתתפים בצער המשפחה .ילדה מיוחדת .מלח הארץ היפה . ממנה נלמד ונעשה לעילוי נשמתה . בקשה מהשם. תתן אחרית לעמך.בקשה גאולה . אמן כן י הי רצון