אמה של נעמה יששכר פונה לפוטין: "החזר את בתי" - סרוגים

אמה של נעמה יששכר פונה לפוטין: "החזר את בתי"

אמה של נעמה יששכר פנתה בסרטון לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין, כשקראה לו לשחרר את בתה ואמרה ברוסית: "אדוני הנשיא, בבקשה תחזיר את נעמה הביתה". עוד קראה לציבור לצלם בעצמם פניות לפוטין

אמה של נעמה יששכר פונה לפוטין: "החזר את בתי"
  נעמה יששכר ואמה (צילום: באדיבות המשפחה)

נמשכים המאמצים להחזרתה של נעמה יששכר: אמה יפה פרסמה היום (רביעי) סרטון ברשתות החברתיות בו היא פונה לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין ומבקשת ממנו לשחרר את בתה בהקדם האפשרי.

https://twitter.com/WeWantNaama/status/1202156076650680320

"אני יפה יששכר, אמא של נעמה שיושבת בכלא 8 חודשים. הגורל של נעמה מצוי בידיך, הנשיא פוטין" אמרה בתחילת הסרטון. בהמשך עברה לדבר ברוסית: "אני פונה אליך בשפתך: אדוני הנשיא, בבקשה תחזיר את נעמה הביתה".

בתום הסרטון ביקשה מהציבור להצטרף למאבק המשפחה, ולצלם את עצמם חוזרים על המשפט שאמרה ברוסית: "גספטין פרזידנט, פז'לסטה ורניטי נעמו דומוי". יפה ביקשה להעלות את הסרטונים לרשתות החברתיות בהאשטג "#WeWantNaama" ("אנחנו רוצים את נעמה") כדי להעלות את המודעות ברוסיה לנושא וליצור פנייה קולקטיבית לפוטין.

עוד באותו נושא

"היא נסערת": נעמה יששכר ואימה נפגשו בכלא הרוסי

כזכור, יששכר כלואה ברוסיה מזה שמונה חודשים, לאחר שנתפסה באפריל ונגזרו עליה 7.5 שנות מאסר בגין החזקת גרמים בודדים של קנאביס. יצויין כי מדובר בעונש חמור ביותר, בייחוד לאור העובדה, כי יששכר לא ביקשה להיכנס לרוסיה, אלא רק שהתה במוסקבה במסגרת טיסת המשך (קונקשיין) בין ישראל ובין המזרח. בישראל אמרו כי מדובר בעונש בלתי מידתי, כשלדבריהם רוסיה מבקשת להשתמש ביששכר כקלף מיקוח כדי לשחרר האקר רוסי הכלוא בישראל שהוסגר לידי ארה"ב.

אמה של יששכר הגיעה לבקרה באוקטובר האחרון, אך סורבה להיכנס לתוך בית הכלא בנימוק כי את מכסת הביקורים השבועית שלה סיימה בביקור של קונסולית ישראל במוסקבה. כל הנסיונות מצד עורכי הדין ומצד המשפחה עלו בתוהו, והיא נאלצה לשוב על עקבותיה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
יוזמה יפה, אבל
יצחק | 04-12-2019 17:29
יש לי ספק שזה תורם למשהו. נראה לי שפוטין מבין רק שתי שפות. שפת הכסף וטובות הנאה, ומכבד גם את הכוח. אנחנו בשבילו סתם איזה מין ג'וקים. והממשלה שלנו צריכה לדבר על כך בקול ברור.
2
שוחד במערכת הביוחון גזר דין מוות
אלכס לוין | 06-12-2019 7:27
גזר דין מוות לכל מי שיורשע בקבלת שוחד בפרשיה הזאת כולל חילטת כל רכוש המשפחה ללא יוצא מן הכלל. רק כך נעצור תופעות כגון אלו.