בשל נסיעת נתניהו: נדחה הדיון על ביטול הפריימריז בליכוד

בשל נסיעת נתניהו: נדחה הדיון על ביטול הפריימריז בליכוד

בעקבות נסיעתו של ראש הממשלה נתניהו לליסבון, ישיבת מרכז הליכוד נדחתה ממחר ליום ראשון הקרוב. בפגישה חברי המרכז אמורים להצביע על ביטול הפריימריז לרשימת המפלגה

author-image
בשל נסיעת נתניהו: נדחה הדיון על ביטול הפריימריז בליכוד
  (צילום: גילי יערי\פלאש 90)

ישיבת מרכז הליכוד שהייתה אמורה להיערך מחר (חמישי) נדחתה ליום ראשון הקרוב בשעה 18:00, זאת עקב נסיעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לביקור מדיני בליסבון שבו ייפגש עם מזכיר המדינה האמריקני מייק פומפאו. בישיבה חברי המרכז יצביעו על ביטול הפריימריז לרשימת המפלגה במקרה של בחירות נוספות.

עוד באותו נושא

יוסי דגן: "גדעון סער ראוי, חייבים פריימריז בליכוד"


36

כזכור, כינוס המרכז נערך על רקע המתיחות בליכוד סביב קיום פריימריז לראשות המפלגה, זאת לאחר שח"כ גדעון סער ביקש מיו"ר המרכז חיים כץ לקבוע פריימריז בזק לראשות הליכוד עוד לפני פיזור הכנסת. סער הדגיש בפנייתו כי "בכוחו של מהלך זה למנוע התדרדרות המדינה לבחירות שלישיות מיותרות, אותן הגדיר ראש הממשלה בנימין נתניהו רק לפני ימים ספורים כ'טירוף מערכות'". עוד הוסיף כי מאחר שניתן להקים ממשלה עוד בכנסת הנוכחית, יש לפעול לסיום המשבר הפוליטי במדינה הנמשך כבר כשנה.

בעקבות פנייתו של סער, כץ נפגש עם ראש הממשלה וסיכם על קיום פריימריז לראשות הרשימה, אך רק ככל הנראה ב-6 השבועות הקרובים ובכל מקרה בתחילתם של ימי הבחירות לכנסת ה- 23. השניים החליטו לסרב להקדמת הבחירות המוקדמות לראשות הליכוד בתוך מסגרת "21 הימים", בהם עוד אפשר להרכיב קואליציה יציבה, אלא לקיימם מייד לאחר מכן במטרה להפיג את האיום על נתניהו ולבצר את מעמדו כיושב ראש.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
רק ביבי. אחריו ניר ברקת/כץ/אדלשטיין/ארדן/גלנט
מהעם | 04-12-2019 12:26
טוב עשו שקצת עצרו את הפעילות הדורסנית של גדעון סער המתואם עם השמאל להחלשת ולפסילת ביבי. מאמצי הקמת הממשלה צריכים להיעשות עד ההכרזה על בחירות אם יוכרזו מבלי לבזבז זמן על ההתנהלות המטרידה של סער העסקן בשרות השמאל
2
לא לתת במה לזה שמפריע לביבי לעבוד
כן | 04-12-2019 13:36
הליכוד צריך להציג חזית אחידה עם ביבי שנבחר בקלפי עי מיליונים ולא לתת לחתרן ולממורמרים שנגררים אחריו לשרת את האינטרסים של לפיד גנץ והפרקליטות להדיח את מנהיג הימין הנבחר. לא נלך עם מי שפועל ללא הרף להחליש ולפסול את ביבי שמיליונים הצביעו בקלפי לליכוד בראשותו ולא ברשות הנוכל שתיכנן לגנוב את הקולות של ביבי. לו ולנגררים אחריו יש חלק בהחלשת הליכוד במומ.