"אני נפרד ממך בכאב ודמעות": אייל גולן נפרד מהקלידן יוסי יוסף

"אני נפרד ממך בכאב ודמעות": אייל גולן נפרד מהקלידן יוסי יוסף

הזמר אייל גולן נפרד הבוקר (ד') בכאב מחברו הקלידן יוסי יוסף שהלך לעולמו בפתאומיות. "הפכת להיות חלק בלתי נפרד מחיי היום ולילה שלי...נפרד ממך בכאב ודמעות"

author-image
אייל גולן: "אני נפרד ממך בכאב ודמעות"
  (צילום: יחצ)

טרגדיה בתעשיית המוזיקה: הזמר אייל גולן נפרד הבוקר (ד') בכאב מחברו הקלידן יוסי יוסף שהלך לעולמו בפתאומיות.  יוסף שעבד עם גדולי הזמר המזרחי וכונה "בעל אצבעות הזהב", נמצא אמש (ג') בביתו באשדוד ללא רוח חיים והותיר את משפחתו וחבריו בהלם. סיבת המוות הפתאומי טרם ברורה וככל הנראה מדובר בדום לב.

אייל גולן נפרד בכאב: "יוסי יוסף חבר ואח יקר ,לפני 30 שנה בערך הכרתי אותך, בחור צעיר, אנרגטי ונגן בחסד עליון" כתב גולן "התחברנו מיד והפכת להיות חלק בלתי נפרד מחיי היום ולילה שלי. הופענו כמעט כל לילה במועדון אחר…כל יום וכל לילה כך במשך כמה שנים ואז הגיעה אליך הצעה שלא יכולת לסרב לה, להופיע עם הזמר הכי גדול במוזיקה התימנית ציון גולן ונתתי לך את ברכת הדרך וכך דרכינו נפרדו מוזיקלית.

עוד באותו נושא

טרגדיה: הקלידן המוכר נמצא בביתו ללא רוח חיים


15

ניגנת עם ציון ונשארת נאמן לו במשך כל השנים עד יומך האחרון למרות שהיו לך אין ספור הצעות לנגן עם הגדולים ביותר. כן כזה היית יוסי נגן ענק אבל לפני הכל בן אדם ענק. אני זוכר שכיניתי אותך להקה של איש אחד, אין כלי נגינה שהחלטת שאתה רוצה לנגן עליו ולא הצלחת".

"סגירת מעגל מטורפת שרק בורא עולם יכול לתכנן"

גולן יצא בביקורת נגד התקשורת שלא סיקרה את מותו: "לצערי פתחתי את כל אתרי האינטרנט הבוקר ולא ראיתי אפילו איזכור אחד על מותך הפתאומי והלא מובן, אז חשוב לי להסביר כמה חשוב היית,יקר, מוכשר ואהוב במוזיקה הישראלית/מזרחית שלנו.

20 שנה בערך לא היינו על אותה במה ביחד ולפני כשבוע וחצי הופעתי בקפריסין והיית שם בקהל, משום מה וזה לא משהו שבדרך כלל אני עושה ביקשתי מעדי לאון לפנות לך את הקלידים ולתת לך לנגן לי. היום מתברר שזו הייתה מעין סגירת מעגל מטורפת שרק בורא עולם יכול לתכנן. אז יוסי יוסף אהוב שלי אני נפרד ממך בכאב ודמעות ומקדיש לך את הרגע הקסום הזה שלנו מלפני שבוע וחצי בקפריסין. ת.נ.צ.ב.ה".

יוסי יוסף חבר ואח יקר ,לפני 30 שנה בערך הכרתי אותך, בחור צעיר ,אנרגטי ונגן בחסד עליון . התחברנו מיד והפכת להיות חלק בלתי נפרד מחיי היום ולילה שלי. הופענו כמעט כל לילה במועדון אחר , לאחר ההופעות היינו יושבים אצלך בבית של ההורים או אצלי בבית של אמא ומנגנים עד הבוקר . כל יום וכל לילה כך במשך כמה שנים . ואז הגיעה אליך הצעה שלא יכולת לסרב לה , להופיע עם הזמר הכי גדול במוזיקה התימנית ציון גולן ונתתי לך את ברכת הדרך וכך דרכינו נפרדו מוזיקלית . ניגנת עם ציון ונשארת נאמן לו במשך כל השנים עד יומך האחרון למרות שהיו לך אין ספור הצעות לנגן עם הגדולים ביותר . כן כזה היית יוסי נגן ענק אבל לפני הכל בן אדם ענק.אני זוכר שכיניתי אותך להקה של איש אחד , אין כלי נגינה שהחלטת שאתה רוצה לנגן עליו ולא הצלחת.לצערי פתחתי את כל אתרי האינטרנט הבוקר ולא ראיתי אפילו איזכור אחד על מותך הפתאומי והלא מובן,אז חשוב לי להסביר כמה חשוב היית,יקר, מוכשר ואהוב במוזיקה הישראלית/מזרחית שלנו.20 שנה בערך לא היינו על אותה במה ביחד ולפני כשבוע וחצי הופעתי בקפריסין והיית שם בקהל, משום מה וזה לא משהו שבדרך כלל אני עושה ביקשתי מעדי לאון לפנות לך את הקלידים ולתת לך לנגן לי. היום מתברר שזו הייתה מעין סגירת מעגל מטורפת שרק בורא עולם יכול לתכנן.אז יוסי יוסף אהוב שלי אני נפרד ממך בכאב ודמעות ומקדיש לך את הרגע הקסום הזה שלנו מלפני שבוע וחצי בקפריסין. ת.נ.צ.ב.ה

פורסם על ידי ‏אייל גולן העמוד הרשמי‏ ב- יום שלישי, 3 בדצמבר 2019

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
חבל על דאבדין ולא משתכחין
אריאל טיירי | 04-12-2019 13:35
יוסי היה אדם משכמו ומעלה גדול בצניעות גדול באישיותו וענק באומנתו עליך נאמר טוב שם משמן טוב בכאב גדול עולם שלם קיבל את הליכתך לעולם שכולו טוב אין ספק ששימחת אין ספור זוגות ובני אדם בכל העולם זכות זו תיזכר לעד יהי רצון שתהיה מגן לכל על ישראל ממקום משכנך החדש אמן
2
יהי זכרך ברוך
גיל דגן | 04-12-2019 13:54
שוק טוטאלי!!! איזו אבידה לעולם המוזיקה המזרחית. אייל וציון הגדולים, משתתף בצערכם
3
אדם משכמו ומעלה
יוסי יוסף | 04-12-2019 14:26
עשה בית ספר לאהבת אדם אהב וכיבד את כולם. יהי זכרו ברוך אוהב אותך אח גדול