"תוצאה של הסתה": רכבו של מני נפתלי נפרץ והושחת - סרוגים

"תוצאה של הסתה": רכבו של מני נפתלי נפרץ והושחת

יומיים לאחר עדותה של שרה נתניהו נגדו בתביעת הדיבה שהגיש, אלמונים פרצו לרכבו של מני נפתלי וניפצו את שמשת הרכב במהלך הלילה. נפתלי טען כי "אין ספק שזה תוצאה של הסתה, אך כל זה לא ירתיע אותי"

author-image
"תוצאה של הסתה": רכבו של מני נפתלי נפרץ והושחת
  (צילום: יונתן זינדל\פלאש 90)

רכבו של מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, נפרץ הלילה (רביעי) על ידי אלמונים שהשחיתו את הרכב וניפצו את השמשה, זאת בזמן שהרכב חנה מתחת לביתו בעיר עפולה. על פי הדיווחים, נפתלי הבחין כי שמשת רכבו נופצה רק בבוקר.

חבלני משטרה הוזעקו למקום כדי לשלול את האפשרות של מטען חבלה, זאת לאחר שנקבע כי לא נגנב כלום מהרכב ולא נראה כי מדובר באבן שהושלכה. "לא נעים להגיע בבוקר ולראות את האוטו ככה" אמר נפתלי בסרטון שפרסם בפייסבוק בו הציג את הנזק שנגרם. "ניידת משטרה נמצאת בדרכה לפה כדי להבין מה קרה". לדבריו, "אין ספק שזה תוצאה של הסתה וקשור למשפט המתוקשר עם שרה נתניהו. כל זה לא ירתיע אותי, אני לא מפחד וממשיך בדרך שלי".

זאת לא הפעם הראשונה שבה רכבו של נפתלי נופל קרבן למתקפה אנונימית. ביוני האחרון רכבו של נפתלי הוצת באמצע הלילה והוביל לפריצת שריפה. כוחות הכיבוי שהוזעקו למקום השתלטו על הלהבות, אך לא לפני שנגרם נזק רב לרכב. "מני היה נשמע קצת לחוץ ואולי זו אני שעדיין קצת בהלם", סיפרה רעייתו סימונה נפתלי בראיון ל'חדשות הבוקר' עם ניב רסקין. "בגלל שהרכב הוצת לא היה לי איך לחזור הביתה, אני יודעת שהמשטרה הגיעה למקום עם חבלן וזה מאוד לא נעים. הילדים שלנו התעוררו וראו את כל מה שקרה, אין לי מושג בדיוק מה הרקע ואני לא יודעת אם היו איומים על מני לאחרונה".

עוד באותו נושא

שרה נתניהו בביהמ"ש: "מני נפתלי שופך את דמי"


7

שלשום אשתו של ראש הממשלה, שרה נתניהו, בבית המשפט השלום בתל אביב בדיון בתביעת הדיבה של נפתלי שהוגשה לפני 4 שנים בו האשים את העובדים במעון על פרסומים כוזבים עליו, כדבריו, על חלקו בהוצאות הכספים בניהול מעון ראש הממשלה. נתניהו התייחסה לתביעת הדיבה של מני נפתלי נגד ניר חפץ ואמרה כי הוא סחף את המדינה להוצאות רבות של מיליונים במעונות: "הוא תובע על ימין ועל שמאל", אמרה נתניהו והוסיפה: "אני תוהה מאיפה יש לו כסף לכל עורכי הדין האלו".

על המצב היום במעון ראש הממשלה אומרת נתניהו כי כיום המצב אחר. "נפתלי היה שולט יחיד ללא עוררין, בבריונות והתנהגות לא מכובדת", ואף הוסיפה כי הוא התנהג בצורה בריונית גם אליה: "עשינו טעות", הודתה לגבי העסקתו. נתניהו אף פירטה כי הוא התנהג אליה בבוטות וגסות רוח: "בעיקר כלפיי, לראש הממשלה פחות". כדוגמא הביאה נתניהו שביקשה ממנו לאכול, עוף, ולאחר 3 שעות שלא הוכן דבר היא הזכירה לו והוא אמר: טוב, נו, ניתן לך". לדבריה, היא חשדה בו שהוא מקליט אותה: "לא הבנתי מה הוא עושה". אותם 'צחוקים' כדבריה של מני נפתלי הפכו בשלב מסויים לאלימות, וסיפרה על סרטון בו הוא נראה מרביץ לעובד בחצר וששטף בצינור מזכירה וצחק עליה: "זה היה קשה לצפייה, זה היה בוטה וגס רוח".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
אני מוכן להישבע כי נפתלי הזמין את המנצפים
יהודי אמיתי | 04-12-2019 11:24
צריך לברר במשרד הביטוח שלו אם הוא התעניין לאחרונה על נזקים
שמעתי ממקובל כי מני נפתלי יחלה במחלה איומה
באר לחי | 04-12-2019 17:07
כי הוא העליל עלילה על ראש הממשלה ואשתו. שאלתי את המקובל, מי קילל אותו? ענה לי, כי נפתלי קילל את עצמו רח''ל
2
הוא ניפץ בעצמו לעצמו... הבנאדם חי על צומי, מייצר ענין סביב עצמו
נועם | 04-12-2019 11:59
הפרצוף אבולעפיה הזה באמת שלא מענין אף אחד... הוא מתעלק על האישה הראשונה וחושב שמאמינים לו
3
מצחיק
שמעון | 04-12-2019 15:28
בטח. סוחרי מכוניות מ.... מי בכלל האדם הזה .מי הוא.
4
נפתלי
אכפתי | 04-12-2019 16:20
בטוח ביים את זה בעצמו ,מסוגל להכל
5
איך יצור שפל כזה הפך ליקיר התקשורת??
נגעל | 05-12-2019 9:26
כשחושבים כמה נמוך השמאל והתקשורת ירדו בעקבות האובססיה לנתניהו..
6
מר מדיה נפתלי
ט | 05-12-2019 19:54
מדינה מדיה שנותנת לאחד כמו נפתלי במה זורעת שנאת חינם אחד על אחד ממש איזה אושיה הבן אדם צריך להבדק במכונת אמת על כל תלונות שווא לכאורה שלו וזה לטעמי
7
מבוים! המפעילים השמאלנים פרצו עשו פרובוקציה
בינה | 06-12-2019 2:15
שוב מעשה נבלה של השמאל לקרבן את המקרבן