מתן כהנא הקריא בכנסת מכתב של חרשת מלידה - סרוגים

מתן כהנא הקריא בכנסת מכתב של חרשת מלידה

ח"כ מתן כהנא עלה אל בימת הכנסת לנאום ביום הבינלאומי לשוויון זכויות לבעלי מוגבלויות, ובחר להקריא נאום אותו כתבה שירלי פינטו, מועמדת ברשימת הימין החדש

מתן כהנא הקריא בכנסת מכתב של חרשת מלידה
  צילום: יוסי זליגר/ פלאש 90

ח"כ מתן כהנא ביום הבינלאומי (שלישי) לשוויון זכויות לבעלי מוגבלויות, אמר מעל דוכן הכנסת: "עלינו כחברה לפתח מודעות ורגישות לבעלי מוגבלויות. המודעות תגבר ככל שנספק חינוך בנושא לילדי ישראל – חינוך פרקטי, מכיל ופתוח".

בנאומו כאמור מעל בימת הכנסת כנציג סיעת הימין החדש, הקריא כהנא בלשון נקבה את דבריה של המועמדת במקום ה- 7 ברשימת הימין החדש, שירלי פינטו, שהיא חרשת מלידה, שאף נכחה בקהל.

"כילדה, נער חוויתי את החסם להיכנס לחברה הישראלית. נאבקתי להתנדב לצה"ל, ראיתי בשרות הצבאי שליחות וחובה אזרחית. נאבקתי להתקבל ללימודים אקדמיים ונאבקתי למצוא מקום התמחות ללימודי משפטים. המלחמה שלי הייתה מול חוסר המודעות שחרשים ובעלי מוגבלות הם חלק בלתי נפרד מהחברה הישראלית".

פינטו בקהל, בת להורים חירשים, נשואה לחירש ובנה שנולד גם חירש (צילום מסך מתוך ערוץ כנסת)

"היום יותר מתמיד כהורים לילד חירש אנחנו רוצים לעשות את הכי טוב לילד שלנו, בעולם שבו הוא ידע להשתלב בחיי היום יום בישראל, כי הוא לא פחות טוב למרות שהוא חירש".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
חוצפה ועזות לפרסם רשמי ווידיעא
חוצפה ועזות לפרסם | 03-12-2019 22:26
חוצפה ועזות לפרסם רשמי ווידיעא מבנות סאטמאר ירושלים רוקדות במחולות להרבנית מסאטמאר❗ מאת סאטמארי… שומו שמים ❗ לאן הגיענו ❗ צוות הרבנית מסאטמאר הפיצו ווידיעא מבנות סאטמאר ירושלים במחולות וריקודים ! זה לא בנות ליטאות – זה לא מבני בני ברק. זה בנותינו היקרים והצנועים של מוסדות סאטמאר בירושלים שבלי שום צניעות הפיצו אותו. ומובן שזה עם הסכם המנהל הטיפש וכו' הזאת צניעות, הזאת טהרת הקדוש, הזאת חסידות???? הכזונה יעשו אחותינו❓ תהא כוהנת כפונדקית❓
2
הגיעה הזמן לבדק בית במש התחבורה בנושא תוינכה-
בר דרור דוד | 04-12-2019 1:44
בסד לצערי נתקלתי בפעילות הציבורים וגם אישית בתופעה קשה. העלה כאן דוגמא. פנה אדם עם המלצה של רופא בכיר למשרד בחולון לקבל תו עם מכתב מרופא בכיר מנהל מחלקה בבח. הרופו אמר לאיש בנוכחותילך לחברה הרשומה אחרת לא תקבל. אכן האיש נדחה. לאיש מוגבלות הליכה בגלל שהסכוס הלך לו בבירכים. לעומתזואת פנה אדם עם נכות נפשית באמצעות גוף מקשר וכעבור יום קיבל. 1. למה האיש צריך להוציא 2000 שח. 2. האים עם הסיכון של התרופות הוא לא מסכן את הנהגים על הכביש. חומר למחשבה.